Last Day

Nerd Become Popular
Please Subscribe to read the full chapter

Aku bersiap-siap untuk ke sekolah. Aku berdiri di depan cermin. Sambil aku menyikat rambut, aku berkata "Hari ni....." Ye, hari ini hari terakhir perjanjian aku dengan Kai. Apa yang akan aku lakukan hari ini ? Terima atau tidak.

 

 

 

Macam biasa aku akan ke sekolah bersama Kai. Sewaktu kami berjalan, kami terdiam tanpa mengeluarkan sebarang bunyi. Suasana itu agak tidak selesa. Masing-masing sedang memikirkan sesuatu.

 

 

 

Semasa waktu rehat, aku ingin pergi ke kantin berseorangan. Tiba-tiba mata aku berhenti pada seseorang iaitu Kai. Di sebelahnya pula ialah seorang perempuan yang tidak kalah juga kecantikkannya yang bernama Kim Seolhyun. Dia juga boleh di katakan popular di sekolah itu kerana sekolah ini adalah kepunyaan ayahnya.

 

 

 

Aku menggenggam tangan aku. Menaham segala kemarahan. Kai dan juga Seolhyun kelihatan mesra sangat. Tangan Seolhyun berada di bahu Kai. Mereka gelak ketawa. Kai tidak perasan akan kewujudan aku.  Aku berjalan terus menuju Kai lalu menarik tangan  Kai. Kai amat terkejut akan tindakan aku. Aku terlampau marah pada Kai. Tidak dapat menahan perasan ini.  

 

 

 

 

Aku membawa Kai ke rooftop meninggalkan Seolhyun kebingungan. "Yahh Kai ! Aku tahu sekarang yang kau tu tak serius dengan aku kan? Now, I will tell you my answer! Aku dah tak nak tunggu balik sekolah nanti." Aku dengan geramnya mengeluarkan kata-kata.

 

 

 

"Yeri dah salah faham ni. Kai dengan Seolhyun tak ada apa-apa hubungan. Please, percayalah yang Kai betul-betul serius dengan Yeri. Yeri nak bukti ? Suruh Kai buat apa sahaja untuk membuktikannya. Kalau boleh, Kai lompat dari atas bangunan ni." Kai menarik tangan aku. "Please percayalah  Yeri." Aku dapat melihat air mata Kai berlinangan.

 

 

 

"Kai, macam

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
ssupv1 #1
Chapter 6: fanfic ni memang AMAZING!
Update soon author-nim
amalinnasuha07 #2
Chapter 6: Update soon
KeiYin #3
Chapter 6: Update soon author-nim!!! (*^_^*)
emelynadya #4
Chapter 6: Hope Yeri brsama Kai..
KiNhAn88Wolf #5
Chapter 6: Hhhmmmm update soon!
NizNisrina12 #6
Chapter 6: bestnya.. update soon
Mrs_Sacak #7
Chapter 6: Unexpected :O
Syakirahmoon #8
Chapter 2: Ahhh?!!!!!!!! ❤️❤️
hajjarriahmuhammad #9
Chapter 4: Please update soon......
hyemipark
#10
Chapter 2: Hoho kai...
Btw update soon author -nim
Palli juseyo^^