Contract relationship

Description

Kehidupan Park Seul yang rumit membuatkan dia tertekan. Umurnya mencecah sahaja 18 tahun, dia sudah dihalau keluar daripada rumah anak yatim yang didudukinya. Selama 13 tahun tinggal disitu, Seul tidak pernah hidup senang. Dia diberi layanan yang lain daripada semua orang. Hanya kerana bapanya itu bekas kekasih penyelia rumah anak yatim itu. Menerima tawaran di Seoul Art Universiti, membuatkan Seul terpaksa bekerja lebih. Hanya kerana ingin mencari wang untuk sekolahnya itu. Untuk meminta bantuan kepada kawan baiknya, Ahrin, dia terasa amat malu memandangkan dia banyak menyusahkan kawannya itu. 

 

Pertemuannya dengan Luhan, salah seorang pemegang syer Seoul Art University, yang mengenakan syarat untuknya menyamar menjadi girlfriend palsunya tanpa mengenakan sesen pun yuran disekolah itu membuatkan hidup Seul huru hara. 

 

Oit makcik. Buatkan aku air - Luhan

 

Aku bukan makciklah!! Aku lagi muda dari kau.. Tolong sikit.. Pi buat sendiri.- Seul

Whatever.. makcik tetap makcik.. 

 

 

 

Foreword

Park Seul. Seorang gadis yang ditinggalkan ibu bapanya ketika umur masih lagi kecil. Ibu bapanya bercerai ketika umurnya 5 tahun. Dan sebulan selepas penceraian itu, Seul dihantar ke rumah anak yatim. Hatinya terasa sangat sakit. Dia iri hati pada rakan-rakannya yang mempunyai keluarga yang sempurna. Bagi Seul, ibu bapanya itu tidak pernah wujud dalam dirinya. 

 

Luhan. Seorang lelaki yang datang dari golongan yang agak berada. Dia sedikit nakal memandangkan ibu bapanya jarang ada dirumah. Luhan. lelaki yang petik jari sahaja semua dapat. Kehadiran Seul didalam dirinya membuatkan dirinya ditimpa.. Satu perasaan yang pelik.. marah, sayang, benci, geram.. Semua itu. Keputusan menjadikan Seul sebagai girlfriend palsunya baginya perkara yang amat gila pernah dia lakukan seumur hidup. Itulah syarat yang diletakkan keatas Seul jika dia ingin bersekolah di Seoul Art Universiti.

 

Shin Ah Rin. 

-antara salah satu kawan Seul

-meminati Kris, sepupu Luhan dalam diam

-dia sentiasa ada dimana sahaja Seul pergi

 

Kris

-sepupu Luhan

-luar sahaja nampak cold, tetapi hakikatnya hatinya lembut

-kematian ibunya, perkahwinan baru bapanya membuatkan Kris menjauhi perempuan. Satu sahaja alasannya. Dia tidak mahu wanita itu menaruh perasaan terhadapnya lalu wanita itu akan terluka

 

dan lain2 watak yang akan muncul~~

 

hello hello to   hahahahah.. anyway, harapnya citer nie menjadi.. aamiin!!!   ,   doakan tau!! hehe.. ^_^ 

 

a/n: inspired by Maid Maiden.. :P>< 

Comments

You must be logged in to comment
amalinnasuha07 #1
Chapter 3: Update soon
wanyzawanie #2
Chapter 4: Best cpat update lgi ek.. (^~^)
emelynadya #3
Chapter 2: So sweett..
jadoo98 #4
Chapter 3: Chapter 3: pliss...tlg update lagi...:)
JeonAra #5
Chapter 3: Wah jinjja daebak ..!!!!
Kuangsu
#6
Chapter 3: Update soon^^ Best cerita ni XD
ChanBaekLu #7
Chapter 3: Kak Ayla_Qistina.....update soon taw!!^^ best cerita nie....FIGHTING!!!
blankyu #8
Chapter 3: Update soon :)