Change

Nerd Become Popular
Please Subscribe to read the full chapter

Sekarang aku dah masuk ke sekolah menengah. Aku dah berazam untuk merubah diri aku. Aku tak nak lagi di buli. Aku tak nak lagi di kutuk oleh pelajar lain. Yang paling penting, aku tak nak cinta aku di tolak lagi. Sampai sekarang aku masih teringat dengan jelas waktu aku confess pada dia. Rasa sakit hati ini masih terasa. 

 

Aku bangun dari tidur terus menuju ke bilik mandi. Lepas mandi aku bersiap-siap dengan style yang baru. Baju mengambil saiz agak ketat dan skirt yang agak pendek. Aku memakai eyeliner dan lipstick yang berwarna merah jambu   yang agak lembut warnanya. Aku curl kan sedikit rambut aku. selepas siap berdandan, aku turun ke bawah untuk mengambil sarapan sebelum ke sekolah.

 

 

"Omma~ Annyeong, good morning" aku mencium kedua-dua belah pipi omma lalu mengambil tempat duduk di kerusi.

 

"Nae Yeri-ahh.. Hari ini hari pertama kamu masuk ke sekolah menengah. Belajar betul-betul dan jangan buat masalah kat sekolah itu" omma menasihati aku sambil membuatkan sandwich untuk aku. Appa pun turun ke bawah untuk mengambil sarapan sebelum hantar aku ke sekolah dan terus pergi ke pejabat. Aku pun menegur appa.

 

"Annyeong appa~ Good morning!" aku bangun lalu mecium kedua-dua belah pipi appa aku. Aku terus sambung makan sarapan aku. Selepas habis sarapan pagi, appa menghantar aku ke sekolah baru aku. Aku berasa sangat nervous. Aku takut kalau aku terserempak dengan Exo. Aku tak nak jumpa dengan Kai. Bila aku tengok muka Kai, automatik aku akan teringat kejadian dulu. Nasib baik aku ada kawan baik aku dan kami satu sekolah. 

 

Aku ada dua kawan baik. Jackson dan Song Minji. Kami berkawan sejak sekolah tadika lagi. Mereka selalu ada bila aku perlukan bantuan. Mereka yang selalu comfort aku. Minji lah yang tolong aku merubah penampilan dan sikap aku yang lurus. Mulai sekarang tak ada siapa yang boleh buli aku. Siapa yang berani bu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
ssupv1 #1
Chapter 6: fanfic ni memang AMAZING!
Update soon author-nim
amalinnasuha07 #2
Chapter 6: Update soon
KeiYin #3
Chapter 6: Update soon author-nim!!! (*^_^*)
emelynadya #4
Chapter 6: Hope Yeri brsama Kai..
KiNhAn88Wolf #5
Chapter 6: Hhhmmmm update soon!
NizNisrina12 #6
Chapter 6: bestnya.. update soon
Mrs_Sacak #7
Chapter 6: Unexpected :O
Syakirahmoon #8
Chapter 2: Ahhh?!!!!!!!! ❤️❤️
hajjarriahmuhammad #9
Chapter 4: Please update soon......
hyemipark
#10
Chapter 2: Hoho kai...
Btw update soon author -nim
Palli juseyo^^