Fishy

My Master Is Crazy
Please Subscribe to read the full chapter

Jika mengetahui sesuatu kejujuran menyakitkan,bagaimana dengan penipuan? Penipuan yang aku terus hisap tanpa aku ketahui?- Park Chunri

 

Ini bukan seperti yang dia fikirkan dan bukan seperti yang dia rancang walaupun rancangan ini tidak memperoleh mana-mana persetujuan antara mana-mana pihak. Rancangannya yang sendirian berhad yang tidak menjadi. Entah mengapa dia berada di tempat duduk belakang,memerhati dua pasangan manusia yang berbual tidak sudah mengenai sesuatu yang langsung tidak berfaedah.

“Kenapa saya kena ikut sekali?”

“Chunri,awak patut bersyukur sebab Kookie ajak awak keluar,” Yuin bersuara seraya kepalanya ditoleh kebelakang,mengerling kearah Chunri yang sedang mengerutkan dahi. “Chunri pasti kesunyian dekat rumah seorang diri kalau ditinggalkan”

Chunri semakin mengerutkan dahi dengan keningnya yang sudah bercantum dua. Dia tidak faham,apa hubungan antara Jungkook dan gadis dihadapan itu? Kekasih? Kalau ya mengapa Chunri tidak sedap hati?. “Ah..Aku nak cakap aku suka dia ke..Memanglah..Siapa tak suka dia..Dia mamat Gary Stu..Tapi macam bodoh sangat aja. Ish apa aku melalut ni,” dahinya digaru-garu.

“Baguslah jugak kalau dia ikut,aku nak tunjuk sikit betapa Jungkook prihatin dekat aku. Biar dia putus harapan,kan?,” Yuin berbisik sendiri. Dia mengerling kearah Jungkook yang fokus memandu.

Pandangan dilemparkan ke luar tingkap,lampu-lampu disetiap garisan tepi hujung jalan diperhati dengan wajah yang kosong serta fikiran yang melayang. Masih terngiang-ngiang akan apa yang dikatakan oleh Jimin kepadanya siang tadi.

“Apa maksud dia?,” Chunri mengusap dagunya sendiri.

Jangan fikir Jungkook akan terima kau. Aku takkan benarkan benda tu terjadi untuk dua kali.

Chunri mengeluh panjang. Jungkook terima dia? Terima apa pula? Sebagai orang gaji? Sudah semestinya diterima,ikhlas atau tidak tak tahulah. Takkan benarkan benda tu terjadi untuk dua kali? Setahu dia,ini kali pertama dia berjumpa dengan Jungkook. Pernahkah dia menjumpai lelaki itu sebelum ini?

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
semua org,saya salah tulis puan jeon,sebenarnya puan park.nanti saya edit balik

Comments

You must be logged in to comment
minion27
212 streak #1
Chapter 33: Update again
yunieyoseob #2
Chapter 33: Update soon!!
aquariusxpisces
#3
Chapter 33: Uihhh, banyak saya baca XD best cerita ni!! Kelakar, sedih gembira marah semua bercampur dan jadi rojak XD jeon jungkook ni sweet jugak ehhh hahahaha XD segala kupu-kupu keluar terbang dalam perut hahaahaha XD

Cerita yang bagus XD
Frisur #4
Chapter 33: update soon
SehunZziYeol12
#5
Chapter 33: Kak aisyah please updateee craving lah nak baca lagiiiii
khaisara #6
Chapter 33: pnat bca semua dari chapter pertama sampai la abis
update soon!!~
aisyashuhada
#7
YEAYYYY! Akhirnya author-nim update!! TQVVVVVVVVVVVM!
najwanabilla #8
Chapter 31: Update soon outhorr !!!!!!! *highnote* sampai begetar gegendang telinga outhor XD