CHAPTER 2

THE HIDDEN MASK
Please Subscribe to read the full chapter

Selepas Hanbin menghantar Hana , Hana mula melangkah masuk kearah sekolahnya dengan kaki yang berat . Sesungguhnya dia memang tidak bersedia lagi untuk bersekolah . Hana berhenti di depan pagar sekolah dan kemudiannya mengambil aura ‘keayuan , keperempuanan , kesopanan ‘ dan sewaktu dengannya . Setelah mendapat aura hipokritnya itu dia terus melangkah masuk ke sekolahnya dengan jalan yang acah-acah ayu gitu .

"Hanaaaa ! Oi Hanaaa !" Hana menoleh kearah suara yang annoying itu dan terus mengukir senyuman apabila melihat kawan baiknya . "Weh Eunmi ! rindunyaa kau !" kata Hana sambil berpelukan dengan BFF nya itu .

"Aku pun rindu kau weh ! amacam cuti ? best ?" Tanya Eunmi dengan muka yang excited mengalahkan kera mendapat bunga . " Gila kau tak best, aku duduk rumah ,tak jumpa orang dan yang paling penting tak perlu jadi hipokrit . Dekat rumah aku dapat jadi diri sendiri" jawab Hana dengan nada excited berbaur sedih .

Ya ,Eunmi seorang sahaja yang tahu perangainya yang tak senonoh itu selain dari keluarganya kerana Eunmi pun tak berapa nak senonoh juga perangainya sebab itulah Hana selesa berkawan dengannya .

Hana sememangnya popular di sekolahnya acah-acah ‘Hotsetah’ gitu . Hana popular dengan keayuannya dan ciri-ciri keperempuanannya yang mengalahkan Queen Elizabeth . Hana sememangnya menjadi buruan para cowok. Para cewek pula sering berasa cemburu dengannya yang bagaikan perempuan korea terakhir .

Sebenarnya kalau mereka tahu perangai Hana yang sebenar , sumpah mereka menyesal kerana perangainya tersangatlah bertentangan dengan dirinya .Kadang-kadang timbul perasaan kasihan dalam hati Hana tapi nak buat macam mana Hana bukanlah baik sangat.*evilsmirk*

Apabila Hana melangkah masuk ke dalam kelasnya , semua mata tertumpu kepadanya kerana kecantikan dan keayuannya *boo* . Hana berhenti di hadapan kelas bukan bererti untuk batak hot tetapi dia ingin mencari tempat yang sesuai untuknya belajar dengan tenang .

Okay , sebenarnya bukan untuk belajar tetapi untuk memudahkan dia melepaskan kejantanannya di samping manusia di kelas ini tidak sedar akan kelakuannya yang sebenar.

''Hana ! sini , sini !" kata lelaki di dalam kelas itu sambil melambaikan tangannya kearah Hana . Kemudian , muncullah para lelaki yang lain mula berdebat untuk menempatkan Hana sebagai teman 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
bae_anna
#1
Uittttttt.......