Cast Info

Most Wanted Husband

 

Cast 

 

Datin Kiah 

 

Merupakan isteri kedua yang sebenarnya masih tidak sah kepada Dato Hong . Dia berkahwin dengan Dato Hong dan dapatlah Beom Gyu , anak terakhir dalam keluarga. Yoon Gi pun anak dia tapi bukan hasil perkahwinan dia dan Dato Hong tapi dengan suami lain. Konklusi; 

Hubungan dia dengan OC : Ibu Tiri 

 

Dato Hong 

 

Bapa kandung kepada OC dan Beomgyu tapi bapa tiri kepada Yoon Gi. Dia ...Dia baik itu je

Hubungan dengan OC : Bapa Kandung Obviously :/

 

Yoon Gi

 

Anak sulong dan anak tiri dalam keluarga. Tak banyak yang peduli pasal dia sebab dia pun tak peduli kat semua orang. Satu -satunya yang tak berkerja dalam syarikat sebab dia tak mahu .

Hubungan dengan OC : Abang tiri 

 

 

Beom Gyu 

 

Lahir 5 tahun selepas OC . Anak bongsu dalam keluarga sebab tu manja nak mampus. Hobinya ; berfoya dan membodek untuk survive. Senang ikug kata as long as kau datangkan benefit untuk dia. 

Hubungan dengan OC : Adik tiri

 

 

Ji Min 

 

Agak kompleks nak ceritakan sekarang tapi dia yang jemput Tae Hyung tadi . Sangat rapat dengan semua kerabat Hong sebab peramah yang amat . Mulut manis berdiabetes.

 

Hubungan dengan OC ; Sepupu 

 

Yu Seo 

 

Pekerja bawahan OC . Selalu jugak jadi mangsa heretan OC bila OC nak lepak atau lapar sebab OC ni lonely orangnya. Neutral je orangnya.

 

Hubungan dengan OC; kawan sebab kerja. 

 

Tae Hyung 

 

Banduan yang sepatutnya kena kurung selama 5 tahun. Dapat tawaran bernilai dari Datin Kiah . Cuma orang asing yang nak kebebasan . 

 

Hubungan dengan OC ; Suami tanpa cinta (soon) 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet