007

Hyung... I'm afraid
Please Subscribe to read the full chapter

Zelo pergi ke dapur untuk mencari sesuatu untuk dimakan. Dia baru tersedar dia ada bawa 2 paket ramyun sebelum pindah. ' Hayoung juga mesti lapar. Baik aku buat untuk dia juga,' kata akal-akal Zelo. Selepas 10 minit ramyun siap, dia ke bilik Hayoung. Dia mengetuk bilik sahabatnya berkali-kali tetapi tiada sahutan. Dia cuba membuka tombol bilik itu tetapi dia terkejut Hayoung tiada di situ.

 

"Hayoung! Hayoung! Oh HaYoung kau kat mana? jangan buat aku panik boleh tak?" jerit Zelo. Suaranya bergema di setiap rumah. "Tolong jangan cakap kau masuk hutan seorang diri," Zelo ke luar rumah. Panggilan nama Hayoung semula dijeritnya. Akhirnya, dia mengambil keputusan untuk mencari hayoung di hutan.

 

"Hayoung~ janganlah buat aku susah hati." Zelo berehat di sebatang pohon yang agak rendang. Dia dikejutkan dengan suara tapak manusia di sebalik belukar. "Hayoung, kau kah itu?" Zelo ke belukar tersebut. Sedang dia mahu menghendap, satu tumbukan mengenainya. Zelo jatuh tersungkur. Dia melihat seorang lelaki bersama pisau berdarah di tangan.

 

"Kau.. siapa?" tanya Zelo. Lelaki itu memandang bengis kepadanya. "Sepatutnya aku yang tanya kau begitu," lelaki itu bersuara. Tangan Zelo sudah terketar-ketar. "Apa kau mahu dengan  aku?" Zelo bersuara semula. Lelaki itu menghunus pisau ke arah Zelo. " tolong jangan apa-apakan aku. Tolonglah,,," trauma Zelo datang kembali. Dia teringatkan ibu bapanya sebelum nyawa mereka diragut oleh ketua Zenon.  Tapi keadaanya masih samar. Tetapi impaknya pada kanak-kanak 9 tahun amat besar dan sehingga sekarang Zelo masih taruma.

 

"Kau Bang Zelo. Keluarga Bang yang dibunuh 9 tahun dahulu di sini?"lelaki itu bertanya. Mata Zelo terbuntang. Mana lelaki itu tahu tentang dirinya. "Jawablah. Kenapa kau diam? Kau anak keluarga Bang kan!" suara lelaki itu meninggi. Zelo tidak menjawab. Dia menggigit-gigit bibir bawahnya.

 

"Aku bunuh kalau kau diam," gertak lelaki itu. Serta merta elo mengangguk. Lelaki itu tersenyum puas. Zelo tidak mengerti apa niat lelaki itu. "Aku perlukan bantuanmu untuk membunuh musuh kita," kata lelaki itu. Dan pada waktu itu hayoung datang dan terus berlari mendapatkan Zelo. 

 

"Kenapa awak keluar Zelo!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Moon Jongup." Yongguk dan Himchan ternganga mendengar nama itu. Mereka mahu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Exotic_Baby_99
#1
Chapter 18: Game start~ mwahhahahahahha!!!
Exotic_Baby_99
#2
Chapter 17: woah.... Fanfic ni da nak habis? Harap bukan sad ending... Zelo oppa... ><
Exotic_Baby_99
#3
Author-nim... Bila nak update?? Dah sebulan dah... Author-nim nak abaikan ff nie k??? Sori klaw rse sye nyebok... Tp, cte ni best~ Sayang klw x complete... Teruskan update tw... ^_^
parkhyunhwa
#4
Chapter 15: makin lama,makin peliklah citer nie O.o ...apa2 pon,tetap hebat
tyra99 #5
Chapter 15: Angel ? D_O
tyra99 #6
Chapter 14: woah,kematian dorang mengerikan..
awak patut buat citer horror..
arrow45
#7
Chapter 14: One word WOW. This is very powerful chptr. Daebak.
Hwaiting author nim
shafiqah_tatsmato #8
Chapter 13: xsabar nk tgk diorang berperang dgn zenon..
inspirit_lover97
#9
Nak tengok dorang berperang!! Chyeah~
arrow45
#10
Chapter 12: Daebak. awesome story line