018

Hyung... I'm afraid
Please Subscribe to read the full chapter

Bermulalah epik peperangan kedua-dua pasukan ini. dan yang masih tertanya-tanya, siapakah Zenon? Selain darah keturunan Yongguk, dia ni nak apa lagi? Persoalan yang tak dapat diungkaikan dengan minada Yongguk. Pisau dan pedang memaninkan peranan dan dia masih sempat melihat rakan seperjuangannya yang lain.

 

"Yongguk! awak masuk dalam. Biar kami uruskan kat luar ni. Yongjae, Daehyun, Jongup.. kalian juga masuk ke dalam. Musuh didalam kemungkinan sedang menunggu kalian," kata Namjoo. Mereka berempat mengangguk serentak. Chorong sempat memberikan senyuman pada Yongguk.

 

"Ingat! Kurangkan ego mu itu, Yongguk. Mereka mungkin akan mencari kelemahan awak untuk tewaskan kita semua. Kami berharap pada awak," kat aChorong. Angel yang lain memberikan semangat pada Yongguk. Dengan semangat, keempat-empat mereka masuk ke dalam markas Zenon.

 

"Lama tak jumpa leader," kata seorang lelaki yang turun dari bangku yang agak tinggi, meloncat macam main bungee jump depan Yongguk. Ya, manusia yang terselamat daripada perang sebelum ini bersama Himchan, Suho! Yongguk smirk, dia mesti kawal kemarahannya.

 

"Tak sangka sampah macam kau boleh hidup. Mana Himchan? Aku tahu yang kau bawak lari dia. Dasar pengecut! Kau ingat kau main sembunyi-sembunyi ni aku sukalah~ nyampah giler," ujar Yongguk berbasa-basi. Suho gelak macam orang kena histeria. Selepas itu, tiga lagi kawannya muncul di hadapan.

 

"Wah~ Moon Jongup, si

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Exotic_Baby_99
#1
Chapter 18: Game start~ mwahhahahahahha!!!
Exotic_Baby_99
#2
Chapter 17: woah.... Fanfic ni da nak habis? Harap bukan sad ending... Zelo oppa... ><
Exotic_Baby_99
#3
Author-nim... Bila nak update?? Dah sebulan dah... Author-nim nak abaikan ff nie k??? Sori klaw rse sye nyebok... Tp, cte ni best~ Sayang klw x complete... Teruskan update tw... ^_^
parkhyunhwa
#4
Chapter 15: makin lama,makin peliklah citer nie O.o ...apa2 pon,tetap hebat
tyra99 #5
Chapter 15: Angel ? D_O
tyra99 #6
Chapter 14: woah,kematian dorang mengerikan..
awak patut buat citer horror..
arrow45
#7
Chapter 14: One word WOW. This is very powerful chptr. Daebak.
Hwaiting author nim
shafiqah_tatsmato #8
Chapter 13: xsabar nk tgk diorang berperang dgn zenon..
inspirit_lover97
#9
Nak tengok dorang berperang!! Chyeah~
arrow45
#10
Chapter 12: Daebak. awesome story line