Duck

Lifeless
Please Subscribe to read the full chapter

-SEHUN POV-

 

 

Aku dengan geramnya tinggalkan perempuan tu berseorangan. Aku tak tahu pula yang dia tu perangai macam perempuan m*rah*n. Aku ni boyfriend dia. Tak cukup seorang nak lagi seorang. Kawan baik aku juga yang dia nk kebas.

 

 

 

"Wait- yang aku peduli sangat dia tu curang ke tak dah kenapa. Lantak dia lah kan. Aku bukan suka dia pun. Takkan- NO NO NO ! Sudah semestinya lah tak ! Aku dah gila ni." Aku masuk ke kelas aku. Aku nampak Luhan berada di tempat duduknya. Luhan deskmate aku so yeah... Tempat duduk dia di sebelah aku je. 

 

 

 

"Weh Sehun !" Luhan memanggil aku. Aku pun berjalan dan duduk di tempat aku.

 

 

"Apa ? Tak yah lah jerit-jerit. Aku tak pekak lagi." Kata aku.

 

 

"Kau dah hilang akal ke main tampar anak perempuan orang hah ?!" Luhan mengetuk kepala aku menggunakan buku yang tebal sambil bercakap.

 

 

"Ouch- Sakit lahhh ! Yang kau nak pukul aku balik apahal ?! Suka hati aku lah nak tampar dia ke tak. Dia girlfriend aku." Aku menjeling tajam pada Luhan.

 

 

"Aku tahu lah yang dia tu girlfriend kau but bukan anak kau ! Dia tak ada pertalian darah dengan kau then kau sedap-sedap je tampar dia. Kalau parent dia tahu macam mana ?" Kata si Luhan.

 

 

"So what ? Eleh setakat parent dia yang miskin tu. Entah-entah tahu je aku kaya, bukan main melutut suruh aku jadi suami si Yoyo." Aku gelak terbahak-bahak bila bayangkan situasi tu. Sekali lagi Luhan pukul kepala aku menggunakan buku yang sama.

 

 

"SAKIT LAH MANGKUK !" Bentak aku. Luhan terus keluar dari kelas dan aku pun tidak tahu dia pergi ke mana. Aku tak nak ambil tahu. Kepala aku masih sakit lagi lepas di pukul. Bukan sakit di kepala je, hati ni pun sakit jugak. Hati ? Aku kene pukul dengan buku di kepala pun dah boleh sakit sampai ke hati apalagi kalau ditampar ? 

 

 

.........

 

 

Okay, aku mengaku aku kejam. Okay okay.

 

 

 

-HYO HWA POV-

 

 

Aku tidak mahu ke sekolah esok dan keputusan itu muktamad. Pada keesokan harinya, aku sambung tidur sampai lah ke tengah hari. Bukan sebab aku tak tahu bangun awal tapi aku tidur lambat pada malam tadi sebab apa ? Nangis nangis nangis. Itu jelah yang aku buat. Itu je cara yang dapat buat aku lega. Okay lah tu kan daripada aku buat sesuatu yang lagi b*d*h. 

 

 

 

Aku bangun dan pergi mandi. Selepas itu, aku pergi ke dapur dan masak makanan yang simple untuk aku makan tengah hari ini. Selesai makan, aku mengemas rumah, cuci baju, sidai baju dan semua lah. Alang-alang ada masa nak buat semua itu. Nasib baik aku sudah beritahu guru kelas aku awal-awal yang aku mungkin tak datang hari ni. Selepas habis mengemas semua, aku menonton televisyen. Hai televisyen, dah lama aku tak guna kau. Bus

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 8: Samalah kita..saya suka mv monster...update soon okey?
KiNhAn88Wolf #2
Chapter 8: Update Soon authornim !! Saya suka MV Monster:3 Saranghae & Fighting Authornim!!
heychanyeolie #3
Chapter 8: Kan lagi sopan kalau tak guna perkataan or or apa2 berkaitan dgn perkataan tu. Gantilah dgn perkataan lain xboleh ke? Haha apa pun keep it up.
forevermongji #4
Chapter 7: I feel you, girl hahaha Its once happened to me before
CSanWS
#5
Chapter 7: Its okay.. sabar sis bln puasa ni sis
starlightkim_
#6
Chapter 6: Tulah sehun..kan sendiri sudah malu.jadi pendiam pulak kau ye?tapi ayat akhir kau tu aku suka..lain kali janganlah buat kesimpulan sendiri
Schakiera
#7
Chapter 6: update soon ! :))