CHAPTER 3

THE HIDDEN MASK
Please Subscribe to read the full chapter

Hari semakin hari Taehyung tetap dengan perangainya yang langsung tidak berminat dengan kewujudan Hana sehinggakan Hana terfikir di mana kesilapannya.

Hana kadangkala hairan dengan perilaku lelaki itu kerana dia tersangatlah peramah dengan rakan sekelasnya yang lain tetapi tidak dengannya .Malah Taehyung boleh bertampar-tamparan dengan mereka .

“Hana ! , Oi Hana , Hanaaaaaaa !”laung seorang lelaki dengan high note yang tinggi yang mampu membuatkan telinga sesiapa sahaja berdarah . “Ouh Baekhyun kau nak apa panggil aku macam orang gila ni.Aku tengah syok mengelamun ni.” tanya Hana dengan nada yang malas + annoyingnya .

Baekhyun ialah kawan kepada Eunmi dan merupakan kawan juga kepada si Hana . Kalau hendak digambarkan perangainya , Baekhyun ini sama spesisnya dengan Hana , sama sawan . Jika tiga ekor alien ini bersama perdebatan antara mulut akan berlaku dengan sengitnya.

“Ala kau janganlah marah , aku nak belanja kau makan ni.” Balas Baekhyun yang mula mencebikkan mulutnya . “Are you serious ? Kau biar betul baek.” Tanya Hana dengan wajah yang bersinar . “Betullah , kau ingat aku main main ke ? Tapi yang penting , bila aku belanja kau , kau kena belanja aku balik.” Jawab Baekhyun dengan wajah nakalnya .

“Aku dah agak dah perangai kau ni , memang tak boleh nak percaya langsung. Aku punyalah excited,boleh kau putuskan harapan aku yang menggunung tu macam bla bla bla bla ni la kawan bla bla bla” bebel Hana dengan panjang lebarnya .

“Eh eh dah la membebelnya , aku terpacak kat sini bukan nak dengar kau membebel .Hmmm yela yela aku belanja kau.” Kata Baekhyun . “Hahahaha yeyy aku menang” kata Hana dengan suara penuh dengan perli .

Hana duduk di meja makan di dalam kafeteria bersama Eunmi dan Baekhyun . Yelah siapa lagi yang berani nak kawan dengan si Hana ni

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
bae_anna
#1
Uittttttt.......