Disgusting

Lifeless
Please Subscribe to read the full chapter

Aku menutup jam penggera aku yang bising lalu bangun pergi ke bilik mandi. Selepas mandi, aku mengeringkan rambut aku. Aku memakai baju seragam sekolah. Aku menyikat rambut aku dengan kemas. Aku pergi ke dapur untuk membuat sarapan yang simple untuk aku sendiri. Selepas menghabiskan sarapan aku, aku pergi ke sekolah.

 

 

 

Aku ingin berdikari jadi aku memberitahu kepada ibu bapa aku dan mereka pun  bersetuju. Sebab itu aku tinggal di apartment tu sendiri. 

 

 

Aku mengambil nafas dalam-dalam sebelum masuk ke kawasan sekolah. Aku pergi ke lokar aku untuk mengambil buku tetapi lain pula jadinya. Sampah-sampah yang di dalam lokar itu jatuh sedikit di kaki aku setelah aku buka pintu lokar. Pagi-pagi begini buat aku rasa nak bunuh orang. Mereka gelakkan aku dan bercakap buruk tentang aku seperti 'Eyy pengotor' 'Kalau macam ni lah Sehun pun lari hahahaha' dan sebagainya. Aku hiraukan mereka dan kemas sampah-sampah itu.

 

 

 

Nasib baik lah sampah-sampah itu kering seperti kertas, botol dan plastik. Aku mengemas lokar aku dengan cepat supaya tidak lambat masuk ke kelas. Selepas selesai aku bersihkan lokar tu, aku toleh ke belakang dan aku melihat Sehun memandang aku sambil berlalu pergi bersama kawan-kawan kingka-nya yang lain. Aku pun mengeluh.

 

 

 

Aku berlalu pergi ke kelas. Sampai sahaja di depan kelas aku, aku melihat Sehun berdiri di tepi pintu kelas aku. Sehun nampak aku lalu berjalan mendekati aku. 

 

 

"Kene buli lagi ?" Sehun bertanya.

 

 

"Y-yeahh." Balas aku

 

 

"Tch." Sehun berlalu pergi sambil menjeling aku.

 

 

 

Aku tidak faham kenapa dengan Sehun. Aku couple dengan dia tapi aku rasa macam aku tiada boyfriend langsung. Dia layan aku macam aku bukan siapa-siapa dia. Aku tidak faham kenapa dia pilih aku jadi girlfriend dia pada mulanya.

 

 

 

-FLASHBACK-

 

 

"Yoyo !" Sehun memanggil aku dari jauh di kaki lima dan aku pun menoleh kebelakang. Sehun mendekati aku.

 

 

"I love you and be my girlfriend." Woi.. Gila tak terkejut tiba-tiba Sehun confess. Aku pun memang ada hati pada Sehun. Well, siapa yang tak. Dah lah handsome dan kaya. Aku bukan mata duitan tapi aku fikir juga tentang masa depan.

 

 

"A-aku........" Belum sempat aku nak balas, Sehun dah potong.

 

Please Subscribe to read the full chapter

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 8: Samalah kita..saya suka mv monster...update soon okey?
KiNhAn88Wolf #2
Chapter 8: Update Soon authornim !! Saya suka MV Monster:3 Saranghae & Fighting Authornim!!
heychanyeolie #3
Chapter 8: Kan lagi sopan kalau tak guna perkataan or or apa2 berkaitan dgn perkataan tu. Gantilah dgn perkataan lain xboleh ke? Haha apa pun keep it up.
forevermongji #4
Chapter 7: I feel you, girl hahaha Its once happened to me before
CSanWS
#5
Chapter 7: Its okay.. sabar sis bln puasa ni sis
starlightkim_
#6
Chapter 6: Tulah sehun..kan sendiri sudah malu.jadi pendiam pulak kau ye?tapi ayat akhir kau tu aku suka..lain kali janganlah buat kesimpulan sendiri
Schakiera
#7
Chapter 6: update soon ! :))