Chapter 05

I'm Married With That Kingka
Please Subscribe to read the full chapter

I'm Married With That Kingka : Chapter 05

 

"Aku lapar. Nak makan. " tutur Chanyeol dengan sedikit kasar tanpa memandang wajahku. Sedikit sebanyak membuatkan aku terasa dipinggirkan. "Kat bawah tu ada banyak lagi makanan yang tak habis. Ambiklah" kataku malas. Aku menuju ke arah beg bagasiku dan mengambil tuala mandi. Aku sekarang sudah tinggal di villa Mr. Park. Sedikit sebanyak membuatkan aku rindu terhadap ibu dan bapaku. Chanyeol masih lagi tidak berpuas hati dengan respon yang diberikanku terus memaut lenganku.

 

"Apa lagi yang awak nak?" tanyaku berusaha untuk berlembut - lembutan dengannya. Aku menepis tangannya dan masuk ke dalam bilik mandi secepat mungkin. Entahlah, sejak aku nampak kejadian yang berlaku antara Chanyeol dan Jiyeon membuatkan aku tidak mahu melayannya. Dia kan dah ada Gf, kenapa nak suruh aku layan? Hish! Memikirkannya membuatkan kepala aku pening. Lebih baik aku mandi. Selesa sikit.

 

Knock! Knock!

 

"Aku lapar lah~! Bukaklah! Aku nak kau masakkan yang lain.. Cepatlah~" Chanyeol merengek. Kacau daun betullah. Baru nak bermimpi Jackson terima cinta aku. Jap! Dia merengek ke tadi. W.. Woow! First Time aku dengar mamat kingka tu merengek lapar. Haha! Padan muka! Bluek :P Okay, nak sangat kan tengok perangai sebenar aku yang kasar ni.. Okay, I will show you, Mr Park!

 

Aku membuka pintu bilik air dan keluar dalam keadaan lengkap berpakaian. Aku turun ke bawah tanpa memandang muka kebulurnya. Aku memijakkan kaki ke dapur dan mendapat sapaan dari Chorong. Aku hanya mampu senyum tanpa membalas. 4 jam yang lalu masih terngiang - ngian di kepala fikiranku. Tidak

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
FairyAngel
Chapter 6 is coming! I'msoo sorry because late to update this story.. Someone, upvote please?

Comments

You must be logged in to comment
Blackrose31102 #1
Chapter 8: update please~~~I fall in love with this story
Blackrose31102 #2
Chapter 1: saya jarang bca ff malay...so sya harap ff ni best...;)
Eui-jin #3
Chapter 8: This story is really nice and funny. PLS UPDATE ASAP!!!
pikahbajet #4
Chapter 7: sape luhan. palli update.......
capati #5
Chapter 7: daebak best arr ff ni , author nim palli update sy nk tau sgt siapakah luhan pada hanri
sweet33 #6
Chapter 7: hahahahaha!! kelakarlah citer nie...best sngat citer nie..btw spe luhan tu?!...kene tungggu next chapter la jwbnye hohohoh..update soon awaa ^_^
Byun_Kyungmi
#7
Chapter 7: Wow.. Amazing ..I love your story..
Saya curious nih.. Sape Luhan?
Kalo ko ganggu hubungan Yeori..Nahas kau!!
Haha! Over LAH saya niiii
Hantuff #8
Chapter 6: update soon
ArmyGirls #9
Chapter 6: Funny story. Update cepat-cepat ~~!!