NEW STUDENTS IN THE SCHOOL

Study With Infinite

you berjalan menuju ke tandas sebelum waktu pertama bermula. Dengar cerita dari pelajar East High School, terdapat 12 orang pelajar baru akan berpindah ke sekolah ini. Dan semua pelajar baru itu ialah lelaki.

"Oh,my! Tak sabar rasanya nak tengok wajah pelajar lelaki baru tu." ujar seorang perempuan ketika you hendak membasuh tangan. 

"New Kingkas!" jerit seorang perempuan lagi. Selepas itu,sekumpulan pelajar perempuan itu pun menjerit menyababkan you terkejut. Dia menggelengkan kepalanya lalu keluar dari tandas yang penuh dengan fangirls tersebut.

"Kenapa mereka menjerit tadi?" tanya Eunji sebaik sahaja you keluar dari tandas. you tersenyum.

"Mereka bercerita tentang 12 orang pelajar lelaki baru." ujarnya sambil mengelap tangannya di sapu tangan. Eunji tertawa mendengarnya.

"Kacak sangat ker mereka tu?" you menggelengkan kepalanya sebagai tanda dia juga tidak tahu. Ketika itu,mereka berdua terlihat Hyunseok berjalan ke arah kelas mereka bersama 6 orang lelaki yang tampan.Eunji segera menolak belakang you supaya masuk ke kelas.

"Ayuh." ujar Eunji. you dan Eunji duduk di tempat  masing-masing.Hyunseok masuk ke dalam kelas bersama 6 orang pelajar baru di belakangnya.

"Jadi,kita ada pelajar baru." ujar Hyunseok sambil tersenyum.

"Sila memperkenalkan diri kamu semua." ujar Hyunseok. Mereka menganggukkan kepala.

"Annyeonghaeseyo, Kim Jongin imnida." ujar lelaki yang berbibir tebal lalu menundukkan kepalanya.

"Annyeonghaeseyo, Kim Joonmyeon imnida.Just simply call me Suho." ujar Suho sambil tersenyum.Senyumannya dapat membuatkan hati seorang perempuan cair.

"Hai! Oh Sehun imnida. Maknae." ujar Sehun sambil melambaikan tangannya dan tersenyum.

"Annyeonghaeseyo. Do Kyungsoo imnida." Kyungsoo menundukkan kepalanya tanda hormat.

"Helo, Byun Baekhyun imnida." Baekhyun tersenyum ke arah you membuatkan hati you berdegup dengan lebih kencang. Kini, tibalah seorang lelaki yang tinggi lampai untuk memperkenalkan dirinya.

"Park Chanyeol imnida." ujar Chanyeol sambil tersenyum.

"Baiklah,kamu semua boleh cari tempat duduk kamu semua. Ini cuma peringatan,jangan buli pelajar baru kita ini." Hyunseok memberi amaran kepada Infinite. Semua pelajar menganggukkan kepala mereka. Loceng pun berbunyi. Sebelum Hyunseok keluar dari kelas,dia memanggil you.

"Saya nak awak tunjukkan mereka semua ni jalan-jalan di sekolah kita.Nah,ini pas sementara." Hyunseok menghulurkan pas kepada you.

"Jadi, saya boleh skip kelas Mr Eric." Hyunseok menganggukkan kepalanya sambil tersenyum. Hyunseok pun memanggil 6 orang pelajar baru itu.

"Cik you akan memberikan sedikit intro kepada sekolah baru ini. Berbaik-baiklah ya." mereka mengangguk dan tersenyum. you terpandang muka Kai. Dia tersenyum sinis apabila you memandang tepat ke arahnya.

Pipi you menjadi merah. Dia memaling ke belakang.

"So,let's begin with the cafeteria." ujar you. Pelajar-pelajar baru tersebut tertawa dengan nada yang kecil.

"Tak kan awak tak nak memperkenalkan diri awak." ujar Kai.

"Erm...Memperkenalkan diri? Baiklah. Nama saya Kwon you. Selamat berkenalan." you menundukkan badannya sedikit.

"Tak perlulah formal sangat." ujar Baekhyun sambil tergelak.

*She's cute.* fikirnya. you tersenyum.

you memulakan dari cafeteria dan kemudian menuju ke taman bunga.Selepas itu mereka menuju ke makmal Sains dan ke makmal komputer. Usai sahaja berada di situ, you membawa mereka ke perpustakaan.

"Baiklah, saya rasa cukup sahaja pada hari ini.Kalau kamu semua perlukan apa-apa,just tell me." ujar you sambil tersenyum.Mereka masuk semula ke kelas. you berada di belakang Kyungsoo dan diikuti Kai. Kai menarik lengan you. Dia memalingkan mukanya ke arah Kai.

"Thanks." ujar Kai sambil tersenyum. you mengangguk dan tersenyum juga.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
houkigumo
OMG! This story will come to the end and it will be the saddest ending ever (I hope so)! XDD

Comments

You must be logged in to comment
Yana_xoxo
#1
Chapter 79: Akhirnya bahagia~
Yana_xoxo
#2
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#3
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#4
Chapter 71: haha WOOHYUN omo kenapa sweet sangat ni haha...
Yana_xoxo
#5
Chapter 56: Yahh!! Apasal kau lari ke arah doktor tu? Sepatutnya larilah pegi arah lain. Saja nak jadikan cerita lagi panjang you ni. Tampo kang ? ???.
Yana_xoxo
#6
Chapter 24: Ala ala...
Yana_xoxo
#7
Chapter 18: haha part ni comel, woohyun wuuu...
Yana_xoxo
#8
Chapter 3: Teringat masa sekolah rendah dulu, cikgu panggil ke depan suruh selesaikan soalan math tapi saya tak dapat selesaikan hahahaha. Berjam-jam berdiri dekat depan dengan hanya garu kepala. Siapa terror math memang tabik gila haha.
hjkyung #9
Btw nice one
hjkyung #10
I saw my username