Chapter 37 {The final}

Yah! She My Wife! [New Version]

 

2 tahun kemudiannya…

Author POV

Myungsoo memandu keretanya ke tempat parking yang dikhaskan untuknya, dia membetulkan rambutnya di cermin keretanya sebelum bergerak masuk ke bangunan tinggi.

‘Kim Co. Kr’

“Selamat pulang, Tuan Muda L.” kata seorang lelaki yang berumur 30-an,  memakai cermin mata, bersuit menyambutnya di hadapan pintu.

“Petang, Goon hyung !” Myungsoo mengangguk lalu bergerak ke lif. Goon mengikut dari belakang, “Macam mana dengan kelas business hari ni, tuan muda ?”

Myungsoo membuat muka meluat, “Hyung, hyung tau tak kelas tu gila boring. Naik bosan saya..” Goon ketawa.

Park Goon, pembantu peribadi yang diupah oleh ayah Myungsoo untuk membantu Myungsoo dalam dunia perniagaan. Goon merupakan seorang yang tegas dan agak lurus, walaupun begitu, dia adalah seorang yang penyayang. Goon menganggap Myungsoo sebagai adiknya.

“Sabarlah, tuan muda..dah dua tahun tuan muda dalam university tu, kan ? Lagipun, ni untuk masa depan syarikat Tuan Kim.” pujuk Goon sambil menepuk bahu Myungsoo.

“Tch, ni pun sebab appalah. Kalau dia tak ugut saya, tak benarkan saya buka galeri…dah lama saya ambil jurusan fotografi.” Bebel Myungsoo, tangannya diseluk ke dalam poket.

Goon mengeleng-geleng kepalanya, lalu mengambil beg sandang Myungsoo, “Jya, biar saya bawakan.”

“Huh ? Eoh, hyunggggggg ! Saya bukan budak-budak lagi. Saya dah 22 tahun !” kata Myungsoo. “Tapi ni tanggungjawab saya, tuan muda. Dah jom kita keluar, saya nak ajar tuan muda cara-cara kendalikan data syarikat.” Goon terus keluar dari lif tersebut, Myungsoo mengikut dari belakang. Sebal.

‘Kalau macam ni, boleh mampus aku. Aish. Kalau tak sebab Kira dan galeri tu. Takda maknanya semua ni !’ gumam Myungsoo.

“Kim Myungsoo ssi, timbalan pengarah Kim. Co. Kr. Awak dengar tak saya panggil ?” suara Goon mematikan lamunan Myungsoo.

“Aish arratta, arratta !” Myungsoo mengusutkan rambutnya, lalu bergerak masuk ke bilik yang dikhaskan untuknya. Goon mengeleng sebelum menutup pintu tersebut.

Myungsoo sekarang mengambil jurusan dalam bidang bussiness, walaupun masih bergelar pelajar, setelah kelasnya tamat, dia diarahkan oleh Encik Kim untuk ke syarikat mereka untuk mengendalikan syarikat. Sudah 2 tahun, Myungsoo memegang jawatan sebagai timbalan pengarah syarikat dengan bantuan Goon.

Dongho dan Sungyeol masih tetap bersama Myungsoo, cuma kini mereka tidaklah sesibuk Myungsoo. Masing-masing sedang membantu perniagaan ibubapa mereka. 

Di Seoul Art University,

“Pelatih Lee, sila kehadapan.”

Kira masih lagi diam, tangannya sibuk dengan contengan di buku nota. Chorong yang berada di meja sebelahnya, mula risau. “Psst..Kira !  Psst !”

“Pelatih Lee !”

“……”

“Lee Kira ssi ! adakah awak berada di sini dengan saya ?”

Kira tersentak. “H-huh ?” Kira bangun lalu menunduk meminta maaf, “Urm, mianhamnida, professor.”

Professor Jung mengeleng-geleng kepalanya. “Sila kehadapan, Kira ssi.”

Kira mengangguk membetulkan baju lab di badannya, Chorong mengeleng-geleng kepalanya. “Apalah yang dia tengah fikir tu..”

“Sila terangkan perbezaan produk kosmetik asli dengan produk kosmetik tiruan.”

Kira menelan air liurnya, ‘Geez, im so gonna die. Wait. Wait calm down. Exhale inhale.’

“Eurm…”

“Masa sedang berjalan, Lee Kira.”

