Marie Claire: Edisi May

❛「Katzz」 ¦ SM Girl Group ¦ Malay ver ❜
Please Subscribe to read the full chapter

Marie Claire

Semasa gadis berkaki panjang ini masuk kedalam studio, dia terus sahaja menundukkan badannya kepada staff-staff yang bertgas. Senyuman yang terukir dibibirnya tidak pernah lekang sepanjang distudio melainkan jika disuruh jurugambar. Saya ada melihat beberapa persembahan KATZZ sebelum ini, dan Rianne mempunyai aura yang tersendiri. Telatahnya membuatkan saya ingin lebih tahu tentang gadis berusia 21 ini.

Q: Apa perasaan menjadi member pertama yang dapat memenuhi ruang pertama Maria Claire edisi May ini?

Teruja? (ketawa) Jujur saya amat teruja dengan shooting lebih-lebih lagi ini kali pertama.Tapi saya harap masa akan datang, shooting ini dapat dilakukan sekali dengan member yang lain. 

Q: Bila awak datang tadi, aura fresh menyelubungi bilik ini. Awak ada pakai specific perfume ke harini?
Hhhmm.. Well, mana-mana saya pergi, diri saya sentiasa diselubungi oleh aura fresh yang boleh menenangkan jiwa semua orang(ketawa) I'm just joking.(dalam bahasa English) Saya memang sentiasa memakai perfume, dan hari ini saya memakai perfume Amazing Grace by Philosophy, one of my favorite perfume.(dalam bahasa English)
Boleh dikatakan setiap hari dan setiap saat, saya wajib memakai perfume sebab bagi saya, perfume adalah salah satu imej yang menggambarkan keperibadian seorang gadis disamping membuatkan kita berasa bersih dan segar.Tanpa perfume, keyakinan diri saya akan menjadi rendah...
Haip! Jangan salah sangka. It's not because I'm smelly or something, okay! Cuma, sebagai seorang gadis, saya rasa hidup ini tidak lengkap tanpa perfume.

Q: Awak ada imej yang 'innocent' diatas pentas, tapi diluar personaliti seperti dalam reality show Katzz, awak berlainan.
Mungkin disebabkan paras rupa saya yang agak keanak-anakan membuatkan peminat tertipu dengan imej yang ditonjolkan diatas pentas. Hakikatnya, apa yang awak lihat dalam Katzz : Open Diary, itu adalah personaliti saya yang sebenar. Saya seorang yang ceria, gila-gila, agak pelupa dan...kelakar jugak orangnya..kot? I don't know. Tapi, yang pasti, saya ada satu hobi dimana saya sangat suka mengenakan orang lain. Awak boleh tanya member-member Katzz yang lain sebab mereka pernah jadi mangsa saya dulu sebelum kami debut (ketawa)

 

  

Q:  Adakah selama ini imej 'innocent' itu hanya dibuat-buat?
Bukanlah dibuat-buat sebenarnya. Kebetulan lagu debut kami 'I Don't Know' berkonsepkan pop bubble yang lebih menjurus kearah imej cute. Jadi, secara tak langsung, saya perlu mengikuti konsep dan imej yang cuba ditonjolkan. Takkan nak buat imej boyish atau seksi untuk lagu yang berimej cute... Macam tak kena pulak (ketawa)

Q: 'Doe-eyes Rianne' jadi femonema dalam kalangan fans, comment?
Hahaha! Saya ingatkan Hazel yang akan dapat gelaran ini. Well, maknae...I win! Hihihihi...
Hhhhmmm... Saya pun tak tahu nak kata macam mana. Cuma, terima kasih kepada para peminat Katzz dengan gelaran itu.
Please Subscribe to read the full chapter

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Velliessa
❛「Katzz」❜ | Saye hiatus, maybe dlm jangka masa yg panjang. And ade sedikit perubahan

Comments

You must be logged in to comment
MaryReeds
#1
Chapter 51: Hopefully dorg dpt jumpa Hyera secpt mungkin!!
JungHaeIn00
#2
Chapter 51: hope hyera will be fine :))))
EsperanzaZawa
#3
Chapter 51: Uishhh serammnyaaa apa berlaku nanti ya xD
Velliessa
#4
Chapter 54: Akhirnya dh ade dh co-author dh ff ni !!!
Maaf, author ni dh mampu nk jln kn tugasnyee TT


Pyshco tu.....saye sendiri tertanye mna hyera kne culik ...hurm
MaryReeds
#5
Chapter 49: Aw why yoomi dgn yunhee gaduh :( baek tinggalkan dia camtu jer? Kurang hajo ahaha. Omg siapa laki kat akhir tu? Dia nak bunuh katzz ke? :'o tidakkkkk
EsperanzaZawa
#6
Yoomi ngan Yunhee gaduh sedih...takkan sebab lelaki nak gaduh kan? Tak comel ah xD but takpe mesti nanti akan berbaikkan?

Amboi Hyera...rare xD Si Xiumin alahai comel ngan hana ...mereka kyeo bersama ...

But siapakah orang misteri tu? Dia dangerous ker? Omo curious..tak sabar for next chapters<3
JungHaeIn00
#7
Chapter 49: wahhh keras betul hati hyera ni
SapphireBlue91
#8
Chapter 49: Nasib baik part scandal dispatch tu tak lama... tapi, tak best pulak bila Yoomi ngan Yunhee gaduh pasal Kai (tp realiti mmg mcm tu pun, perempuan gaduh pasal sorang lelaki)...

Hyera puji Hana? Wow! Ini rare.. hahahahahaha!

Yunjee.. wah kau.. kemain lagi ek... bunga2 cinta berputik kembali ke? Huhuhuhu

And the most interesting part, the last part... okey... who's that psycho??? Ni yang tak sabar nak baca next chapter...
SapphireBlue91
#9
Sunyi sepi je cerita ni... hhhhmmm...
EsperanzaZawa
#10
Alahai kesian Mia nak pt3...Akak know its hard...Bersabar lah anda >< but seriously rugi kalau cerita ni habis cepat sayang ku...Ada potensi nak kembangkan sekembang2 nya xD Takpe...boleh sambung lepas pt3 nanti time tu Mia rasa gerenti boring sampai mengheret kepala kat lantai...Hah! time tu la idea masuk2 otak nanti xD Katzz after story menarik idea dia xDD Akak nanti siap kan seasap mungkin okey?