Chapter 3

First Love Sight
Please Subscribe to read the full chapter

“apa awak buat kat tengah jalan ni?” nana berpaling kearah belakang. Lee kwangsoo! Macam mana dia boleh berada di tengah jalan pula. “Erm…budak baru, awak tinggal dimana?” kwangsoo membuat endah tak endah. Pelik juga dia mendengar soalan dari gadis comel itu. Selalunya gadis itu tidak akan bercakap dengannya sekiranya tiada hal. Dia sahaja yang akan memandang nana dari jauh. Kwangsoo meneruskan langkahnya. Nana yang berada di belakangnya terus mengejarnya. Berbagai-bagai soalan yang ditanya kepada kwangsoo. Tanpa disedari kedua mereka tersenyum sendirian . bahagia mula terasa dihati masingmasing.

Peperiksaan pertengahan akan bermula tidak lama lagi. Jihyo dan gary mengajak nana untuk study group bersama-sama. Nana ingin mengajak lee kwangsoo menyertai mereka. Dia tersenyum memikirkan hubungan mereka yang semakin bertambah baik sejak duabulan yang lalu. Selama itu, dia juga tahu yang dia sudah jatuh cinta pada kwangsoo. Tapi dia malu untuk mengaku.

“Kwangsoo,petang ni jom ikut gary dan jihyo study group sama sama. Kwangsoo berdiam diri. Sebenarnya terdapat perkara yang ingin diberitahu kepada nana. “okey,tapi sebelum itu saya nak jumpa awak seorang. Kita pergi awal dari mereka. Saya ada benda nak beritahu awak.” Kata kwangsoo. “baiklah” jawab nana.

“Apa yang awak nak cakap dengan saya?” tanya nana. “sebenarnya …. Sebenarnya… saya…”
“awak…kenapa?”
“saya suka awak!” Nana yang terkejut terus terdiam. Matanya tidak berkelip . kwang soo yang masih

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
LuckyGirl97
is it nice story?

Comments

You must be logged in to comment
Inajspirit #1
Chapter 3: crita ini menarik . teruskan usaha anda ... Fighting!