NOT AGAIN!!!

Study With Infinite

Pada keesokan harinya,

Ujian akan bermula dalam beberapa minit lagi.Semua pelajar 2-1 diminta meletakkan beg mereka di luar kelas atau di belakang sekali.

you duduk di tempatnya dengan tenang.Walaupun luarannya tampak tenang,dia sebenarnya masih dihantui peristiwa semalam.

*Andwae,sunbae kissed me!Andwae!!!* Dia memegang pipinya yang dicium oleh Hyunseok.

"Miss Kwon,your paper."

"Oh,I'm sorry,madam!" you mengambil kertas ujian dari tangan guru tersebut. Beberapa minit kemudian,ujian English kertas 2 bermula.Semua orang tampak tenang menjawabnya kecuali you.

Dia tidak dapat memberi perhatian sepenuhnya.Penglihatannya kabur-kabur dan kepalanya berdenyut-denyut. Tidak dapat dibayangkan betapa peritnya you ketika itu.

Tanpa membuang masa,dia terus menjawab semua soalan.Masa pertama sudah tamat, masa kedua pula diganti dengan guru yang baru.

Hyunseok masuk ke kelas 2-1 dengan hati yang berdebar-debar.Dia terlihat you mengurut-urut kepalanya.

*Dia masih lagi memikirkan tentang semalam.* Hyunseok duduk di meja guru lalu membuka notebook nya.Terpapar gambar dia bersama Hyuna di skrin notebook tersebut.Dia segera menukar background tersebut dengan gambar-gambar pemandangan.

*Yang lepas biarlah lepas.Aku tak mahu mengingati Hyuna lagi.*

Setelah 2 jam menjawab kertas ujian English,Hyunseok bangun lalu mengutip semua kertas ujian mereka.Bila tiba sahaja di meja you,dia memandang  ke tempat lain. you juga berbuat demikian.Dan sekali lagi perkara yang tidak jangka berlaku. Hyunseok dengan secara tidak sengajanya terpegang tangan you.

Bagaikan satu kejutan elektrik,you segera menarik tangannya.

*Andwae!* Walaupun agak 'annoying',Hyunseok tetap bersabar dan you masih lagi tidak tahu yang sebenarnya Hyunseok menyimpan perasaan kepadanya.

Semua kertas ujian telah dikumpulkan.Masih berbaki 1 jam lebih lagi sebelum kelas tamat. you mengambil kesempatan ini untuk menelaah bersama Eunji,Da Rae,Jooyeon,Joy dan Joo Yi. Jooyeon,Da Rae dan Joy sengaja membelakangi Hyunseok supaya you tidak diperhatikan oleh Hyunseok.

-Bell rings-

Masa kedua telah habis dan Hyunseok keluar begitu sahaja (Merajuklah konon nyer).Pelajar kelas 2-1 tidak sempat memberi salam kepadanya.

"What's with him?" tanya Sunggyu.

"Molla.Weird." ujar Dongwoo.

"Apa salah kelas kita?" tanya Junkyu pula.Semua pelajar kecoh tentang Hyunseok yang keluar begitu sahaja. you pula berasa bersalah.

*I shouldn't do that.Ini semua salah aku.Kerana setitik nila,rosak sebelanga susu.* you menyesali tindakannya pada hari sebelumnya.


Update jugk akhir nyer~ ngantok doh~ >O< *Yawns*

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
houkigumo
OMG! This story will come to the end and it will be the saddest ending ever (I hope so)! XDD

Comments

You must be logged in to comment
Yana_xoxo
#1
Chapter 79: Akhirnya bahagia~
Yana_xoxo
#2
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#3
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#4
Chapter 71: haha WOOHYUN omo kenapa sweet sangat ni haha...
Yana_xoxo
#5
Chapter 56: Yahh!! Apasal kau lari ke arah doktor tu? Sepatutnya larilah pegi arah lain. Saja nak jadikan cerita lagi panjang you ni. Tampo kang ? ???.
Yana_xoxo
#6
Chapter 24: Ala ala...
Yana_xoxo
#7
Chapter 18: haha part ni comel, woohyun wuuu...
Yana_xoxo
#8
Chapter 3: Teringat masa sekolah rendah dulu, cikgu panggil ke depan suruh selesaikan soalan math tapi saya tak dapat selesaikan hahahaha. Berjam-jam berdiri dekat depan dengan hanya garu kepala. Siapa terror math memang tabik gila haha.
hjkyung #9
Btw nice one
hjkyung #10
I saw my username