Part 4

Heart
Please Subscribe to read the full chapter

"bulan ni cik Somin ada jemput kita ke majlis perkhawinan anak dia.Aduh....macam mana omma nak hadap mulut diorang tu nanti?omma tak tahan nak dengar semua tu!",

Yoona memandang sepi kad jemputan yang berukiran indah itu.Keluhan panjang dilepaskan.

"hmm cakaplah kat diorang kita pergi bercuti",kata Yoona

"andwae!hari tu masa anak lelaki cik Sura khawin,kita tak datang.Masa tu kan omma cakap kita sekeluarga pergi bercuti.Takkan kali ni omma nak cakap macam tu lagi",tingkah omma

Yoona sudah buat muka.Memang kecoh kalau ada kad jemputan saudara-mara mereka sampai ke rumah!

"habis tu macam mana?",

Omma sudah terduduk sambil mengurut-urut dahinya.Mereka berdua sedang buntu untuk memberi alasan supaya tidak datang pada majlis perkhawinan yang diadakan pada pihak belah omma.

Memang Yoona tidak mahu.Yoona benci apabila datang pada majlis-majlis sebegitu.Akan adanya wartawan yang tidak berbayar untuk bertanya tentang status dirinya.

Yang belum lagi berkhawin.

Adik-beradik omma memang tidak putus-putus untuk bertanya dirinya bila mahu berkhawin.Hanya disebabkan dia seorang sahaja lagi yang belum berkhawin berbanding dengan sepupu-sepupunya yang sudah pun berkhawin.

Ya dia tahu.Umurnya semakin meningkat.Hampir penghujung 20-an.Itu yang omma selalu risaukan.Masalahnya,Yoona sendiri tidak nampak bayang-bayang yang betul-betul mahu berkhawin dengannya.

"kalau lelaki tak guna tu tak buat hal,dah tentu kamu dah bergelar isteri sekarang.Takdalah omma nak dengar mulut-mulut celupar adik beradik omma tu",

Yoona memandang omma.Dia tahu omma memang marah dengan lelaki yang dicakapkannya itu.Memang kalau lelaki itu tidak buat hal,sudah lama Yoona bergelar seorang isteri sejak 3 tahun lalu.

urghhh...menyakitkan hati je bila ingatkan lelaki tak guna tu!

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
nana_kwon
hope you guys love it:) <3

Comments

You must be logged in to comment
nj4701_ #1
Chapter 25: WEH!!!! APE ADE DALAM KOTAK TU DOH?!!!!!!!!
nisyasooo
#2
Chapter 25: Cerita author tak pernah tak menyentuh jiwa, hati, perasaan dan kalbu sayaaa????
Ongniel001
#3
We yg mne satu part yesung tu? Takkan nk bce dri awal
??