Chorong mula mengigit bibir melihat kawannya yang masih kaku di hadapan.

“Okay, okay. I got it now, sir. Well, we can diffrenciate the original cosmetic and the fake one using…” dengan itu, Kira mula menerangkan dengan penuh jelas dan mendapat tepukan dari kelasnya.

“Bagus, Kira. Saya ingat awak tak focus dalam kelas saya. Tingkatkan lagi usaha awak.” Kata Professor Jung sambil menepuk bahu Kira.

“Ah yeah, Professor-nim.” Kira menunduk hormat lalu bergerak semula ke tempat duduknya, Chorong  memberikan ‘thumbs up’

Kira ketawa perlahan sebelum memberi ‘thumbs up’ semula kepada rakannya itu.

“Yah, Kira..kau gila betul tadi. Boleh kau termenung. Professor Jung tu dah lama aim kau tau tak ?” ujar Chorong.

“Jeongmal ? ah..nan paboya…” Kira mengetuk kepalanya. “Nae, neon jinja pabo..” sambung Chorong sebelum minum air kotaknya semula.

“Aish jinja..” Kira menampar Chorong, “Eoh, waeeee ?” Chorong mengusap-usap tempat yang ditampar Kira itu.

Kira kembali diam, “Weh..kau okey ke ?” tanya Chorong, memegang tangan Kira. Kira tersenyum lemah.

“Dah 7 tahun, Rong..”

Chorong mengerut mukanya, ‘7 tahun…apa yang 7 tahun ?’

“Dah 7 tahun, Kyung oppa tinggalkan aku..” Kira membuka buku notanya, dan mengambil gambar abang kembarnya itu. Dipandangnya sayu.

Chorong mula faham, ‘Kyung…’

“Kira…kau janganlah sedih. Kalau Kyung tau, dia mesti sedih juga. Kau tahukan dia janji degan kau yang dia akan selalu protect kau…dah dah..jangan sedih.”

Kira tersenyum, dia kemudiannya mengangguk. “Aku tau..” Kira menyimpan semula gambar abangnya itu.

Chorong memerhati penuh risau. Takut-takut, Kira akan jadi macam dulu. Kurungkan diri dalam bilik.

“Yah ! Janganlah tengok aku macam tu, ok ? Aku dah 22 tahun, don’t worry, I’ll be fine, really, Park Chorong.” Kira memberikan senyuman penuh yakin.

“Ofcourse la, aku percaya kau. Plus, sekarang nikan kau dah ada Myungsoo. So..no worries..HAHAHA” Chorong ketawa.

“Cakap pasal Myungsoor tu…aku frass betul dengan dia. Adakah pula suruh aku berjaga dengan dia semata-mata nak teman dia hafal pasal info syarikat abeonim…” Kira member muka tak puas hati.

“fuaAHAHAH…padanlah korang. Sorang kena jadi timbalan pengarah syarikat ternama, dan sorang lagi jadi CEO syarikat kosmetik. Memang sesuai suami isteri.”

‘PAKKKK !’

“Aduh ! Sakitlah oiii !” Chorong menyapu belakangnya. Pedih !

“Hah, gelaklah lagi. Baru padan !”

Chorong menyebik, Kira menjelir lidah.

“ Wo wot ! Apa yang aku terlepas ni. Macam best je.” Yooyoung yang baru habis kelasnya.

Chorong dan Kira memandang Yooyoung seperti hendak menerkamnya.

“Er..er..okay, aku diam.” Yooyoung terus melupakan niatnya untuk mengusik kedua sahabat baiknya itu.

Chorong dan Kira mengambil jurusan dalam bidang pembuatan kosmetik, manakala Yooyoung dalam jurusan pengurusan.

Kira mengambil jurusan tersebut bagi merealisasikan impian ibubapanya untuk menjadi pakar dalam pembuatan kosmetik, bagi meneruskan empayar syarikatnya. Chorong pula minat didalam bidang tersebut.

Kira POV

Aku merebahkan diri di sofa, penatnya hanya tuhan sahaja yang tahu. Dah lama aku tak lari, mesti skills aku dah kian merosot. ‘Aish tak boleh jadi ni ! Aku kena juga praktis semula apa yang aku berlatih masa sekolah’

“Hwaiting !!” jerit Aku.

