Part 28

Mr Arrogant!I Love You
Please Subscribe to read the full chapter

Subin memasuki ruangan kamar Tao.Dia sudah maklum tentang perpindahan suaminya ke syarikat utama,iaitu Dragon Legacy.Kalau ikutkan,ini kali ke 4 dia bertemu dengan sepupu Kris tersebut.Lelaki bermata sepet dan berlingkaran  gelap itu sedang menunduk menghadap kerjanya sewaktu Subin sampai.

           "Sorry tak perasan pulak you dah sampai".Tao tersenyum dan menghulurkan tangan untuk berjabat tangan.Subin membalas senyuman dan huluran tangan Tao.Mereka kemudian duduk di kerusi masing-masing.

            "So tentang projek Draganouz tu,saya dah rangka dah modelnya.You may take a look".Subin mengeluarkan kertas kerja yang elok bergulung dalam bekas hitam yang dibawa bersamanya tadi.Tao mencapai kertas tersebut dan meneliti.

             Seketika dia diam dan kemudian mengangguk.Subin di duduknya sudah mempamerkan wajah cemas.Takut jugak kalau projek pertama yang diuruskan gagal.Sudahlah dia mencabar kredibilitinya sebagai seorang jurutera perempuan yang membina kapal terbang buat pertama kali.

             "Well,this impress me young lady.So far,I rasa ni model terbaik pernah Dragon Fly akan keluarkan".Pujian Tao melegakan hati Subin.Serta-merta wanita bertubuh kecil itu menghelakan nafas kecil.Tao yang memandang tersenyum.'She deserve better than him'.Ulasnya.

             "Thanks alot Ed.So lepas ni kita proceed jelah dengan construction body kapal ni.Starting from that,I tak payahlah lagi datang untuk buat discussion pasal design kan?".Subin tersengih.Tao menopang dagunya dan menjungkitkan kening.

              "Ed?".Tanyanya pelik.Dia hanya kenal seorang saja yang memanggilnya Ed.'Mereka memang hampir sama'.Tao merenung wajah Subin.

              "Yeahh??Ed for Edison?Why,is that wrong?".Subin pula menjungkitkan kening.Pelik dengan reaksi Tao apabila dipanggil Ed.Salahkah dia memanggil jejaka itu dengan nama itu?

              "No..I like it".

              "Good then cousin-in-law.So,I should make a move now.Lagipun dah nak lunch hour ni.You pun patut pergi makan jugak".Tegur Subin tatkala melihat angka jam sudah menunjukkan pukul 1 tengah hari.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
GuardianExostans
Ya Allah..happy gile finally dah siap dh tls the most longest ff ni T.T ahh..gonna miz Kris character T.T hahaha..ok..

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
misz_dina #2
Chapter 39: Daebak! ^3^
anis19 #3
Chapter 37: Daebak.... love it so much ...
KUROBARAHIME
#4
Chapter 39: KESIAN KRIS!
kaiexona #5
Chapter 39: Daebak!!! ^^
kimchinana #6
Chapter 39: Tak sabar nak tengok SOWK tp dlm masa yg sama takut jugak. Takut x dapat control tngok scene roman2 Kris
chacha_ieyra
#7
Chapter 37: .......................-
-
-
-
-daebak!!!!!!! *bunga api*xDD
--bwoyaaaa
#8
Chapter 3: Hish teruk beno perangai Kris ni. -.-
blinkystars #9
Chapter 6: Daebak!! Tp mcm sme sikit dgn novel eksperimen cinta...sikit je la c:
MisahMynem #10
Daebakk .... Ska sngt