NO WORRIES.I HAVE MY FRIENDS

Study With Infinite

you terus menuju ke meja makannya.Eunji terus menarik tangan you.

"Kenapa mereka berdua tu tadi?" you menggelengkan kepalanya dan menyatakan itu cuma satu  kesalahfahaman.Air mata you mengalir tanpa disedari.Eunji menepuk belakang you dengan lembut.

"Lepas ni kita pergi karaoke pula!" kata Eunji dengan girang.Semua bersorak kecuali you.Dia hanya tersenyum pahit sahaja.

Setibanya di tempat karaoke...

"you-ah,kita nyanyi puas-puas.Release kan tension kamu tu." jerit Da Rae. you ketawa melihat gelagat Da Rae dan rakan-rakannya.

*No worries.I have my best friend right here.* you bangun dari kerusi lalu merampas mikrofon di tangan Da Rae dan menyanyi.

"Itu dia!!!" jerit Jooyeon.Yang lain pula menepuk tangan mereka. you berasa seronok sekali pada hari itu.Kes dia dan Hyun Seok terpadam begitu sahaja dari mindanya.Mereka menyanyi dan menari dalam bilik karaoke tersebut.

Hari sudah pun malam dan mereka ingin pulang ke rumah masing-masing.Mereka terlebih dahulu menghantar you pulang ke rumah.

"What a great day.See you guys tomorrow." ujar you lalu melambai ke arah Eunji,Da Rae,Jooyeon,Joo Yi dan Joy.Dia terus masuk ke dalam rumahnya dan menuju ke biliknya.


Mianhae....Short chapter...Really short one...

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
houkigumo
OMG! This story will come to the end and it will be the saddest ending ever (I hope so)! XDD

Comments

You must be logged in to comment
Yana_xoxo
#1
Chapter 79: Akhirnya bahagia~
Yana_xoxo
#2
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#3
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#4
Chapter 71: haha WOOHYUN omo kenapa sweet sangat ni haha...
Yana_xoxo
#5
Chapter 56: Yahh!! Apasal kau lari ke arah doktor tu? Sepatutnya larilah pegi arah lain. Saja nak jadikan cerita lagi panjang you ni. Tampo kang ? ???.
Yana_xoxo
#6
Chapter 24: Ala ala...
Yana_xoxo
#7
Chapter 18: haha part ni comel, woohyun wuuu...
Yana_xoxo
#8
Chapter 3: Teringat masa sekolah rendah dulu, cikgu panggil ke depan suruh selesaikan soalan math tapi saya tak dapat selesaikan hahahaha. Berjam-jam berdiri dekat depan dengan hanya garu kepala. Siapa terror math memang tabik gila haha.
hjkyung #9
Btw nice one
hjkyung #10
I saw my username