“Argh !” kedengaran suara terkejut dari dapur.

“H-huh ? n-nugusaeyo ?” Aku mula berasa takut, kelihatan kelibat seorang lelaki berpakaian baju berlegan panjang berjalur biru hitam keluar sambil menghembus-hembus jarinya.

“Omo, Myungsoo. Apa dah jadi ni ?” aku menarik jarinya, lalu mengusap-usap lembutnya. Tiba-tiba, dia menjentik dahiku.

“Ah ! Sakitlah, Myungsoo !” aku meraba-raba dahiku, mulutku muncung kehadapan.

Dia ketawa, pinggangku dirangkul, “You’re the one who make me like this, wifey.” Dia mencuit hidungku.

Aku mengebil-ngebil mataku, “H-huh ?”

“Susah betul dapat isteri yang blur ni !” Jarinya nakal mencubit hidungku dengan lebih kuat. “Yamhh ammpphooo !!” aku menampar tangannya.

Myungsoo sekali lagi ketawa, membuatkan hati aku sebal. ‘Meluat betul, sukanya dia usik aku. Huh !’

“Alahai ~ janganlah merajuk. Tak, tadi saya ingat nak buat egg rolls macam awak selalu buat nak bagi awak try…tetiba..masa saya tengah fokus entah suara siapa entah jerit tiba-tiba, buat saya terkejut dan terkena kuali panas.” Myungsoo mencubit pipiku.

Aku tersengih, pipiku masih didalam cubitannya “Eurm..mian, Soo. Saya stresslah..”

Myungsoo menarikku ke dalam pelukkannya, “Nado, sarang-ah..nado.”

Aku membalas pelukkannya. “Sabarlah, ek ? demi ibubapa kita, ok ?” pujukku. Dia mengangguk, satu ciuman hinggap di ubun-ubunku. Aku tersenyum senang.

Myungsoo. Semakin hari, semakin matang. Tak pernah lekang dia menyirami aku dengan cinta dan usikkan. Walaupun kami tidak berada di university yang sama, aku tetap rasakan yang Myungsoor sentiasa berada di sampingku.

‘Sniff..sniff’

“Eurm…hubby, did you smell something ?”

“H-huh ?” dia melonggarkan pelukkannnya. “OH ! I forgot to turn off the pan !” Dia berlari ke dapur. Aku ketawa melihatnya, lalu berlari ke dapur untuk menolongnya.

WOAH. Semaknya dapur. KIM MYUNGSOOOOOO. MYUNGSOOOOOORRRR !!

“Uh oh…Kira-ya..”

“Cepat. Kemas. Semua. Ni.”

“YES, MADAM !”

‘Sabarlah, Kira. Sabar’

Myungsoo POV

Aku membetulkan cermin mataku yang sudah meleret ke hidung.

“Huargh ~” sudah beberapa kali aku menguap, jam di atas mejaku sudah menunjuk ke 2:30 pagi. Buku ‘Laws of Bussiness’ masih ada beberapa ratus helai yang aku perlu bacanya sehingga habis.

Tanganku mencapai pensel dan mula mengira data syarikat appa. “Keuntungan syarikat appa semakin meningkat. 10% naik dari tahun lepas. Woah !”

Aku tersenyum bangga, “Kim Myungsoo..kau kena tingkatkan lagi usaha kau ! Yeah !” Aku melompat kecil dari tempat dudukku.

“Yah, apa yang seronoknya tu…”

Aku mengalih pandanganku kebelakang, kelihatan Kira keluar dari dapur sambil membawa dua buah cawan berisi coklat panas dan duduk di hadapanku.

“Eh ? Bukan awak dah tidur, Kira ?”

“Yes, but just half an hour. Well, I made decision to accompany you study..hehe..” dia memberikan senyuman sehingga menampakkan lesung pipitnya itu. Aku terharu.

“Nah, saya buatkan untuk awak. Minumlah. Tadi saya tengok dari tadi awak asyik menguap..” Kira menyuakan cawan berwarna biru kepadaku.

“Gomawoyo~” aku mengusutkan rambutnya yang diikat bun itu. Dia tidak melawan, Nampak sangat dia menahan mengantuknya demiku.

“Anytime, Soor” Dia tersenyum, dia merehatkan kepalanya di meja. Aku memerhatinya, jantungku mula berdetak laju.

