Satu.

Sahabat.
Please Subscribe to read the full chapter

Taeyeon baru keluar dari bilik menari dengan lapan kawannya yang lain. Dia dan Tiffany merupakan orang terakhir yang keluar dari bilik tersebut. Mereka berjalan sambil ketawa tiba-tiba Baekhyun berdiri di hadapan Taeyeon dan tawa mereka mati serta merta.

“Taeyeon, aku balik dulu eh.” Tiffany berlari-lari anak meninggalkan Taeyeon berdua-duaan dengan Baekhyun dan Taeyeon dapat mendengar suara Tiffany ketawa, dengan jelas.

“Hi?” Taeyeon menegur Baekhyun.

“Er hi, noona.” Baekhyun menggosok-gosok belakang lehernya dan tangan beberapa kali diletakkan di mulutnya. “suditaknoonajadiaweksaya”

“Ye? Tak dengarlah, laju sangat.”

“Um, haih” Baekhyun mengeluh kuat.

“Uish, kuatnya mengeluh.” Taeyeon ketawa kecil kemudian menggosok rambut Baekhyun. Baekhyun segera menutup mukanya sambil mencangkung. Terkejut Taeyeon. “Eh, awak tak apa-apa ke?”
Kini Taeyeon memegang bahu Baekhyun pulak. Risau jugak dia kalau-kalau junior dia yang sorang ni sakit. Sudahlah dia sorang je.

“Saya….okay…..” muka Baekhyun masih ditutup.

“Betul ke ni? Meh, noona tengok muka tu kenapa.” Taeyeon menarik tangan Baekhyun tapi tak berjaya.

“Kalau Baekhyun nak ajak noona main macam ni, noona mintak maaflah. Noona kena balik dulu. Bye.” Taeyeon berdiri dan berjalan perlahan-lahan. Masih menunggu Baekhyun mengaku kepadanya.

Satu…

Dua…

Ti-….

“Noona!” Taeyeon tersenyum puas. Taeyeon terasa badannya dipeluk dari belakang. Taeyeon sangat terkejut dengan tindakan berani Baekhyun itu.

“Ap-“ Taeyeon ingin berkata sesuatu tetapi Baekhyun meletakkan jarinya dibibir Taeyeon, tidak membenarkan Taeyeon berkata a

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
lovethunder #1
Chapter 7: Chanyeol jdi c gu ka? haha btw,sya bole paham jln crite ni. n best *thumb up >< update lgi okey
93Hanafayana #2
Chapter 7: Hahahha Chanyeol buat lawak...boleh pulak salah pakai kasut...btw keep update..