Trapped

Nerd Become Popular
Please Subscribe to read the full chapter

"You mine"

 

Kai berkata kepada aku. Kai telah masuk ke dalam perangkap aku. Dia mula jatuh cinta pada aku. Ia berita baik untuk aku, Jackson dan Minji. Aku akan buat Kai jatuh cinta pada aku lalu aku patahkan hatinya. Inilah rancangan aku dan kawan-kawan aku. Aku nak Kai rasa bertapa sakitnya apabila cintanya ditolak. "Aku tidak mahu bercakap dengan kau. Dan aku tidak akan pernah mahu jadi teman wanita kau. Cermin diri sendiri."

 

 

Aku berkata pada Kai. Kai memandang aku dengan terkejut kerana mendengar ayat aku. Kai menarik tangan aku lalu membawa aku ke tempat yang sunyi. Jackson dan Minji cuba mengejar tapi Kai lebih pantas membawa aku. "Yeri, aku tahu yang dulu aku pernah menolak cinta kau. Aku tahu yang aku pernah lukakan hati kau. Tapi sekarang dah berubah menjadi cantik. Beri lah aku satu lagi peluang." Kai berkata pada aku.

 

 

Aku memandang tempat lain lalu tersenyum nakal. "Jadi, sebab aku sudah berubah menjadi cantik, baru kau suka aku ? Tidak semudah itu Kai. Kau tidak sesuai menjadi teman lelaki aku. Seperti apa yang aku katakan tadi, cermin diri sendiri." Habis aku berkata, aku terus pergi dari tempat itu dan meninggalkan Kai bersendirian yang terpaku. Aku tersenyum nakal melihat reaksi muka Kai.

 

 

Aku mencari Jackson dan Minji di kelas. Mereka duduk di dalam kelas dengan berasa cemas. Aku menegur mereka. Minji memandang aku lalu berdiri memeluk aku. "Yeri tidak apa-apa ? Kai ada sakiti Yeri ke ?" Minji menanyakan aku dengan perasaan risau. Aku menjawab "Yeri okay sahaja. Kai tidak ada sakiti Yeri. Jangan lah risau." Minji berasa lega apabila mendengarnya. "Yeri, betul ke Kai tidak buat apa-apa ? Dia tidak ada sentuh tempat lain kan ?" Jackson bertanya pada aku. Aku menumbuk perlahan pada perut Jackson. "Jackson byuntae ! Yeri tidak mahu belanja Jackson makan nanti." Aku menjelir lidah pada Jackson. Jackson mencubit pipi lembut aku. Selepas berbual, cikgu masuk ke kelas kami untuk sesi pembelajaran.

 

 

*POV Kai*

 

Betul ke apa yang aku dengar dari Yeri ? Dia berubah seratus peratus. Dia buat aku sedar sekarang. Dulu aku memang kejam pada dia. Sekarang karma datang pada aku. Aku mula jatuh cinta pada Yeri semenjak hari pertama jumpa di sekolah ini. Ayat dia. Aku tahu yang Yeri masih marah pada aku. Dia gunakan ayat aku masa aku tolak cintanya. Tak sangka aku begitu kejam. Sekarang aku tahu macam mana rasanya. 

 

 

*Flashback* 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
ssupv1 #1
Chapter 6: fanfic ni memang AMAZING!
Update soon author-nim
amalinnasuha07 #2
Chapter 6: Update soon
KeiYin #3
Chapter 6: Update soon author-nim!!! (*^_^*)
emelynadya #4
Chapter 6: Hope Yeri brsama Kai..
KiNhAn88Wolf #5
Chapter 6: Hhhmmmm update soon!
NizNisrina12 #6
Chapter 6: bestnya.. update soon
Mrs_Sacak #7
Chapter 6: Unexpected :O
Syakirahmoon #8
Chapter 2: Ahhh?!!!!!!!! ❤️❤️
hajjarriahmuhammad #9
Chapter 4: Please update soon......
hyemipark
#10
Chapter 2: Hoho kai...
Btw update soon author -nim
Palli juseyo^^