Dua.

Sahabat.
Please Subscribe to read the full chapter

Atuk Baekhyun meninggal. Chanyeol cuba puiuk Baekhyun banyak kali, tapi Baekhyun terus menangis. Chanyeol membuat lawak bodoh untuk membuat Baekhyun gelak tapi tahu jelah. Mata Baekhyun bengkak dan mulut dia yang memang tak lekang dek gurauan kini diam seribu bahasa. Dia rapat dengan atuk dia tapi sekarang atuknya dah takde. Bila Taeyeon datang, dia pun cuba pujuk Baekhyun. Baru dua tiga kali pujuk, Baekhyun dah mula senyum. Dan dia gelak dengan lawak bodoh Taeyeon dalam percubaan pertama. Aku cuba banyak kali senyum pun tak. Haih.

Lepas berita yang Taeyeon dan Baekhyun bercinta tersebar, Baekhyun dan Taeyeon mendapat hentaman dari peminat Baekhyun. Taeyeon disimbah air paip, ditabur tepung, ada jugak yang baling telur kepada Taeyeon dan tiap-tiap kali benda tu jadi Baekhyun akan datang untuk lindung Taeyeon. Itu yang buat peminat Baek lagi marah.

Baekhyun pulak di caci maki oleh peminat dia, meja, beg, kerusi, habis dikerjakan. Ada jugak yang menangis di depan dia, menoreh tangan dan lagi teruk bunuh diri. Dan ada jugak peminat Baekhyun yang beralih ke Chanyeol.

Rutin harian Chanyeol dan Baekhyun kini berubah. Dulunya macam kembar siam, kini macam kembar terpisah? Lebih kuranglah. Sebab Baekhyun selalu dating dengan Taeyeon, apa lagi yang Chanyeol boleh buat. Takkan nak kacau orang bercinta, jadi Chanyeol selalu habiskan masa kat bilik muzik, main gitar. Chanyeol teringat cara Baekhyun mengajar dia main gitar. Dia amat berterima kasih kepada Baekhy

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
lovethunder #1
Chapter 7: Chanyeol jdi c gu ka? haha btw,sya bole paham jln crite ni. n best *thumb up >< update lgi okey
93Hanafayana #2
Chapter 7: Hahahha Chanyeol buat lawak...boleh pulak salah pakai kasut...btw keep update..