014

Hyung... I'm afraid
Please Subscribe to read the full chapter

Finally peperangan tragis dah mula balik tapi...... *cries*  Keadaan dah makin huru hara. Bacalah dulu OvO

_____________________________________________________________________________________________________________

"Peralatan semua dah siap," soal Yongjae. Semua mengangguk. Masing-masing tutup muka masing-masing macam Jongup. Pistol yang di simpan dalam peti dikeluarkan. Diorang ni bukan pegang satu jenis senjata je. But semua kot! Yongjae picit kepala. Tiba-tibalah sakit kepala dia datang balik padahal dia dah nak pergi perang ni. Tapi dia kuatkan semangat.

 

"Zelo! Kamu tunggu di rumah dengan Hayoung. Kunci semua pintu sampai kami balik," kata Yongguk. Zelo muncungkan bibir. "Tak nak! Zelo nak ikut," tangan di silangkan. Yongguk ke arah Zelo.

 

"Tempat itu bahaya, Zelo. Hyung tak nak kamu mati," Yongguk melembutkan suaranya. Air mata Zelo dah nak mengalir."Tapi Zelo tak sanggup kehilangan hyung.Tak nak!" Yongguk memeluk adiknya. Kepala Zelo di cium berkali-kali.

 

"Hyung akan jaga diri. Jika hyung tak balik, Zelo lari dari sini dengan hayoung. Lari sejauh-jauhnya. Hyung pernah berjanji dengan omma dan appa yang hyung akan jaga Zelo baik-baik. Ikut cakap hyung kali ini ye," air mata Yongguk dah jatuh. Adiknya dipeluk erat. Zelo angguk. Aduhai! berdrama pulak dua beradik ni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mereka berlima sudah sampai di pintu hadapan rumah ketua Zenon. Mereka menyerang sehabis mungkin. Darah memercik di merata-rata tempat. Dan mereka terlihat enam orang di pintu masuk rumah itu. Ya! mereka kenal. Suho, Xiumin, Lay, Tao, Kai dan yang paling tinggi tu, Chanyeol. 

 

"Aku tak sangka kau begitu berani Bang Yongguk," Kata Suho dengan senada. Walaupun dia pakai mask tetap akan perasa punya muka dia. Dan Yongguk buka mask dia. Dia buat double jerk.

 

"Aku tahu kau semua menanti kedatangan aku. Mana ketua kau!! Pengecut," jerit Yongguk mengawal perasaanya. Yang lain sudah bersedia nak keluarkan senjata. Yang pasti Yongguk yang mulai serangan. 

 

Lay dan Tao mendekati Yongguk. Daehyun dah lama mula bertarung dengan Kai. Himchan main pedang dengan Suho. Jongup tembak menembak dengan Xiumin dan Yongjae bersama si tinggi Chanyeol. Mereka semua berentap serentak.

 

Pertempuran itu berlaku hampir 3 jam. Dan Lay mati terkena pisau belati Yongguk. Tangan Lay terpotong dan lehernya dikerat Yongguk. Tao sembunyi sebentar di balik pokok. Pistolnya di isi peluru. Mayat Lay ditenung. 'Tak guna kau Yongguk. Aku akan habiskan kau hari ni jugak!!!' laung Tao dalam hati.

 

Tao mendahului menembak Yongguk tapi dia tangkas mengelak. Tapi Yongguk tak bernasib baik. Satu tembakan terkena lengannya. Doia mengerang kesakitan"Hai!!" dan Tao tumbuk muka Yongguk. Yongguk hilang keseimbangan dan jatuh. Pistol diacukan pada dahi Yongguk. "Ada kata-kata terakhir sebelum kau mati Bang Yongguk!" Tao buat double jerk. Yongguk menggeleng dengan tenang.

 

"Maaf Tao tapi aku tak mahu mati macam gitu jew." Dan ketika itu Yongguk melemparkan bombereng pada Tao. Dan... kepala Tao tercabut dari badan dan terlempar dalam hutan. "Kau silap orang Tao," Yongguk berehat seketika. T

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Exotic_Baby_99
#1
Chapter 18: Game start~ mwahhahahahahha!!!
Exotic_Baby_99
#2
Chapter 17: woah.... Fanfic ni da nak habis? Harap bukan sad ending... Zelo oppa... ><
Exotic_Baby_99
#3
Author-nim... Bila nak update?? Dah sebulan dah... Author-nim nak abaikan ff nie k??? Sori klaw rse sye nyebok... Tp, cte ni best~ Sayang klw x complete... Teruskan update tw... ^_^
parkhyunhwa
#4
Chapter 15: makin lama,makin peliklah citer nie O.o ...apa2 pon,tetap hebat
tyra99 #5
Chapter 15: Angel ? D_O
tyra99 #6
Chapter 14: woah,kematian dorang mengerikan..
awak patut buat citer horror..
arrow45
#7
Chapter 14: One word WOW. This is very powerful chptr. Daebak.
Hwaiting author nim
shafiqah_tatsmato #8
Chapter 13: xsabar nk tgk diorang berperang dgn zenon..
inspirit_lover97
#9
Nak tengok dorang berperang!! Chyeah~
arrow45
#10
Chapter 12: Daebak. awesome story line