“Awak buatlah kerja awak, saya tunggu ni. Cepat !” arah Kira, suaranya yang perlahan masih lagi tegas. “Arra arra” aku menepuk kepalanya, lalu menyambung membaca dan mengira data.

Sejam berlalu, mataku sudah tak boleh beralah. Aku menutup buku dan meletakkan pensil kedalam case yang berada di meja. Cermin mataku dibuka dan diletakkan ke dalam laci.

Mataku terjatuh kearah Kira yang sudah lena di hadapanku, ‘pabo..’

Aku mengambil cawanku dan cawan Kira lalu letak ke dalam sink, sebelum bergerak mendapatkan Kira. Aku mengendong Kira, tidurnya masih tidak terganggu.

Aku membuka pintu bilikku, membaringkannya di atas katil. Aku naik ke atas katil, membetulkan posisiku untuk berada dekat dengan Kira.

Secara automatic, aku menarik Kira ke dakapanku. Dengkuran halus miliknya sudah biasa menjadi melodi untukku tidur.

Tanganku menekan button lampu, ‘Klik !’

“Chaljayo, Kira-ya.”

“Eurm” Kira mendekatkan mukanya ke dadaku, aku ketawa perlahan, aku menarik selimut ke badan kami. Akhirnya, aku terlena.

Author POV

“Soo Appa ! Kiki umma !”

“YEONYU !!!!!!!!!”

Yeonyu berlari mendapatkan ibubapa keduanya itu, Sunggyu dan Taeyeon berlari mengejar anak mereka yang laju berlari sejak keluar dari balai ketibaan tadi.

Myungsoo berlari mendapatkan Yeonyu dan memelukknya erat. Kira mengusap kepala Yeonyu, menahan air mata dari jatuh.

Sudah 2 tahun mereka tidak bersua muka, hanya dapat berkomunikasi melalui telefon dan Skype sahaja.

“Yeonyu-ah, bogoshipeoo ~”

“Eung ! Me too !” balas Yeonyu yang fasih berbahasa inggeris. Kira ketawa, “Makin fasih bahasa inggeris dia..” Satu cubitan hinggap di pipi Yeonyu.

Taeyeon dan Sunggyu memandang Myungsoo, Yeonyu dan Kira. Mereka berdua tak sangka kehadiran Yeonyu yang dirancang mereka 2 tahun lalu, meninggalkan kesan mendalam terhadap kedua pasangan muda ini.

“Myungsoo-ah ! Kira-ah !” Taeyeon mendekati mereka, Sunggyu menolak beg pakaian mereka. Myungsoo dan Kira tersenyum kearah mereka.

“Noona ! Hyung !”

“Unnie ! Oppa ! Anneyong !” Kira melambai.

“Makin matang kamu berdua eh ? Bangga betul kami !” kata Taeyeon sebelum mengusut rambut Myungsoo dan Kira.

“Aish noona ! Noona pula dari dulu sampai sekarang, still pendek !” usik Myungsoo.

“Yah ! Kim Myungsoo !” Taeyeon mengejar Myungsoo. “Omo !” Myungsoo melarikan diri, Yeonyu yang berada dalam dukungan Myungsoo ketawa seronok.

“Kakak dengan adik sama saja, kan Kira ?” kata Sunggyu. Kira melepaskan ketawanya, mengangguk. “Majayo, sama saja, oppa.”

Akhirnya, Sunggyu dan Kira ketawa melihat Myungsoo dan Taeyeon yang berkejaran di lapangan terbang itu.

Di Kim Mansion,

“Sudah-sudahlah tu, Kira, Myungsoo. Pergi naik atas, Yeonyu dah nyenyak tidur tu..” kata Puan Kim, yang memerhati anak dan menantu bongsunya itu yang  dari tadi tidak penat memanjakan cucunya, Yeonyu.

“Tapi, kami tak habis lagi lepaskan rindu kat budak kecik ni, umma” kata Myungsoo, dia mengusap rambut Yeonyu yang sudah panjang. K

Kira hanya diam, matanya memandang Yeonyu. ‘Yeonyu-ah, cepatnya awak membesar…’

“Aigoo. Esok ada lagi, Myungsoo. Dah umma kata pergi naik atas, naik atas. Noona kamu akan ambil Yeonyu kejap lagi.”

