Chapter 2

First Love Sight
Please Subscribe to read the full chapter

“gary mana kamu pergi tadi?” tanya jihyo setelah mengambil tempat di sebelah kekasihnya itu. “kenapa? Sudah rindu? Omo..omo.. kamu tidak boleh begini. Mengapalah saya terlalu kacak untuk kamu” usik gary sambil mengenyit sebelah matanya. Jihyo menampar perlahan bahu Gary. Jihyo malu dengan usikan gary. Tiba tiba nana duduk dihadapan mereka dengan perasaan geram . “ kenapa saya?” tanya jihyo kepada rakan baiknya itu. “Geramnya aku! Kwangsoo tu suka buat taktahu saja. Apa yang ditanya oleh aku , satu pun dia tak jawab”

“Nana~ah hiraukan je. Dia memang sombong” balas jihyo selamba. “tapi yang peliknya,dia seorang pelajar yang bijak walaupun selalu ponteng kelas.” Ujar Nana. Jihyo mengangguk . setuju dengan kata kata rakannya. “dia memang seorang yang bijak.” Ujar gary tiba tiba. Nana dan jihyo berpaling kea rah gary serentak. “ macam mana tahu? Awak dah lama kenal dengan dia?” tanya jihyo kepada gary. Mereka terkejut dengan anggukan gary. Setelah itu,gary menceritakan hubungannya dengan lee kwang soo dan kenapa sikapnya selalu dingin. Lee kwang soo melangkah masuk kedalam kelas. Dia baru sahaja berjumpa dengan cikgu Minho .

“Saya tahu awak seorang pelajar yang bijak tetapi awak tidak boleh ponteng kelas. Awak perlu memasuki kelas seperti orang lain. Okey? Fighting!” Terngiang-ngiang suara cikgu Minho. Nana yang asyik memandang kearah kwangsoo tersentak apabila jihyo menepuk bahunya perlahan. “Nana lepas sekolah nanti temankan saya shopping ye. Gary ada latihan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
LuckyGirl97
is it nice story?

Comments

You must be logged in to comment
Inajspirit #1
Chapter 3: crita ini menarik . teruskan usaha anda ... Fighting!