Chapter 02

I'm Married With That Kingka
Please Subscribe to read the full chapter

I'm Married With That Kingka : Chapter 02

 

“Hari ni kitaorang akan umumkan ahli baru dalam Exo – K , Park Chanyeol”  sejurus sahaja mendengar nama lelaki yang bertelinga capang itu, aku dapat merasakan yang duniaku gelap tanpa bayangan. Aku terus berlalu pergi tanpa mendengar lebih lanjut tentang Park Chanyeol. Ya, Chanyeol yang bakal menjadi nampyeon ku.

 

 “Kenapa dia? Kenapa kau masuk sekolah ni?! “ bentakku seorang diri. Orang yang berada di sekeliling ku melihat ku dengan pandang yang aneh. Mungkin kerana pertama kali melihat aku bersifat begini. Yelah, nerd sepertiku tidak akan bersifat begini di sekolah.

 

“Cikgu datang! “ ujar seorang lelaki yang berada di hadapan pintu kelas. Semua pelajar di dalam kelas 4A-1 berjalan ke tempat duduk masing – masing dengan tergesa – gesa termasuk aku. Cikgu Ahn masuk ke kelas dengan garangnya bersama dengan pelajar perempuan. Murid baru, mungkin. Wajahnya seperti pernahku lihat.

 

“Hari ni ada murid baru , Chorong. Introduce yourself please” ujar Cikgu Ahn . Chorong! Patutlah mukanya tidak asing bagiku! Adik capang rupanya. Tapi, cantik jugak dia kan? Kalaulah aku cantik macam dia, melting semua orang. Pap! Aku menampar diri sendiri. No, tak mungkin aku cantik macam dia. Fokus! Dia hodoh sikit daripada aku!

 

“AnnyeongHaseyo. Park Chorong imnida. Adik kepada Park Chanyeol” ujarnya sopan. Aku tersenyum sendiri seperti kerang busuk apabila Cikgu Ahn memerintahkan dia untuk duduk di sebelahku. Yelah, mana ada orang nak duduk kat sebelah nerd macam aku ni. Takpe~ Nanti aku tunjuk diri sebenar baru korang menyesal sebab memperlekehkan diri aku.

 

“Annyeong, bakal kakak ipar! “ jeritnya sebaik sahaja melabuhkan punggung di atas kerusi bersebelahan denganku. Semua orang yang berada di dalam kelas aku memandangku dengan pandangan yang aneh. Dan kemudiannya ketawa. Ya, mungkin kerana fikir aku berangan untuk menjadi kekasih ataupun tuning C

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
FairyAngel
Chapter 6 is coming! I'msoo sorry because late to update this story.. Someone, upvote please?

Comments

You must be logged in to comment
Blackrose31102 #1
Chapter 8: update please~~~I fall in love with this story
Blackrose31102 #2
Chapter 1: saya jarang bca ff malay...so sya harap ff ni best...;)
Eui-jin #3
Chapter 8: This story is really nice and funny. PLS UPDATE ASAP!!!
pikahbajet #4
Chapter 7: sape luhan. palli update.......
capati #5
Chapter 7: daebak best arr ff ni , author nim palli update sy nk tau sgt siapakah luhan pada hanri
sweet33 #6
Chapter 7: hahahahaha!! kelakarlah citer nie...best sngat citer nie..btw spe luhan tu?!...kene tungggu next chapter la jwbnye hohohoh..update soon awaa ^_^
Byun_Kyungmi
#7
Chapter 7: Wow.. Amazing ..I love your story..
Saya curious nih.. Sape Luhan?
Kalo ko ganggu hubungan Yeori..Nahas kau!!
Haha! Over LAH saya niiii
Hantuff #8
Chapter 6: update soon
ArmyGirls #9
Chapter 6: Funny story. Update cepat-cepat ~~!!