Myungsoo mengeluh, “Okay, umma. Kira-ya, kajja..” dia menarik tangan Kira.

“H-huh ?” Kira terpinga-pinga. “Naik atas..” kata Myungsoo.

“Ahh. Okay. Selamat malam, umma !”

“Malam, Kira-ya !” Puan Kim tersenyum kepada menantu perempuan kesayangannya itu. Kira mengikut Myungsoo sehingga ke bilik Myungsoo.

Myungsoo merebahkan badannya ke katil, “Hyah ! Penatnya !”

Kira memandang suaminya, lalu mengeleng. Dia bergerak ke balkoni bilik Myungsoo, memerhati langit yang berwarna hitam pekat.

Myungsoo bangun dari pembaringannya lalu mendapatkan isterinya itu, memeluknya dari belakang, membuatkan Kira terperanjat, “Omo ! kkamjagi !”

Myungsoo ketawa, “Mian.”

“G-gwenchana..” getar Kira, dia cuba untuk meredakan gemuruhnya.

“Twinkle twinkle, little star,
How I wonder, what you’re ?
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky,” nyanyi Myungsoo.

“H-huh ? Mwoya, Myungsoo ?” Kira mengalih sedikit memandang Myungsoo pelik, tapi, Myungsoo mengalih muka Kira agar tidak memandangnya, “Shh. Diam..” kata Myungsoo.

Kira semakin pelik, dia hanya menurut.

“Kira Kira, my wifey,
How I wonder what you’re ?
Keep making my heartbeat fast,
Like a rhythmic melody,
Hm hm hm ~”

Kira ketawa perlahan, “Ige mwoya, Myungsoo-ya..” ucap Kira perlahan. Myungsoo tersenyum, “I don’t even know, I blurted it out all of sudden.”

“Blurted it out all of sudden, seriously, Kim Myungsoo ?”

“Serius lah ! Tak tipu, Mrs. Kim !” kata Myungsoo. Kira ketawa, “Arra arra !”

Myungsoo ketawa, lalu mendekatkan bibirnya ke telinga Kira, “Happy 2nd Anniversary, wifey. Keep making my heart beating fast, eung ?” bisik Myungsoo.

Kira terpana. Myungsoo mengetatkan pelukkannya. “Its already 12am Kst, baby. Silly Kira.”

Kira mengalihkan badannya menghadap Myungsoo. “Myungsoo, listen.”

Myungsoo memandang Kira, senyumannya mati secara tiba-tiba, Kira kelihatan pelik.

“Sejak kali pertama kita jumpa, pergaduhan kita dekat court basketball,”

“Yah! Minchioso? Ingat kepala aku apa?”

“Haha..lah, kepala ke? Ingat jaring mana tadi..tulah ralit sangat bersembangkan??”

“…scene dimana awak tolong saya angkat boton..”

“Apahal kau buat dekat sini..pergi balik..”

“Hoi..orang dah baik hati nak tolong tak nak pula..dah! bak sini raga tu..bagi dekat aku..”

“…hari perkahwinan mengejut kita…”

“KIM MYUNGSOO???”

“LEE KIRA??”

“…kita bergaduh nakkan bilik…”

“Ha-wi-ba-wi-bo!”

“Yeah! Aku menang..so, kau masuk bilik tu..hahah”

“Yah! Ini tak adil...yah! buka pintu....”

“…bicycle ride…first skinship kan ?” Kira ketawa.

“Jom..gatji gaja..”

“Huh? Kau ni biar betul ?"

 “Nak naik ke tak? Kalau tak nak..tak payah pergi..”

“…camp…”

“Yah! Lee Kira, waegurae..cakaplah sesuatu..”

“Yah! Aku ada buat salah ke?? Huh?? Cakaplah..”

“Myungsoorr Pyontae...gomawwo..”

“…awak jumpa saya bawah gelongsor…”

 “Kira! Aku ni Myungsoo...”

“Pergi...aku boleh buat!..aku tak takut..pergi! Kyung oppa, tunggu Kira

 “Shhh...aku ada...aku temankan kau...erm?”

 “…basketball competition…”

 “Huh? Lawan?”

“Aigooya..bola keranjang sekolah kita berjaya masuk ke peringkat kebangsaan untuk lawan dengan sekolah dari serata Korea..”

“Yah! Kenapa tak bagi tau aku? Kau nilah..”

