The Fate

Description

Byun Baekhyun , seorang lelaki yang biasa-biasa, yang memerlukan kasih sayang daripada dua orang insan yang dipanggil ibu dan bapa. Tetapi apakan daya, semuanya hanya angan-angan belaka. Akhirnya dia dipertemukan dengan 'bidadari'nya dalam ketika dia melarikan diri dari rumah. Siapa sangka bukan? Kuasa Tuhan, siapalah dia untuk menghalang. 

 

Park Chanyeol. Dia adalah sahabat paling rapat dengan Baekhyun, juga seorang sahabat yang sangat memahami. Baekhyun telah menyewa sebuah bilik di rumahnya selepas dihalau keluar.. opps.. Selepas dia melarikan diri dari rumah kerana tidak tahan lagi dengan bapanya. Chanyeol faham semua itu, dan dia tidak pernah kisah. 

 

Wu Eunji. Seorang gadis biasa yang datangnya dari keluarga kaya. Da telah bertemu dengan seseorang ketika dirinya sedang makan-makan bersama kawan. Dan dari gelaran 'kawan' pergi kepada 'kekasih' .. Tetapi semuanya berubah apabila dia terpaksa disatukan atas sebab apa dia tidak tahu, dan dengan siapa dia tidak mahu ambil tahu.. Hubungan bersama si dia terpaksa diputuskan. Dan akhirnya si dia patah hati.. 

 

Saksikan.. oops.. semuanya ada didalam Fate! 

Comments

You must be logged in to comment
Nabieyhah #1
Chapter 1: Daebak.. Buat lgi tau