Love Triangle

Please Subscribe to read further chapters

Description

Cerita ini mengisahkan percintaan diantara Kairi , Kanata(you) dan Haruka . Tetapi Kanata(you) menyukai Haruka manakala Kairi menyukai Kanata(you) . Pada satu hari Haruka mengucapkan selamat tinggal kepada Kanata(you) kerana Haruka akan melanjutkan pelajaran ke luar negara dan Haruka berjanji kepada Kanata bahawa bila haruka balik dia akan bertegur semula dan mungkin berjanji temu. Apakah yang berlaku selepas 10tahun LAGI ?

Foreword

Characters

Ini Kanata(you) , Dia seorang yang baik hati . Dia suka terhadap Haruka tetapi mereka terpisah sejak kecil disebabkan Haruka harus melanjutkan pelajaran ke luar negara .

Ini la Kanata(you) dia seorang yang baik hati dan seorang yang peramah. Dia mempunyai perasaan terhadap Haruka. Seorang yang tak seberapa.

 

Ini pula Kairi . dia seorang yang suka berterus terang . Dia menyukai Kanata tetapi kanata tak menyedari. seorang yang handsome dan ramai peminat tetapi Kairi hanya memandang Kanata.

 

Inilah Haruka . Haruka lupa terhadap janjinya yang telah dibuat bersama Kanata 10 tahun yang lalu . Seorang yang berlagak kaya .

 

Ini Akira , kawan sekelas dengan Kanata .

 

Thanks for Wanderlust for the beautiful poster and background ..

LuckyGirl97
Chapter 4 update !

Comments

You must be logged in to comment
93Hanafayana #1
Chapter 5: Aaarrrhhhh...so sweet....