“Yah! Apo[sakit]..kenapa korang suka tumbuk aku hari ni? Kalau tangan aku cedera..kalah sekolah kita..”

“…Yeonyu dating ke kehidupan kita…”

“Pyontae..ootthhookee??”

“Molla..”

“Kiki umma tha-rang Soo aapppa..”

“So, Myungsoo..kau kena beli peti ni..letak dekat rumah..”

“Mwo? Gila kau..”

“Chagiya..kenapa tak mengaku..kita kan dah kahwin..Yeonyu-ah, umma tak nak mengaku kitalah..baby dalam perut tu pula macam mana??”

“Aigooo...hensemnya suami kamu...arasseoo..ahjumma faham..budak zaman sekarang susah nak mengaku yang diri dia dah kahwin...”

“Yah! Kim Myungsoo!! Sejak bila aku mengandung!!!???”

“…mathematics confession…”

“Wahh..daebak..aku suka yang ni lagi dari yang dulu kau nyanyi tu..keundae..lagu ni mesti untuk Yerim kan??” Aku meneka.

“Ani...kau tak faham lagi ke, Kira?”

. “Huh? Tak faham? Aah..addmath?? dah faham..”

“So..jawapannya?”

“Erm...143..”

“143..”

“Ya..143..wae?”

“Kau tak tau ke 143 apa?”

“Eh? Taulah..tukan nombor..” “Aishh..jinja..”

“143..I Love You..”

“Kau jangan melawak Myungsoo..aku takkan terperdaya dengan lawak kau lagi..dahlah, aku mengantuk..apa-apa pun, nice song..”

“Kira..Saranghae..”

“……t-thank you for always there beside me, Myungsoo-ah…” Kira menahan sebak. Myungsoo yang terkedu melihat Kira menitiskan air mata, terus mendakapnya erat.

“No no, don’t cry. I’m glad that what im doing before worth it. Worth it much, i found you as my other half, baby. Uljima.”

Kira ketawa perlahan, menolak badan Myungsoo, lalu mengelap air matanya sebelum mejelir lidah kea rah Myungsoo.

“Pabo pyontae Myungsoor ~”

“M-mwo ?”

“Mehrong ~~” Kira terus berlari meninggalkan Myungsoo. “Yah ! Kim Kira ! Dorawa !” Myungsoo mengejar Kira.

Myungsoo POV

“Gotcha !”

“Argh ! lepaskan saya !”

“Haha no. I wont. Never !” aku memberikan senyuman nakal.

“M-myungs--…”

Lampu ditutup, selimut ditarik menutupi kami berdua.

Kira POV

“Saranghae, Kira. Jeongmal.”

“Nado, Myungsoo-ya. Yeowonhi..”

“Eurm, Kira…kalaulah kan, awak memang tak dapat jawapa addmath tu. Saya rasa…kita still rival kot ?”

“Yah Kim Myungsoo. Awak jangan pandang saya sebelah mata, ok?” Aku mencubitnya, dia menyringai sakit.

“Mana boleh pandang awak sebelah mata, jangan risau, saya pandang awak dengan mata hati saya juga ~ plus, kalau ada sesiapa kacau awak, saya akan jerit “Yah ! She my wife” macam apa yang saya jerit dekat Minhyun dulu” dia ketawa, sebelum menarikku kepelukkannya.

“Whatever, Kim Pyontae Myungsoor.”

“Yes, I love you too, Mrs. Kim Pyontae Myungsoor.” Ketawanya perlahan.

Aku hanya tersenyum bodoh, aku membalas pelukkannya.

Author POV

Lee Kira, yang dahulunya sangat membenci Kim Myungsoo, akhirnya jatuh hati terhadap rivalnya itu…perjalanan hidup mereka berdua baru bermula, cabaran yang bakal menunggu mereka pasti akan mereka lalui dengan jayanya selagi mereka berdua tidak berpisah.

‘Myungsoo-ya, hold my hands tight, eung ?’

‘I’ll…Kira…I’ll…never let you go..’

The End.

