chapter 34

My 25 Old Husband
Please Subscribe to read the full chapter

"I,I miss you too.."Kali ini bersama balasannya,tangannya menarik aku lebih rapat ke dalam pelukannya serta usapan lembut terasa pada kepalaku.

 

Semasa dalam dakapan hangatnya itu,aku teringat sesuatu dan aku segera melonggarkan pelukan kami.Umin gege pula kelihatan terpinga pinga kerana aku merenung wajahnya tajam sambil berpeluk tubuh.

 

"W-wae?"Dia menyoal pelik sambil mengangkat sebelah keningnya.

 

"Tiga minggu.Tiga minggu gege tinggalkan Hyeri.Sampai hati tau..Kalau Hyeri tak ikut Bts datang sini,entah berapa lama lagilah baru Hyeri boleh jumpa gege.."Air mata di pipi aku dilap dengan sebelah tangan.Tangisan aku berhenti dan sekarang waktu untuk aku serang dia.

 

"Hyeri datang sini dengan Bts?Hyeri sorang je ke perempuan?"Dia menyoal dan terpapar riak cemburu yang tak boleh disembunyikan itu.Ahhahha,jealous detected.

 

"Yelah.Dah dekat lima hari kitorang dekat sini.Tahu tak sepanjang lima hari ni Hyeri kena kongsi bilik dengan Jungkook sebab bilik tak cukup."Ok.Ini cara Jung Hyeri.Provoke lagi provoke lagi.

 

"M-mwo?Kenapa Jungkook?"Muka dia mula merah.Ahhaha,serious comel betul bila dia jealous!Macam ni dia cakap dia dapat lepaskan aku untuk Jungkook?

 

Aku diam.Mari kita provoke lagi.

 

"Kenapa tak sebilik dengan Taehyung?Oh my god Hyeri,ada apa apa yang jadi tak waktu Hyeri sebilik dengan Jung-"Bebelannya terhenti.Matanya yang sedia bulat itu bertambah bulat.Kenapa?

 

Sebab Jung Hyeri kiss Kim Minseok.

 

Sebab tulah dia tiba tiba diam. And still lagi terkejut.

 

Haha,comel betul!

 

***

 

Reaksi mereka semua seperti yang dijangka,semuanya terkejut.

 

Kerana aku masuk ke dalam restoran tersebut sambil berpegangan tangan dengan Umin gege.

 

"Umin hyung?"Taehyung ialah orang pertama yang mengeluarkan suara antara mereka.

 

"Hmm anyeong?"

 

"Hyung is back!!"Taehyung bangun dari duduknya dan laju mendekati kami untuk memeluk Umin gege.

 

"Hah lepas ni tak ada lah alasan Hyeri tak gembira lagi."Taehyung berkata sejurus melepaskan pelukan tersebut.Kesemua mereka hanya mengiakan.Dan terdapat satu senyuman pada setiap wajah masing masing.Jungkook juga.Senyuman yang ikhlas aku pasti.

 

"Kalau macam tu hari ni Umin gege yang belanja kita semua makan!"Aku berkata penuh teruja seraya menarik Umin gege untuk duduk di tempat yang masih kosong.

 

"Yeay!!"

 

"Arasso,hyung belanja.Eat well everyone."

 

***

 

"Jadi selama tiga minggu ni gege tinggal dekat sini?"Soalanku mula keluar sejurus sahaja Umin gege menutup pintu kotej yang didiaminya ini.Cantik.Agak luas juga.

 

"Yes.Now lets go follow me."Dia menarik pergelangan tanganku mengikutinya naik ke tingkat atas.

 

"You gonna love this."Dia membuka sliding door yang ada di tingkat tersebut dan kami melangkah ke balkoni di luar.Bayu pantai yang bertiup lembut amat menyamankan.Tidak lupa juga langit malam yang dipenuhi bintang terang,bunyi ombak yang menenangkan dan pemandangan laut yang mengasyikkan.

 

"Ge,Its breathtaking!"Sumpah memang cantik!Wah!

 

"Ah sejuknya.."Aku memeluk tubuh menahan kesejukan walaupun tubuhku telah dibalut jaket. Umin gege kemudiannya melingkarkan tangannya di pinggangku.Aku juga merapatkan diri kepadanya.

 

"I think we should go in the room and clear the things between us,seriously you owe me a lot of questions

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Bini_capang
thanks untuk sesiapa yang sudi baca ff saya yg meraban ni.^_^

Comments

You must be logged in to comment
ParkMyeonSeok #1
Chapter 41: Alooo~~ nk ending dh ka? Msih tak puas dengan kesweetan diorang... TT TT
pikahbajet #2
Chapter 41: yeayyyy..... happy ending..huhuhuhh
ParkMyeonSeok #3
Chapter 41: Palli2 update.. Xpuas bca setelah sekian lama menunggu
SufiSuga83 #4
Chapter 39: Saya lg frust..heyyy!! Sape dia? ...update soon
lovefriedrice4ever #5
Chapter 39: minahh mana pulak ganggu nii..@"@.....update soon yerr..curiousss nii....hihihiii...trkjut tgok authornim tulis let's fly with our beautiful wings in 2017 as well...hehehe..ingat pasai bts dpt daesang lakk..^.^..btw yeye finally gege dh brsama kmbalii dgn hyerii..^.^^
sehunloversuho #6
Chapter 39: adoyaii.lepas satu,satu lagi datng.minah mne plak yg sesat ni...
yunieyoseob #7
Chapter 38: Update soon author nim tak sabar nak tunggu
SufiSuga83 #8
Chapter 38: Yeayy!!! Triple update!! Thank you!! Akhirnya diorg jumpa gak..Awww*sad face* dah nak habis ke ff ni? Hmmm..Best sangat citer ni..I love it u know..