Ghairah

Apabila Woo bertemu Gyu

 

Hampir 3 bulan berlalu sejak Sunggyu mula tinggal bersama Woohyun, dan sepanjang tempoh itu hati masing-masing mula terasa sesuatu. Muncul satu perasaan yang mereka sendiri tidak menyangka membuatkan mereka jadi tak menentu tanpa kehadiran antara satu sama lain.

 

Sejak kehadiran Sunggyu di rumah itu, segala keperluan dan jadual Woohyun begitu teratur. Cara Sunggyu menguruskan keperluan dan jadual Woohyun tak ubah seperti seorang isteri yang menjaga kebajikan suami. Woohyun begitu senang sejak Sunggyu tinggal bersamanya. Dia tak pernah terlewat ke tempat kerja seperti selalu sebab Sunggyu yang mengejutkannya. Makan dan minumnya teratur sebab Sunggyu sentiasa mengajaknya makan pada waktu yang sepatutnya dan kalau dia ada di pejabat, Sunggyu akan menelefonnya dan mengarahkan dia makan bila tiba masanya.

 

Pada mulanya, Woohyun rasa terkongkong, tapi lama-kelamaan dia sedar semua itu adalah untuk kebaikannya juga. Dan dia amat berterima kasih kepada Sunggyu.

 

Pagi itu seperti biasa, Sunggyu menyediakan sarapan untuk dia dan Woohyun.

 

"Selamat pagi, awak!" ucap Sunggyu yang sedang menghidang sarapan di atas meja dengan senyuman seperti biasa.

 

"Selamat pagi, Gyu!" Woohyun meletakkan briefcasenya di atas kerusi di sebelahnya sebelum dia duduk. Woohyun meneliti sarapan yang tersedia dan dia rasa pelik sebab menu hari ini tak seperti biasa. Selalunya Sunggyu akan membuat roti bakar dan telur masak separuh, tapi hari ini gimbab kegemaran Woohyun yang terhidang di hadapannya. Dia memandang Sunggyu.

 

"Lain menu hari ni. Ada apa-apa ke?" soal Woohyun.

 

Sunggyu duduk di tempatnya berhadapan dengan Woohyun. "Semalam awak ada bagitau saya yang awak teringin nak makan gimbab kesukaan awak, so saya buatkan la. Cuba la rasa. Kalau tak sedap, abaikan sebab ini pertama kali saya cuba buat."

 

"Betul ni? Biar betul awak ni. Awak buatkan makanan yang awak tak pernah buat sebelum ni hanya sebab saya minta? Kenapa awak nak susahkan diri awak macam ni? Tak berbaloi la."

 

'Berbaloi buat untuk orang yang kita suka. Saya suka awak, Hyun!' getus hati Sunggyu sambil dia curi-curi memandang Woohyun. Woohyun perasan kelakuan Sunggyu itu membuatkan dia tersenyum. Sunggyu segera memandang pinggannya semula. Pipinya mula terasa panas. Dia dah blushing agaknya.

 

"Awak jangan la banyak cakap. Makan aja la sebelum awak lewat ke tempat kerja nanti." Sunggyu menukar topik.

 

"Awak tau, kadang-kadang saya rasa awak ni macam isteri saya plak sebab awak yang uruskan segala kebajikan saya."

 

Sunggyu yang sedang menghirup sup tersedak. Woohyun panik lalu dia segera menghampiri Sunggyu dan menepuk-nepuk lembut belakang Sunggyu sebelum sapu tangan dihulurkan untuk Sunggyu mengesat mulutnya yang comot itu.

 

"Maaf, awak okey tak?" soal Woohyun kerisauan.

 

"Saya okey. Jangan risau la." balas Sunggyu yang dah hampir lega. Dia mengesat mulutnya dengan sapu tangan yang diberi.

 

"Gyu, ada lagi la sisanya kat mulut awak tu." kata Woohyun.

 

"Kat mana?" soal Sunggyu.

 

"Kat situ."

 

"Kat sini?"

 

"Tak la, kat situ."

 

"Kat sini, ke?"

 

"Tak la."

 

"Awak jer la yang buat." Sunggyu menyorong pipinya ke arah Woohyun dan sapu tangan dihulurkan kepada Woohyun.

 

Woohyun mengambil sapu tangan itu lalu dia melemparkannya ke lantai membuatkan Sunggyu terbeliak.

 

"Kenapa awak buang sapu tangan tu? Kan saya suruh lapkan sisa yang ada kat muka saya ni." ngomel Sunggyu.

 

"Tak payah guna sapu tangan pun boleh." dengan itu Woohyun perlahan merapatkan muka mereka membuatkan Sunggyu terpana apabila bibir mereka bersentuhan.

 

'Nak cium aku, cakap saja la. Tak payah la buat helah.' getus hati Sunggyu yang sememangnya dah lama mendambakan ciuman dari Woohyun. Dia berdiri untuk memudahkan mereka berciuman.

 

Mereka hanyut dalam ciuman masing-masing sehingga masa yang berlalu tak dihiraukan. Kemudian, sesi raba-meraba pun bermula. Kot yang dipakai Woohyun ditanggalkan oleh Sunggyu dan tangan Woohyun mula menjalar ke bahagian sulit Sunggyu  membuatkan Sunggyu mengerang sedikit.

 

"H-Hyun, awak akan lambat ke tempat kerja." kata Sunggyu di antara ciuman mereka apabila dia berkesempatan.

 

"Bukan selalu. Hari ni, saya cuti." balas Woohyun yang meleraikan ciuman itu. "Mari kita sambung di dalam bilik. Di sini takda privasi."

 

"Dukung saya." Sunggyu buat muka gedik.

 

Woohyun mendukung Sunggyu dengan bridal style lalu dia menuju ke biliknya di tingkat atas. Dan setibanya mereka di situ, pintu bilik segera dikunci dan bermula la 'sesi' mereka yang tergendala tadi.

 

Keghairahan yang dipendam selama ini akhirnya terluah.

 


 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
dgh2673 #1
just please translate every infinite's story that you wrote 😅🤣i know I'm rode but i can't do anything
seoyoung89
#2
Chapter 6: Wowww cute.... :3
springjasmine91
#3
Chapter 6: Akhirnya.....banyak betul drama. Fighting utk bab seterusnya
bysyyui
#4
Chapter 6: Kan betul Gyu pregnant! hohoho sweet laa ending dia tapi dah tamat dah.... tolong la buat sequel yg Gyu nak terberanak xDD btw good job authornim!
fatimdoki
#5
Chapter 6: Aaah... dah tamat ke... alaa~ nak lagi *_*buat sequel sambut baby lak, pun best jugak. Pasal hidup Gyu ngan Hyun sbg parents... XD
fatimdoki
#6
Chapter 5: sedih giler... aku pulak depressed... T^T
infinitygyu #7
Chapter 5: Just call him,gyu...
Update soon....