Part 32

Mr Arrogant!I Love You
Please Subscribe to read the full chapter

Subin mencerna kata-kata Amber.Ada betulnya juga apa yang disarankan oleh kawannya itu.Namun untuk kembali kepada Kris bagaikan sesuatu yang mustahil.Perbuatan Kris kali ini memang amat sukar dimaafkan.Tidak pernah dia dikasari sedemikian rupa.

         "Kau kena pikir pasal anak yang kau kandungkan tu Subin.Aku bukan nak cakap apa,tapi kita sejak kecil dah tau bagaimana rasanya hidup tanpa kasih sayang mak bapak.Kau nak ke anak kau rasa benda yang sama?Membesar tanpa belaian seorang ayah?".

           "Aku pun taknak tapi aku takut Amber.Aku takut Kris akan seksa aku".Subin membalas syahdu.Mengenangkan wajah Kris sahaja sudah buat dia gerun.Ingatan tentang perkara jijik yang terjadi padanya malam itu masih utuh di ingatan.

           "Tapi sampai bila kau nak melarikan diri macam ni dari suami sendiri?Dia perlu tau tentang kau.Lagipun aku rasa dia dah insaf,tiap hari dia call aku tanya if kau ada dengan aku or tak.He deserve a second chance".Amber masih memujuk.Tangannya mengusap lembut belakang Subin.

           Dia tahu kepedihan yang dialami kawannya itu.Namun dia juga kasihan dengan Kris.Lelaki itu kelihatan sudah tidak terurus.Tubuh juga makin cengkung.Belum cakap lagi pasal jambang yang dah semacam hutan hujan tropika je kat muka Kris tu.Sebijik macam orang nomad zaman purba.

           "Kau rasa dia akan terima ke anak aku?Aku takut dia cakap ni anak orang lain pulak.Aku takut kalau dia tuduh aku lagi".Mata Subin kembali bergenang dengan air.Amber melepaskan sebuah keluhan berat.

          "Aku yakin dia takkan ulang kesilapan yang sama.Lagipun Subin,if something happen to you,ada jugak yang boleh jagakan kau.Aku ni pulak tak selalu ada kat rumah.Aku risau la kalau time aku pergi outstation kau nak beranak ke,pengsan ke,apa ke?".Panjang lebar Amber membalas.Sengihan nakal juga terbit diwajahnya.

         

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
GuardianExostans
Ya Allah..happy gile finally dah siap dh tls the most longest ff ni T.T ahh..gonna miz Kris character T.T hahaha..ok..

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
misz_dina #2
Chapter 39: Daebak! ^3^
anis19 #3
Chapter 37: Daebak.... love it so much ...
KUROBARAHIME
#4
Chapter 39: KESIAN KRIS!
kaiexona #5
Chapter 39: Daebak!!! ^^
kimchinana #6
Chapter 39: Tak sabar nak tengok SOWK tp dlm masa yg sama takut jugak. Takut x dapat control tngok scene roman2 Kris
chacha_ieyra
#7
Chapter 37: .......................-
-
-
-
-daebak!!!!!!! *bunga api*xDD
--bwoyaaaa
#8
Chapter 3: Hish teruk beno perangai Kris ni. -.-
blinkystars #9
Chapter 6: Daebak!! Tp mcm sme sikit dgn novel eksperimen cinta...sikit je la c:
MisahMynem #10
Daebakk .... Ska sngt