Mission : kidnap Him !

Mission : Kidnap !
Please Subscribe to read the full chapter

 

‘’pukul 11 pagi , dia akan pergi makan kat cafeteria dengan kembar dia’’

 

‘’ dia selalu beli coffee kat vinding machine pukul 11:34’’

 

‘’ dia selalu lalu kat tangga tu dalam pukul 10:45”

 

“ dia cuma akan minum coffee plain tanpa susu dan kurang gula”

 

“sekarang dah pukul 10:40. Jap lagi dia akan lalu ! ” kata haebyul sambil terjenguk-jenguk guna teropong. Ryn pun terjenguk-jenguk dari atas bangunan , sebelah bangunan yang dorang tengah perhati.

 

“mane ? tak nampak pun ?”

 

“memang lah tak nampak. Dia belum lalu.” Haebyul menjeling ryn. Ryn hanya tersengih je. “nak tengok~” ryn merampas teropong dari haebyul. “ yah ! riryn !” marah haebyul . Tiba-tiba..

 

“oh my guchi ! aku Nampak dia ! My Taetae~” ryn melompat-lompat dengan excited.

 

“ bo ? yahh ! aku pun nak tengok !” haebyul merampas teropong balik. “ taehyung oppa~ comel nyaa!” . Haebyul tak berkelip-kelip tengok Kim Taehyung , flower boy sekolah Kang High School.

 

Sekolah Kang High School , sekolah di tengah Bandaraya Seoul yang kebanyakkannya  hanya di masuki oleh pelajar yang tinggal bersendirian atau hidup sara diri , tanpa keluarga di sisi. Ramai yang sara diri dengan kerja sambilan di gerai-gerai ramen, shopping mall, kedai jual telephone, supermarket, atau lebih trend kerja kat café.

 

Samalah seperti ryn dan hyebyul. Dorang rakan baik yang sejak kecil sentiasa berkongsi cerita , angan-angan dan harapan. Malah dorang juga berkongsi lelaki yang disukai. Tapi dorang langsung tak terfikir yang nanti dorang terpaksa bersaing untuk mendapatkan cinta jejaka yang dorang minati .

 

Untuk tinggal berdua dan hidup sara diri yang bebas adalah impian 2 gadis gila-gila nie. Mereka berkerja di café yang sama. Café Prince , café yang membawa konsep cosplay. Seperti yang di idamkan oleh gadis-gadis di luar. Setelah beberapa impian hidup dorang sudah dapat di penuhi. Kini tekad dorang ingin memiliki hati jejaka idaman dorang , flower boy Kang High school. Di sebabkan dorang susah nak dapatkan cinta taehyung, jadi dorang merancang untuk menculik jejaka itu !

 

“oit byul , jadi nak teruskan tak rancangan nie ?” Tanya ryn sambil minum susu kotak. “mestilah jadi. Aku dah bawak nie” Hyebyul memegang ubat tidur. Ryn tersenyum nakal, seolah-olah

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Chapter 10: Wah daebak la cite ni saya bagi A+
xoxogirl2 #2
DAebak ah cite ni
Tasha16
#3
Chapter 10: Wah!! Daebakk!! Cerite nie memang best. Walahpon last sekali rin tak bersama taehyung seperti yang saye harapkan tapi cerite nie still best^^ saye bg A+
chacannie
#4
Chapter 10: Alaaa, kecewanya T.T ingtkn rin ngn taehyung~hmmmpp...
Anyway sya bagi B+
WafiRosli
#5
Chapter 3: Hah! Ini Wafi nak bagi A sebab jalan ceritanya ringkas tapi lapang membacanya.
WafiRosli
#6
Chapter 2: Akhirnya, dapat juga masa untuk membacanya dari hari itu tak sempat baca sebab nak siapkan manuskrip novel. Oh ya, Wafi bagi B juga itupun kerana ada perubahan watak secara drastik, contohnya Taehyun mengosok-gosok matanya kemudian beberapa minit lepas itu Jerit Daehyun. Jadi di sini membuat pembaca keliru XD Daehyun ke Taehyun yang ada dekat situ~~~ Tapi segalanya dah okey sebenarnya, cuma tertukar-tukar watak... :3
rismaKPOPERS #7
Chapter 8: update lhh jeball !!!
arrhhhhh !!!! saya nak tau apa yg terjadiiiiiii !!!!
WafiRosli
#8
Chapter 1: Mula-mula Wafi akan bagi B. akan singgah ke seterusnya~~~
Lunnirhan #9
Update lah lagi saya nak tahu penghujungnya
lolirainbow98 #10
Chapter 8: Alaaaaaaaaaaaaaaaaa, janganlaaaaa. Cerita ni best gilaa.