Playboy itu kawan aku

Please Subscribe to read further chapters

Description

Jung Hyeri adalah seorang gadis yang sangat cantik luar dan dalamnya. Datangnya daripada sebuah keluarga yang agak kaya dengan otak yang cerdas, atau boleh dikatakan pandai kerana dia sering mendapat Top 3 dalm kelas. Cantiknya itu disorokkan disebalik cermin matanya yang bulat dan agak tidak lawa dipandang berbanding cermin mata bersegi empat tepat. Disebabkan itulah ramai yang menjauhinya kerana menganggap dia seorang yang nerd, hodoh dan miskin. 

Lu Han, hanya mempunyai Han sebagai namanya. Lelaki Cina yang menetap di Korea semenjak umurnya 2 tahun lagi, lalu dibesarkan disitu sehingga besar. Dia mempunyai paras rupa yang sangat kacak akan tetapi, malangnya dia itu seorang yang playboy. Mari saya ulang,P.L.A.Y.B.O.Y. Setiap hari pasti ada surat cinta di dalam loker. Ada sahaja mana-mana minah duduk mencelah di pagar menunggu dia. Tetapi, se playboy playboy dia pun, dia seorang yang baik. Dan dia adalah kawan baik Hyeri, budak nerd yang dibuat-buat. Bagaimana seorang yang layak memegang gelaran 'king of the year' boleh berkawan baik dengan budak 'nerd'? Ah, biarlah rahsia.

 

Weh Hyeri.. Kau kena tolong aku gak!! Aku nak pikat sorang dak perempuan yang baru masok sekolah nie.. Aku pelik betol dengan dia.. Dia tak perasan ke kat aku yang hensem comel molek nie?? Huhu.. Hyeri, kau kena tolong aku gak!!! - Lu Han 

 

Kau kan Luhan.. -_- apelah.. fans kau banyak.. tibai jelah mana satu.. dah, setel.. ape yang susah? Yang kau susah susah sangat nak kat perempuan tu pahal? Pecah rekod kau tau! Kau yang cari perempuan.. Luhan Luhan -Jung Hyeri

 

Sehun si playboy, rakan baik Luhan.. dia jadi playboy pun, sebab pernah patah hati ngan sorang aweks nama BoA nie.. dia dengan Luhan, 2kali 5 je perangai.. perempuan keliling pinggang!! Tapi.. satu hari dia sedar, dia dah jatuh cinta kat budak nerd kat sekolah nie.. Yang membuatkan Luhan jelly jelly one to som! 

 

Hyeri, akhirnya dia akur.. apabila Sehun suruh dia tanggal cermin mata.. akhirnya dia reda.. dia patut hidup dalam kehidupan yang sebenar.. akhirnya, dia ubah penampilan.. dan membuatkan Sehun bertambah rasa sayang, Si Yeon merasa cemburu, tetapi dipendam demi sahabat sejati.. dan Luhan, cintanya mula berputik

 

 


Hey   !!!

doakan authornim supaya cerita nie jadi Jjang!! macam description dia.. >< esok authornim ade periksa, ngan minggu depan.. doakan authornim ye?? aamiin.. 

 

a/n: inspired by Aisyah98 unnie real story.. citer pasal dia.. and dpt idea dri situ.. :P 

Foreword

[The Evolution of Jung Hyeri]

-Jung Hyeri

-17 tahun

-seorang yang hyperactive

-tak biasa berfesyen, tetapi satu hari, dia mula pandai berfesyen disebabkan tunjuk ajar Sehun.. ><

 

-Lu Han

-17 tahun

-playboy sekolah generasi ke 3

 

-Oh Sehun

-17 tahun

-playboy sekolah generasi ke4

-baik hati, suke kat Hyeri.. 

 

-Chae Si Yeon

-17 tahun

-kawan baik Hyeri

-minat kat Sehun dalam diam

 

Ayla_Qistina
ahaha.. mianhae!!! sebenarnya.. idea tuh semua hilang!! eottokhe?? ya Allah!! HILANG SEMUA IDEA TUH!!! bila nk tulis balik.. blank.. omo!!

Comments

You must be logged in to comment
syasyumilaimzamani #1
Chapter 7: x sbrnya nk tggu chapter strusnya
NizNisrina12 #2
Chapter 7: haha.. lawaknya..
emelynadya #3
Nak tnya sikit bleh??
Sbnarnya gmbar yg Jung Hyeri 'oc' guna tu nama sbnar dia tu apa??
Hrap awk bleh jwab :’-(..
emelynadya #4
Chapter 6: Update soon please!! ;)
tyra01 #5
Chapter 8: Update soon plzz.....
girlzpeace #6
Chapter 8: Daebak!! Update soon...update soon.....update soon!! Hwaiting..
jadoo98 #7
Chapter 6: Chapter 6 : Update soon...best cite ni,update lagi...nak bca lagi tak hbs lagi cite ni
FatinHumairah_
#8
Chapter 5: Chingu ku~ Daebak. Daebak. Daebak. Nk nangis pn ade aq bca. >< xD
JeonAra #9
Chapter 6: Daebak!!! Best giler2 ff ni !!!
ChanBaekLu #10
Chapter 6: Update soon eonnie.....this story is really really amazing!!!!!