chapter 18

My 25 Old Husband
Please Subscribe to read the full chapter
"Laparlah~"Umin gege meletakkan kepalanya di bahuku.Mulutnya dimuncungkan dan dia mengusap perutnya.

"Kalau lapar,pergilah makan gege oii.."Mata aku masih difokuskan pada skrin telefon di tangan.Tengah vote Seventeen untuk MAMA tahun ni.Hihihi..

"Malaslah nak masak...ada wifeu tak tolong masak untuk nampyeon.."Aku memandang tajam dia yang matanya tak lepas menonton televisyen.Aku tolak dari bahu aku kang..

"Then,carilah wifeu baru yang rajin masak untuk gege.."

"Jinjia?!Hyeri bagi ke?"Matanya bersinar sinar terang.

"Eeeee...Gatalnya nak cari lain!!"Tangan aku mula meletakkan telefon di atas meja dan memulakan operasi mencubit tangan,pipi,perut,kaki dan telinga dia.

"Ahhh..Apo!Apo!"Dia menghalang cubitan aku dengan lengannya dan tangannyanya mula memerangkap tangan aku yang galak mencubitnya.Kini kedua dua tangan aku berada di dalam genggamannya.Matanya merenung tepat ke mataku.

"Gege takkan pernah lepaskan Hyeri..percayalah.Gege bergurau je tadi.."Aku melepaskan genggaman tangannya bila jantung aku dah mula berdegup secara tak normal.Perlukah aku berjumpa dengan doktor?Aku takut terkena serangan jantung muda muda macam ni.Aku kembali menghadap ke depan dan menonton tv semula.Umin gege turut menghadap tv kembali.

"Kruukkk~"Aku bulatkan mata kepada Umin gege yang sedang tersengih.Dasyatnya bunyi perut dia.Lapar sangat ke?Seingat aku tadi waktu kami last makan ialah petang tadi bila omma Jungkook berikan kuih beras kepada kami.Oh!Baru aku ingat yang aku melantak sorang sorang semua kuih tu tadi.Muehhihi..

"Jom makan dekat luarlah gege.Lagipun Hyeri ada nak beli sesuatu."Teringat pasal pad aku yang dah nak habis.Kena beli baru.

"Ok!5 minit je bersiap!"Aku bangun menutup tv dan segera naik ke bilik apabila mendengar arahannya.

----

"Gege!!Lambat lagi ke bersiap?!"Aku menjerit dari ruang tamu kepada Umin gege yang masih di biliknya.Tadi cakap 5 minit,alih alih tengok dia yang lambat.10 minit dah ni aku tunggu dia.

"Wait!!"

Umin gege turun tidak lama kemudian.Aku merenungnya tajam ketika dia mengambil kunci kereta di atas meja.Dia ni sengaja ke apa?

"Wae?Kenapa tengok gege macam tu?"Dia menyoalku apabila perasan aku merenungnya.

"Gege sengaja ke pakai baju sama dengan Hyeri?"Dia membelek baju yang dipakainya dan memandang baju aku.Kami pak

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Bini_capang
thanks untuk sesiapa yang sudi baca ff saya yg meraban ni.^_^

Comments

You must be logged in to comment
ParkMyeonSeok #1
Chapter 41: Alooo~~ nk ending dh ka? Msih tak puas dengan kesweetan diorang... TT TT
pikahbajet #2
Chapter 41: yeayyyy..... happy ending..huhuhuhh
ParkMyeonSeok #3
Chapter 41: Palli2 update.. Xpuas bca setelah sekian lama menunggu
SufiSuga83 #4
Chapter 39: Saya lg frust..heyyy!! Sape dia? ...update soon
lovefriedrice4ever #5
Chapter 39: minahh mana pulak ganggu nii..@"@.....update soon yerr..curiousss nii....hihihiii...trkjut tgok authornim tulis let's fly with our beautiful wings in 2017 as well...hehehe..ingat pasai bts dpt daesang lakk..^.^..btw yeye finally gege dh brsama kmbalii dgn hyerii..^.^^
sehunloversuho #6
Chapter 39: adoyaii.lepas satu,satu lagi datng.minah mne plak yg sesat ni...
yunieyoseob #7
Chapter 38: Update soon author nim tak sabar nak tunggu
SufiSuga83 #8
Chapter 38: Yeayy!!! Triple update!! Thank you!! Akhirnya diorg jumpa gak..Awww*sad face* dah nak habis ke ff ni? Hmmm..Best sangat citer ni..I love it u know..