CHAPTER 5

THE HIDDEN MASK
Please Subscribe to read the full chapter

“Taehyung !!” laung suara seorang lelaki dari arah belakang.

“Eh,Jungkook ada apa kau jerit-jerit ni ?”tanya Taehyung dengan muka penuh kehairanan.Setelah penat berlari , Jungkook berdiri di sebelah Taehyung dalam keadaan yang tercungap-cungap seperti ikan lemas di dalam air .

“Haa Taehyung , kau dah tahu ke tentang berita yang tengah hangat sekarang ni ?”

“Entah . Takda masa pulak aku nak update pasal berita kat sekolah ni.” balas Taehyung dengan muka yang langsung tak berminat. “Haa ,ada apa? Ada kena mengena dengan aku ke ? Kalau bukan pasal aku , aku malas nak tahu.”

“ni berita pasal kau la ni, kalau tak memang malas aku nak bagitahu kau” Jawab jungkook membalas kata-kata Taehyung .“Kau nak tau tak , sebenarnya kau sekarang dah jadi budak ‘hot’ kat sekolah ni. Ramai budak-budak perempuan tertarik dengan kau tau.Aku pula rasa tergugat duduk sebelah kau ni.”

“Hot ? Kenapa baru sekarang orang nak hebohkan yang aku ni hot . Aku Hot dah lama kot.”balas Taehyung dengan berlagaknya . “Alaa , dah la biar la diorang nak tertarik ke apa ke , itu hal diorang bukan hal aku.”

Jungkook yang berada di sebelahnya mula berasa menyesal kerana memberitahu perkara tersebut kepadanya walaupun dia tahu Taehyung itu memang mempunyai sifat keyakinan yang tinggi menggunung .

“Yela , tapi jangan pelik pula lepas ni ada orang ikut kau sampai balik rumah.” Kata Jungkook sambil tergelak sendiri.

“Eh , kau ni biar betul ,takkan sampai macam tu sekali.”Taehyung mula rasa seram sejuk selepas diberitahu oleh jungkook tentang perkara itu . Jungkook pula hanya mengangkat bahu selepas melihat reaksi Taehyung.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
bae_anna
#1
Uittttttt.......