SCHOOL CAMPING: (D-4) WE'RE SAFE

Study With Infinite

Continued...

Ketika itu,Woohyun dan Myungsoo telah pun pengsan. you cuba untuk bangkit dan menolong rakannya  walaupun dia tahu kakinya tidak berdaya.Lelaki itu berhenti dan menjatuhkan pisaunya.Dia memandang ke belakang.you cuba untuk bangun dan melawan lelaki itu sendiri.

"Tidak ada gunanya kalau kamu nak keluar dari rumah ni.Semuanya akan berakhir." kata lelaki tersebut lalu tersenyum sinis.Dia menghampiri you yang ketika itu sedang menahan kesakitan di kakinya.

"Mari,saya bawa kamu ke tempat yang tiada orang dapat cari." Dia memegang pipi tembam you.

"Kamu sungguh comel dan saya ingin jadikan kamu sebagai isteri saya.Terima kasih saya ucapkan kerana telah membunuh isteri saya." ujarnya lagi lalu menampar pipi you.

Tiba-tiba,pintu ditendang dan kedengaran bunyi orang di luarnya.you dan lelaki tersebut terkejut.

*We're safe.* bisik you.Pintu akhirnya dapat dibuka dan pihak polis serta pegawai keselamatan masuk ke dalam rumah tersebut.

"Angkat tangan kamu ke atas." ujar salah seorang pegawai polis sambil mengacukan pistolnya ke arah lelaki tersebut.Lelaki tersebut tiada jalan lain lalu mengangkat tangannya ke atas.

"I surrender." ujar lelaki tersebut.Semua pegawai polis berlari ke arah lelaki tersebut lalu menggari tangannya dan membawanya keluar.

"I think we'll meet again soon,young lady." ujar lelaki tersebut lalu mempamerkan senyumannya kepada you.you hanya memandangnya sahaja.

*We'll meet again soon?* bisiknya kehairanan dengan kata-kata terakhir lelaki tersebut.Pegawai keselamatan segera membawa Myungsoo dan Woohyun naik ke helikopter yang disediakan khas untuk mangsa-mangsa tersebut.

Di helikopter tersebut,mereka dirawat. you termenung kerana asyik memikirkan tentang kata-kata lelaki tersebut.

*We''ll meet again soon?*

"you," ujar Woohyun perlahan.you memalingkan mukanya ke arah Woohyun.

"We're safe." ujar Woohyun lalu tersenyum.you membalas senyuman Woohyun lalu mengalihkan pandangannya ke arah Myungsoo pula.Dia masih dalam keadaan yang tidak sedarkan diri dan dirawat oleh seorang doktor pakar.

*We're safe now.Safe.* bisiknya lalu memandang ke luar tingkap.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
houkigumo
OMG! This story will come to the end and it will be the saddest ending ever (I hope so)! XDD

Comments

You must be logged in to comment
Yana_xoxo
#1
Chapter 79: Akhirnya bahagia~
Yana_xoxo
#2
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#3
Chapter 72: Kris cemburu T_T haha rindu Kris haha
Yana_xoxo
#4
Chapter 71: haha WOOHYUN omo kenapa sweet sangat ni haha...
Yana_xoxo
#5
Chapter 56: Yahh!! Apasal kau lari ke arah doktor tu? Sepatutnya larilah pegi arah lain. Saja nak jadikan cerita lagi panjang you ni. Tampo kang ? ???.
Yana_xoxo
#6
Chapter 24: Ala ala...
Yana_xoxo
#7
Chapter 18: haha part ni comel, woohyun wuuu...
Yana_xoxo
#8
Chapter 3: Teringat masa sekolah rendah dulu, cikgu panggil ke depan suruh selesaikan soalan math tapi saya tak dapat selesaikan hahahaha. Berjam-jam berdiri dekat depan dengan hanya garu kepala. Siapa terror math memang tabik gila haha.
hjkyung #9
Btw nice one
hjkyung #10
I saw my username