Berani? Takut? Semuanya

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

"Biar betul ni Sujeong punya?" tanya Hyun Hwa mahukan kepastian."Betul,cikgu tak tipu.Pendant ni,cikgu yang bagi dia masa harijadi dia ke-15 tahun.Cikgu ingat lagi.Pendant ni cikgu beli dekat Amerika" terang Cikgu Han."Oh,cikgu.Dekat sini dah takde apa-apa.Saya dah tengok semuanya.Jom pergi tempat lain.Pendant tu cikgu simpan dulu" "Baiklah".

Hyun Hwa dan Cikgu Han berjalan sambil menoleh ke kanan dan kek kiri untuk melihat kalau-kalau ada Youngjae atau pun Hara.Sambil mereka berjalan,Hyun Hwa bertanya kepada Cikgu Han untuk mengelakkan kebosanan."Cikgu memang rapat dengan Sujeong?" "Bolehlah sebab Sujeong memang sama dengan cikgu" "Maksud cikgu?" "Sifat dia,perwatakan dia dan cara dia.Sebijik macam cikgu" "Oh,patutlah" "Tapi kamu rasa kenapa dia buat semua ni?" "Mungkin sebab Jongup ada dekat sini dan dia mahukan kepastian".Terus sahaja Cikgu Han menoleh ke arah Hyun Hwa."Maksud kamu?" "Macam ni cikgu..." 

BANGG!!

Bunyi meja dijatuhkan di sebuah kelas.Hyun Hwa berlari ke dalam kelas tersebut diikuti juga Cikgu Han."Cikgu! Tengok ni" panggil Hyun Hwa.

-POKOK BESAR,1 PAGI.HANYA HYUN HWA DAN B.A.P.TIADA CIKGU ATAUPUN MURID LAIN.KALAU TIDAK SEMUA MATI-

Terbeliak mata Hyun Hwa dibuatnya.Namanya siap ditulis dengan besar sekali berbanding tulisan lain.Cikgu Han berpeluh ketakutan.Bunyi burung berkicauan mengejutkan mereka.

"Cikgu Han.Jom pergi padang.Dah senja ni" kata Hyun Hwa.Dia berasa tidak senang hati kerana hari makin lewat dan gelap.Sekolah amat menakutkan pada waktu malam untuk dia."Okay" Cikgu Han menuruti.Mereka berjalan menuju ke padang dengan hati yang gementar.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-