Chapter 1

First Love Sight
Please Subscribe to read the full chapter

Lee kwang soo melangkah masuk melintasi pintu pagar sekolah Jaeil High School. Dia berdiri lama memandang bangunan besar yang berada di hadapannya. Dia mengeluh perlahan, ini adalah kali ketiga dia berpindah sekolah. Tugas ibubapanya sering membuatkan mereka sekeluarga berpindah. Tiba tiba bahunya dirempuh kasar. Seorang gadis comel yang mungkin sebaya dengannya mengomel perlahan sambil mengutip buku yang jatuh di atas tanah.

“sorry,saya nak cepat tadi. Maaf,saya terpaksa pergi dulu” nana berjalan laju pergi meninggalkan lelaki yang tidak dikenalinya itu. Dia ingin cepat sebelum loceng sekolah berbunyi. Dia dalam kelas 5A, riuh rendah suara pelajar-pelajar. Masing-masing bercerita mengenai kisah mereka pada cuti semester yang baru sahaja tamat. Paling mengejutkan semua jihyo dengan gary telah bercinta. Mereka baru sahaja mengumumkan kepada kelas tadi. Kehadiran cikgu Minho membuatkan semua pelajar diam. Seorang pelajar baru berada di sebelah cikgu Minho.

“Baiklah semua, ini pelajar baru yang berpindah di sekolah kita. Sila memperkenalkan diri kamu”
“Hai, nama saya Lee kwang soo. Saya pelajar baru di sini. Harap kita dapat bekerjasama nanti”
“Baiklah,kamu boleh duduk disana” ujar cikgu Minho. Lee kwang soo memandang kearah tempat kosong di belakang kelas. Gadis yang melanggarnya awal pagi tadi berada di depan mejanya. “Minta maaf  tidak disambut. Nana berpaling kembali kehadapan. Ingin menumpukan perhatian kepada pelajaran yang akan diajar oleh cikgu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
LuckyGirl97
is it nice story?

Comments

You must be logged in to comment
Inajspirit #1
Chapter 3: crita ini menarik . teruskan usaha anda ... Fighting!