Become Popular ?

Nerd Become Popular
Please Subscribe to read the full chapter

Aku buat rutin harian seperti biasa. Bangun dari tidur pergi ke bilik mandi. Selepas mandi, aku memakai pakaian sekolah. Pakai eyeliner sedikit dan memakai pemerah bibir berwarna merah jambu. Aku melepaskan rambut hingga jatuh ke bahu. Aku memakai sedikit minyak wangi yang berjenama Miss Frutti.

 

 

Aku turun ke bawah untuk mengambil sarapan. Selepas habis bersarapa bersama keluarga, appa menghantar aku ke sekolah. Sampainya di sekolah aku mencari kawan-kawan. Jackson dan Minji menyapa aku dari belakang. Kami bertiga jalan di kaki lima menuju ke peti kunci kami masing-masing. Aku pergi ke peti kunci aku. Selepas sampai di peti kunci aku, aku nampak pelbagai surat ditampal di pintu kunci itu. Aku mengambil salah satu daripada semua surat-surat itu. Aku membuka surat itu lalu membacanya. Selepas habis membaca surat itu, aku tersenyum nakal. Semua surat-surat itu adalah surat dari lelaki di sekolah itu. Mereka meluahkan perasaannya pada aku. Jackson dan Minji datang ke peti kunci aku. Mereka melihat semua surat-surat itu. Jackson dan Minji tersenyum sambil melihat surat-surat itu. Minji pun berkata.

 

 

"Wow Yeri-ah~ Nampaknya dah ada peminat" Minji berkata sambil senyum pada aku. Aku hanya mendiamkan diri.

 

 

"Nampaknya rancangan merubah Yeri berjaya" Jackson berkata sambil menkenyitkan matanya. Sedang kami leka berbual, tiba-tiba seorang lelaki datang pada kami. Lelaki itu berlutut di hadapan aku lalu dia meluahkan perasaannya.

 

 

"Kim Yeri, saya telah jatuh hati pada awak. Adakah awak terima saya?" Selepas lelaki itu meluahkan perasaannya, dia ingin mencium pipi aku tapi Jackson lebih pantas bertindak menolak lelaki itu.

 

 

"Jangan pernah dekatkan bibir kau pada Yeri. Byuntae !" Jackson dengan geramnya memberi amaran pada lelaki itu. Lelaki itu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
ssupv1 #1
Chapter 6: fanfic ni memang AMAZING!
Update soon author-nim
amalinnasuha07 #2
Chapter 6: Update soon
KeiYin #3
Chapter 6: Update soon author-nim!!! (*^_^*)
emelynadya #4
Chapter 6: Hope Yeri brsama Kai..
KiNhAn88Wolf #5
Chapter 6: Hhhmmmm update soon!
NizNisrina12 #6
Chapter 6: bestnya.. update soon
Mrs_Sacak #7
Chapter 6: Unexpected :O
Syakirahmoon #8
Chapter 2: Ahhh?!!!!!!!! ❤️❤️
hajjarriahmuhammad #9
Chapter 4: Please update soon......
hyemipark
#10
Chapter 2: Hoho kai...
Btw update soon author -nim
Palli juseyo^^