Attention ASAP

My Husband Is Bad Boy

Assalamualaikum dan hello

Ya,saya AiSyah98 penulis My Husband Is Bad Boy. Ya,ini ff saya yang paling most voted dan saya tahu ini cerita cliché mengenai perkahwinan budak sekolah,tapi awak tak perlu judge membarbie buta ff saya ini,saya ada massive plot twist,ada conflict. Dan saya bukan tulis benda ni semata-mata memuji diri saya sendiri. Saya cuma patah hati dan kecewa.

Patah hati apabila cerita ini mempunyai version Oh Sehun. Saya tahu Oh Sehun ini ultimate bias saya tapi dia tiada hak untuk menjadi watak utama fanfic ini. Watak utama fanfic ini ialah Park Chanyeol. Saya ulang sekali lagi Park Chanyeol,atau awak tak reti mengeja atau membaca? Well,saya reti membaca mengeja dan menulis sewaktu berusia sembilan tahun dan saya dapat nombor tiga dalam kelas sekarang. Jadi saya lebih bijak dari korang *evil laugh*. Nak kata saya jahat? Kata ajalah,buat apa saya kisah? Sebab kalau saya terluka awak tak kisah tapi bila saya jahat awak kisah? Lol what so funny situation

Mengapa saya suruh dia padam fanfic yang Sehun jadi watak utamanya itu? Sebab ketika dia mintak permission saya,dia tak beritahu sepatah haram dia nak tukar watak dan benda itu adalah illegal. Faham tak? Bukan setakat Chanyeol menjadi Sehun,malah Rai,Rai yang saya sayang menjadi Hyumi,apakah? Saya rasa macam saya dibodohkan or something like that.

Dan disana,saya terkejut apabila manusia sungguh memberikan sokongan padu,bagai aur dengan tebing or so whatever. Hello,saya cemburu? Pfft,awak bodoh atau tak cukup kromosom? Itu fanfic saya,rekaan saya,imaginasi saya,tahu tak betapa saya bagai nak rak fikirkan plot cerita tu? Oh ya,lupa,awak tak kisah sebab bukan otak awak yang digunakan. Saya macam terkilan,bagaimana orang disana boleh sesedap rasa cakap itu adalah fanfic si ‘sifulan’ tersebut? Hello,idea saya punya,fanfic saya punya,dia Cuma tukar  watak. Okay awak takkan faham selagi awak yang tak kena,tak kena pada batang diri sendiri. Ini adalah broad daylight robbery.

Saya dah lama tahan,saya bukan manusia baik sangat dan disekolah macam-macam lagi masalah yang bertimpa-timpa. Cuma..I don’t know how to describe this. Saya sangat kecewa dengan reader,even yang mengenali saya disini,sokong fanfic disana.

Saya yang fikirkan watak,mencipta watak. Park Chanyeol,mengapa awak persoalkan mengapa wataknya Park Chanyeol? Sebab saya nak dia dan sebab saya penulisnya AiSyah98. Ikut suka hatilah saya nak pilih sesiapa,awak siapa nak bantah? Hah? Saya yang mencipta Park Chanyeol sebagai bad boy/thug/gangster disekolah,yang bawak kayu besbol dengan geng-geng dia. Yang tidak disukai guru2 dan digeruni pelajar2. But people don’t know what really happen. Saya yang mencipta Chanyeol yang wajahnya sentiasa ada calar dan bengkak. Saya yang cipta,watak itu milik Chanyeol. bukan sesiapa,bukan member Exo mana-mana.

Kalau awak fikir Sehun sesuai,baik awak fikir dua kali. Sequel MHIBB 2 Sehun adalah pasangan gay dengan Kai,lawak? Kan?.

Yes,kalau awak fikir awak suka sangat Hyumi,lol let me say something. Who the is Hyumi? Yang saya kenal,yang saya sayang,yang saya cipta ialah Seoul Rai. Rai,Rai yang berambut pendek,tingginya paras dada Chanyeol,Cik Mata Empat Skirt Labuh. Yang sanggup tidur diatas lantai bersama lipas dari bersama diatas katil dengan Chanyeol yang ditakutinya  #asamuslimweshouldnotdoittoourhusband.justafanfiction. Yang tarik putung rokok Chanyeol dan campaknya dari tingkap.

Saya tak tahu apa nak terangkan lagi,Cuma patah hati sangat-sangat. Saya tak beritahu pun’sisifulan’ tu yang saya marah di chat,tapi dia mention di sana,apakah? Yes saya marah,tapi saya buat sehabis baik  tak tunjukkan,saya Cuma spam dia sebab dia tak jawab2 dan saya frust,maybe dia tak on,Cuma yes awak tak boleh faham perasaan orang lain dan sebab saya ni lebih tua dari dia.

1)awak perlu tahu,15 mei tarikh Kris mati didalam fanfic tu dan itu tarikh Kris keluar dari EXO dan 15 Mei dah tak lama.(semuanya kebetulan)

2)Saya yang mencipta watak Chanyeol dan Rai untuk menjadi sebegitu,mengapa awak nak bantah? Seperti awak bantah mengapa Harry Potter menjadi watak utama didalam Harry Potter

3)Ini fanfic saya,idea saya,sakit kepala saya fikirkan conflict cerita ini. Kes Suho,Kris,Chanyeol. Semuanya. Awak patut fikirkan otak saya,diri saya,masa saya yang terbuang,saya tak diterima mana-mana bayaran disini.

4)Kalau awak suka sangat yang cerita Sehun tu,then ask that writer of Sehun buat cerita sendiri,bukan pinjam fanfic saya dan tukar watak sesuka hati.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
jimiekhyun
#1
Chapter 3: hai saya kembali untuk membaca cerita comel iniiiiii~
Ayla_Qistina
#2
Chapter 49: siapa yang buat tuuuuy meh bana ganyang dia . dia dh delete belum?
kingbeta
#3
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
Overdose_Kpopers
#4
Chapter 49: By the way siapa pulak la yang pegi buat cerita guna main character Sehun ngan Hyunmi? Saya paham perasaan author. Saya punya fanfic horror exo yg saya post kat facebook, ada org jadi kucing hitam. Sukahati nenek atuk sepupu suami dia je copy paste citer saya. Dah la tak bagi credit. Saya penat2 pikir camna nak jadikan citer tu super seram, dia senang senang je.
Overdose_Kpopers
#5
Chapter 47: Hoho saya kembali balik nak baca cerita ni. Ni dah kali ke 18 saya baca. Best sangat! Tu yg baca banyak kali tuhh.
Chiko_Miari #6
Chapter 49: Ada org tiru??..jahatnya..
Btw..bestnyaa!!kikiki
xoxohayi #7
Chapter 47: pasang lagu you are my everything -gummy meleleh air mata... serious sedih..
Galaxyboo_
#8
Chapter 46: Wtf suho?! Aku dh la mmg x suka suka, bca plk suho psycho cm ni buatkn aq nk siat2 gila tu. Ohhh my kris youre so kind angel omona ><
Galaxyboo_
#9
Chapter 10: Kris meninggal ka kna buang kolh ni? Confius i
Galaxyboo_
#10
Chapter 3: Gila bhai klu x terima kena saman >< hahaha wth?!