    Heart 2 Heart Talk

RyeoKevin : Assalamualaikum ! Its been long time, Ryeo tak update kan ? Last update, tahun lepas 16 Disember.__. //huyooo lamanya//
Well, ini disebabkan kengkangan masa Ryeo untuk study and tulis fanfic. Alhamdullilah sekarang ni, Ryeo dah berjaya survive dalam SPM. Doakan Ryeo
dapat keputusan yang baik okay? :)

Sunggyeol : Hye, korang ! So, korang dah baca chapter kali ni, yang juga chapter terakhir? :" sayangnya, saya tak muncul....
Ryeo : I have planned something else for you, Dongho, Chorong eonnie and Yooyoung eonnie heheh.
Dongho : O.O Seriously ?
Ryeo : //stay silent//
Dongho & Sungyeol : .........
Ryeo : .........
Dongho : HAHAHAHAH well, guys. Semua characthers di dalam 'Yah ! She My Wife' ingin mengucapkan terima kasih kerana korang semua setia membaca sampai sekarang ! Terima kasih.
Sungyeol : //tolak Ryeo// oleh kerana, Ryeo masih lagi dalam keadaan awkward, biarkanlah dia. 
Ryeo: .....--" guys. i count till 10. you guys better stop now. 10...9..
Sungyeol : Kmi sayang korang !!
Dongho : Yeah ! Betul tu !
Ryeo : 8...7
Chorong and Yooyoung : Terima kasih atas sokongan korang ! ^^
Yeonyu : Buh-b-bye..labbyu.
Ryeo : 6...5...4...3
Dongho : Nooooooooooooooooooooooooooooooooo dont end yet
Sungyeol : SOBS....WLY!!! <3
Ryeo : 1

.....................

Love note Akhirnya 'Yah ! She's my wife !' tamat ke penghujungnya ! Terima kasih atas sokongan korang yang tidak terhingga dari Ryeo mula buat cerita ni sampailah ke chapter yang terakhir. Diharapkan korang akan sokong fanfic Ryeo yang lain. Hehe. about the H2H yang terakhir ni...one shot ? HAHAHAH just wait :)

-Ryeokevin’s.©

 

Be With You

Ryeokevin : So here is my new fanfic, be with you ! This story is based on friendship..this are picture teaser for you guys..gif yg diatas sekali merupakan zaman mereka masih kanak-kanak..manakala, gif kedua..mereka telah membesar..lolol. okey...fanfic kali ni, feauturing EXO-K Kai & my oc, Go Daeun. Diharap korang memeberi sokongan ! Fighting !!! Clickeu the link below the panda pic, to go to the story !

M2QwN2M4MTY*OWRiOTU5MzkwZTQyN2U5YTlkZA==
cute057.gif

Clickeu hereeee~
 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
RyeoKevin_HyukRi
Last episode is up ! :D Did you guys enjoy it?

Comments

You must be logged in to comment
mmairah #1
Boleh tak ajarkan mcm mane NAK buat ff....sy NK buat tapi tak tahu camne.....someone help me
Overdose_Kpopers
#2
Chapter 38: Hukhuk *menangis, gigit bantal* Kenapa sweet sangat. Why dh sampai ke penghujung ╥_╥
AsyiA_MiZuki
#3
Chapter 38: sweetnye..... kira ngan myungsoo
misz_dina #4
Chapter 38: Omo..sweetnyer dorang
CandyStory
#5
Chapter 36: Wow RyeoKevin ada nma saya kat H2H tuhh.... Yeoyu nk ckp nga saya~ haha... lucky lol chapter ni!
exoL_girl
#6
Chapter 37: mianne authornim sebab jadi silent readers,and daeun unnie seronok jumpa dengan awak ^_^ //walaupun hanya fanfics//heheheheh
Park_Rafa88
#7
Hai!! For the firstime saya baca ff idol lain selain EXO..Tahniah author-nim anda berjaya menyeret saya untuk membaca ff awak walaupun pada mulanya saya ingatkan cerita ni Cliche tapi bila dah baca..Wahh!! Jjjang also Daebak!! Dan anda telah membuatkan saya meminati Myungsoo ><...Thanks and keep on your effort!!
chichisakura99 #8
Chapter 38: I luv this story so much Author-nim. Myungsoor tu blh thn romantik jgk kan. Hikhik.
Ayumi_Rara #9
Chapter 39: So sweet cite nih.Tersengih sye bace.Nice story...Hope ade cite yg mcm ni lagi....
shazashazwana #10
Chapter 38: Saya suka suka suka aff nie..kyaa!!