Part 33

Mr Arrogant!I Love You
Please Subscribe to read the full chapter

      Kris memetik suis lampu rumahnya.Dengan sekelip mata sahaja rumah itu kembali terang benderang.Haruman rumah itu mengingatkannya pada Subin.Dan setiap kali itu jugalah perasaan bersalah akan menyerangnya.'Maafkan abang sayang'.

           Kris melangkah ke ruangan bilik di tingkat atas.Dia mengerutkan kening pelik melihat cahaya yang datang dari bilik yang dikongsinya bersama Subin tersebut.Pelbagai telahan menjelma dalam otaknya.Takkanlah pencuri?

           Perlahan-lahan langkah diatur dan kemudian dengan pantas dia mencapai pasu kaca yang terletak dimeja sudut untuk dibuatkan senjata.

           "Abang bawak pasu tu nak buat apa?Tak puas dera,nak bunuh Subin pulak?".Tegur wanita itu sambil tangannya disilangkan di dada.Kris meletakkan kembali pasu kaca ditempatnya.Dia tidak tahu ingin bertindak bagaimana.Sungguh dia gembira melihat kehadiran Subin.

          "Abang tak mimpi kan?".

          "Ikut abanglah nak pikir apa".Subin berpaling memandang ke arah lain.Memang sejujurnya dia masih sakit hati dengan apa yang terjadi.Namun jauh di sudut hati,dia sangat merindukan lelaki itu.Kris mendekati isterinya dan terus memeluk erat tubuh Subin yang agak berisi itu.

            "I miss you so much sayang.I'm sorry for all I have done for you".Ujarnya lembut.Jatuh jugak air mata machonya didepan Subin.Dia tidak kisah lagi dengan apa pun yang bakal Subin anggap,asalkan dia dapat meluahkan apa yang terbuku dihatinya.

             "Abang cakap senanglah.Jangan ingat Subin balik sini sebab Subin dah maafkan abang.Sampai mati pun belum tentu Subin dapat lupakan apa yang abang dah buat.Subin balik pun demi anak Subin,kalau abang taknak mengaku ni anak abang pun Subin tak kesah.Cuma Subin taknak dia membesar tanpa mengetahui sapa ibu bapa dia macam apa yang dah Subin lalui".

            Wanita itu kelihatan lebih matang dan tegas.Kris mengerutkan keningnya sehingga bercantum.Anak?Wajah kepelikan jelas terpancar sebelum otaknya betul-betul dapat mencerna ayat isterinya.Kris membeliakk

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
GuardianExostans
Ya Allah..happy gile finally dah siap dh tls the most longest ff ni T.T ahh..gonna miz Kris character T.T hahaha..ok..

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
misz_dina #2
Chapter 39: Daebak! ^3^
anis19 #3
Chapter 37: Daebak.... love it so much ...
KUROBARAHIME
#4
Chapter 39: KESIAN KRIS!
kaiexona #5
Chapter 39: Daebak!!! ^^
kimchinana #6
Chapter 39: Tak sabar nak tengok SOWK tp dlm masa yg sama takut jugak. Takut x dapat control tngok scene roman2 Kris
chacha_ieyra
#7
Chapter 37: .......................-
-
-
-
-daebak!!!!!!! *bunga api*xDD
--bwoyaaaa
#8
Chapter 3: Hish teruk beno perangai Kris ni. -.-
blinkystars #9
Chapter 6: Daebak!! Tp mcm sme sikit dgn novel eksperimen cinta...sikit je la c:
MisahMynem #10
Daebakk .... Ska sngt