The Dorm

❛「Katzz」 ¦ SM Girl Group ¦ Malay ver ❜
Please Subscribe to read the full chapter

Keadaan di kawasan tempat letak kereta di Sm buiding berubah menjadi bilik menunggu bagi member Katzz.Tiada lagi bunyi hon kereta dan asap kereta yang lalu di kawasan itu dan yang ada hanya enam orang gadis yang cantik dengan bagasi mereka yang bersepah di sekeliling mereka.Mereka mengeluh dan merungut kerana menantikan kehadiran seseorang yang agak penting.

'Hey,korang ! Mana dia ini?tak sampai-sampai pun..'jerit Yunjee.Dia berjalan ke hulu kehilir sambil menarik beg rodanya yang penuh dengan barang-barang peribadinya kerana dia sudah bosan menunggu kedatangan seseorang.Bila dilihat dari jauh,pasti orang ingat lagaknya seperti seorang super model tak berbayar yang cuba mempromosikan sebuah beg roda yang antik tetapi unik.

'Yelah,dah lama kita tunggu..'-kata yoomi yang sedang duduk dilantai dengan pelbagai aksi yang tersendiri seperti peminta sedekah.Cuma tiada kotak untuk dibentangkan disitu.Kelakuannya membuatkan orang yang melihatnya menggelengkan kepala mereka.Pak guard pun hampir halau dia tetapi nasib baik pak guard itu cam muka Yoomi.Tapi dia tidak kisah kerana dia perlu fikirkan sesuatu yang lebih penting Dia mengeluh.Dia juga penat menunggu.

'Hish,aku benci menunggu,menghabiskan masa saja'jerit RooA sambil bercekak pinggang.Mukanya merah kerana tahan marah.Selalunya dialah orang yang paling tenang tapi bila terdengar tentang sesiapa lambat.Dia bukan lagi seorang bidadari yang baik.Jika dilihat dari jauh,lagaknya seperti seorang ibu tiri yang garang mengamuk sedang menunggu kehadiran Cinderella yang malang.

'RooA unnie,rileklah.Come and get it some kit kat here! dan Hana,jangan ambil.Dah nak habis dah.'kata Yunhee lalu mengigit sebatang kit kat. Tangannya penuh dengan plastic kit kat.Sebenarnya dia tak mahu kongsikannya kepada sesiapa kit kat itu.Cuma selepas lihat RooA mengamuk,dia berasa tak selamat.Jadi lebih selamat jika dia cuba berbaik dengan Leader sekaligus merapatkan hubungan mereka berdua.

'Rileklah Yunhee,bukan ke kita kena shared?Kita kan satu kumpulan...tak mau lah terdekut..'kata Hana lalu dia tersenyum.Sebenarnya dia tak nak pun kit kat itu.Dia sengaja mahu kacau Yunhee.Dia memang suka tengok orang tension.Walaupun dia suka kacau orang tetapi membernya masih lagi sayang dan boleh menerima dirinya seadanya.

'Tch,budak-budak tadika yang tak matang! Bergaduh hanya disebabkan kit kat!'kata Hyera sambil menjulingkan matanya.Dia terpaksa mengambil peranan leader yang sedang mengamuk sekarang.Nak buat macam mana,ada Leader tapi tak berfungsi.Dia pun tak berapa nak selesa dengan kerenah dua maknae itu.Tak boleh ke mereka menjadi matang?Adakah usik-mengusik adalah sesuatu perlakuan yang boleh merapatkan hubungan silaturahim?Dia tak faham...

Sekarang orang mereka tunggu sudah pun tiba.Dia lihat seorang gadis sedang berjalan ke hulu-hilir,ada yang duduk dilantai,ada juga yang bergaduh sebab snack kit kat dan ada pula yang bermuka merah sambil bercekak pinggang.Yang paling normal pun,dia lihat seorang gadis duduk di atas bagasinya sambil menjulingkan mata.Wanita itu berasa agak terpegun dengan 6 gadis itu.Dia terpegun bukan sebab kecantikan mereka tetapi adab mereka di tempat awam.Nasib baik mereka masih belum lagi debut,kalau tak...mesti kena bash dengan pengkritik.

'Uhm,Katzz?'tanya wanita.Pertanyaannya membuatkan semua member Katzz berhenti berkhayal dan me

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Velliessa
❛「Katzz」❜ | Saye hiatus, maybe dlm jangka masa yg panjang. And ade sedikit perubahan

Comments

You must be logged in to comment
MaryReeds
#1
Chapter 51: Hopefully dorg dpt jumpa Hyera secpt mungkin!!
JungHaeIn00
#2
Chapter 51: hope hyera will be fine :))))
EsperanzaZawa
#3
Chapter 51: Uishhh serammnyaaa apa berlaku nanti ya xD
Velliessa
#4
Chapter 54: Akhirnya dh ade dh co-author dh ff ni !!!
Maaf, author ni dh mampu nk jln kn tugasnyee TT


Pyshco tu.....saye sendiri tertanye mna hyera kne culik ...hurm
MaryReeds
#5
Chapter 49: Aw why yoomi dgn yunhee gaduh :( baek tinggalkan dia camtu jer? Kurang hajo ahaha. Omg siapa laki kat akhir tu? Dia nak bunuh katzz ke? :'o tidakkkkk
EsperanzaZawa
#6
Yoomi ngan Yunhee gaduh sedih...takkan sebab lelaki nak gaduh kan? Tak comel ah xD but takpe mesti nanti akan berbaikkan?

Amboi Hyera...rare xD Si Xiumin alahai comel ngan hana ...mereka kyeo bersama ...

But siapakah orang misteri tu? Dia dangerous ker? Omo curious..tak sabar for next chapters<3
JungHaeIn00
#7
Chapter 49: wahhh keras betul hati hyera ni
SapphireBlue91
#8
Chapter 49: Nasib baik part scandal dispatch tu tak lama... tapi, tak best pulak bila Yoomi ngan Yunhee gaduh pasal Kai (tp realiti mmg mcm tu pun, perempuan gaduh pasal sorang lelaki)...

Hyera puji Hana? Wow! Ini rare.. hahahahahaha!

Yunjee.. wah kau.. kemain lagi ek... bunga2 cinta berputik kembali ke? Huhuhuhu

And the most interesting part, the last part... okey... who's that psycho??? Ni yang tak sabar nak baca next chapter...
SapphireBlue91
#9
Sunyi sepi je cerita ni... hhhhmmm...
EsperanzaZawa
#10
Alahai kesian Mia nak pt3...Akak know its hard...Bersabar lah anda >< but seriously rugi kalau cerita ni habis cepat sayang ku...Ada potensi nak kembangkan sekembang2 nya xD Takpe...boleh sambung lepas pt3 nanti time tu Mia rasa gerenti boring sampai mengheret kepala kat lantai...Hah! time tu la idea masuk2 otak nanti xD Katzz after story menarik idea dia xDD Akak nanti siap kan seasap mungkin okey?