Part 29

Mr Arrogant!I Love You
Please Subscribe to read the full chapter

         Subin mengetap bibir.Dia perasan sejak dua minggu lepas Kris tidak lagi menunjukkan sebarang kemesraan terhadap dirinya.Kalau pagi,selalunya Kris sudah ke tempat kerja.Balik pula jauh malam apabila dia sudah pun tertidur.

          Hari itu sengaja dia menunggu Kris agar mereka dapat berbual dari hati ke hati tentang sebarang kekeliruan yang terjadi.Rasanya dia tidak melakukan sebarang kesalahan.Namun mengapa pula Kris bagaikan sedang menghukumnya atas sesuatu?

          Bunyi enjin kereta diluar memberitahu Subin bahawa suaminya sudah pulang.Dengan pantas Subin membukakan pintu.Terjengul wajah Kris yang lesu,disampingnya pula terdapat seorang gadis tinggi yang jelita.

          Subin ingat wajah itu.'Krystal'.Bisik hati Subin.Bagai ingin pecah jantungnya saat itu.Dia teringat tentang peristiwa yang berlaku di pajabat Kris sebelum mereka berkahwin.Krystal di hadapannya sekadar mempamerkan riak tak bersalah sebaliknya tersenyum sinis.

          "Sorry sebab buat you menunggu.Hubby you ni naughty sangat pulak malam ni.So,terpaksalah I stay dengan dia".Krystal masih tetap menampung tubuh Kris yang sedang mamai itu.Tubuh Kris yang kuat berbau alkohol membuatkan kepala Subin agak berpinar.Tekaknya juga berasa loya.

          "Thanks for sending him.I will take your job from now".Subin sudah memeluk tubuh tinggi Kris.Krystal membundarkan matanya terkejut.Sangkanya Subin akan memarahi dirinya,namun lain yang jadi.Subin nampak sangat tenang dan Krystal benci setiap ketenangan yang ditunjukkan oleh gadis itu.

          Subin membaringkan tubuh Kris di atas sofa dan kembali di muka pintu.Krystal masih disitu merenungnya dengan pandangan yang sinis.

          "You ni bodoh ke apa Subin?Husband you tu tidur dengan perempuan lain kat luar pun you still keep calm lagi?Kalau I jadi you,dah lama Kris tu mati kena belasah dengan I".Krystal tergelak kecil.Tapi nampak sangat sengaja dibuat-buat.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
GuardianExostans
Ya Allah..happy gile finally dah siap dh tls the most longest ff ni T.T ahh..gonna miz Kris character T.T hahaha..ok..

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
misz_dina #2
Chapter 39: Daebak! ^3^
anis19 #3
Chapter 37: Daebak.... love it so much ...
KUROBARAHIME
#4
Chapter 39: KESIAN KRIS!
kaiexona #5
Chapter 39: Daebak!!! ^^
kimchinana #6
Chapter 39: Tak sabar nak tengok SOWK tp dlm masa yg sama takut jugak. Takut x dapat control tngok scene roman2 Kris
chacha_ieyra
#7
Chapter 37: .......................-
-
-
-
-daebak!!!!!!! *bunga api*xDD
--bwoyaaaa
#8
Chapter 3: Hish teruk beno perangai Kris ni. -.-
blinkystars #9
Chapter 6: Daebak!! Tp mcm sme sikit dgn novel eksperimen cinta...sikit je la c:
MisahMynem #10
Daebakk .... Ska sngt