Part 6

Heart
Please Subscribe to read the full chapter

Serabut! Yoona terus mengunci pintu biliknya.Dia terus duduk di depan meja solek.Matanya hanya memandang cermin didepannya.Yoona terus meraup mukanya.

"macam mana ni?takkan aku nak khawin dengan orang yang aku tak suka?",

Yoona mengeluh panjang.Dia bangun perlahan-lahan dan duduk di birai katil.Yoona termenung.Cuba mencari jalan penyelesaian.Tiba-tiba dia teringat lelaki yang cari pasal dengannya tadi.Terus membuatkan dirinya semakin serabut.

'padan muka kena penumbuk aku!'

Kring!

Telefonnya berbunyi.Yoona menyeluk poket seluarnya.Dia melihat skrin telefonnya dan tertera nama OMMA.Yoona terus matikan telefonnya.Dia mahu omma tahu yang dia memang tak suka dengan cadangan karut omma itu.

Lagipun dia memang larikan diri daripada kedai bunga omma itu sewaktu omma sibuk mengemas di stor.Dan masa yang sama,dia berjumpa dengan lelaki yang melanggarnya itu.Urghh!Memang hari yang teruk!

Yoona memeluk erat bantal peluknya.Dia menghela nafas panjang.Fikirannya mengingatkan bekas teman lelakinya.Kenapa tak beritahu awal-awal kalau tak bersedia lagi mahu berkhawin dengannya?Kenapa mesti mahu menghancurkan hatinya setelah sekian lama bersama?

Entah bagaimana,air matanya mengalir di pipinya.Yoona tersentak lalu mengesatnya.Kenapa aku menangis?Bodohnya kau,Yoona!Menangis sebab mengingati lelaki yang dah hancurkan hati kau.Memang bodoh.

Yoona bangun semula dan duduk di meja.Laptop dibuka.Dia mahu menulis sesuatu di blognya.

------------------------------------------------------------------------

Hari berganti hari,terasa masa begitu pantas.Sudah 13 tahun aku duduk di bumi Seoul dan banyak kenangan pahit dan manis.Walaupuntempat tinggal lama aku tersangat aku rindu,takkan sesekali aku lupakannya.Memori bersama kawan-kawan lama di sana dan juga budak lelaki itu.Apa khabar agaknya dia

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
nana_kwon
hope you guys love it:) <3

Comments

You must be logged in to comment
nj4701_ #1
Chapter 25: WEH!!!! APE ADE DALAM KOTAK TU DOH?!!!!!!!!
nisyasooo
#2
Chapter 25: Cerita author tak pernah tak menyentuh jiwa, hati, perasaan dan kalbu sayaaa????
Ongniel001
#3
We yg mne satu part yesung tu? Takkan nk bce dri awal
??