Proposal?

Her Status-Make me confused

Kang Min Hyuk!!!!!!!!!

      Selepas beberapa hari pengebumian ayahnya berlangsung,seorang peguam datang menghampiri ibu Suho.Ternyata,ayah Suho sememangnya mahukan anaknya mengendalikan syarikatnya walaupun masa sudah mendahului.Di dalam wasiat tersebut menyatakan bahawa Suho akan dibimbing oleh pengurus ayahnya yang sudah terlatih selama 15 tahun dan akan dihantar ke luar negara untuk mempelajari bahasa-bahasa negara lain.Kemudian,barulah Suho akan menjadi CEO syarikat tersebut tanpa ada bantahan daripada mana-mana pihak.Semuanya mengambil masa yang lama tetapi akan disingkatkan sesingkat yang mungkin.Oleh itu,peguam tersebut berjumpa dengan Suho dan mengajaknya untuk melawat syarikat ayahnya.Dengan keengganan yang tinggi,Suho menolak tetapi melihat akan keadaan ibunya membuatkan Suho akur.

       (Syarikat yang besar tetapi syarikat yang menyarankan insurans)-kata hati Suho.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

   Krystal-Oppa,can I open my eyes now..??

MinHyuk-No,wait here!

   Krystal-Why?

Bush2<<<< Minhyuk memukul managernya untuk memberi Krystal laluan

MinHyuk-Ok,now open your eyes.

 Krystal-Wow,this building is so big!

MinHyuk-Hahah,come on~  -sambil menghulurkan tangannya ke Krystal dan disambut elok.

  Krystal-We can? If they're mad at us,what's happen?-keliru Krystal.

MinHyuk-No,nobody will mad at us,Come!

   Krystal-Hermm,,

(In the CEO's room)+++++++++++++++++++++++++++++++++

MinHyuk-Look,what happen if I'm the CEO..??

   Krystal-Eyy,It can't be.

MinHyuk-It can be! I'm the only son in my family

  Krystal-You mean,your father right now,the CEO..??

-MinHyuk mengangguk-

  Krystal-Woww,Am I in my dreams right now?? How can my boyfriend..

Belum sempat ayat Krystal habis diungkapkan,MinHyuk menarik tangan Krystal ke bilik meeting yang sunyi.Bilik tersebut dikuncikan dan lampu di bilik itu juga tidak dibuka.Langsir yang tebal menyebabkan cahaya tidak masuk ke dalam bilik tersebut tetapi ada kelipan merah di dalam bilik tersebut.Kelipan merah kemudian  bertukar menjadi satu pantulan cahaya ke salah satu dinding di situ.Video memikat ditayangkan.Satu persatu diteliti oleh mata Krystal dan membuatkan dia tersimpul malu.Hampir akhir video,MinHyuk mengeluarkan sebentuk cincin dan melutut sambil berkata"You're mine,only mine.Would you marry me or would you be my wife?",Krystal berdiam diri kerana dia fikir masih terlalu awal untuk dia menerima dan berkahwin selepas peristiwa berkaitan Kim Myungsoo tetapi disebabkan dia tidak mahu boyfriendnya terluka,dia membalas"Soon,coz I'm still not ready.Please understand me","Ok,but still you have to wear this ring always'".

    Beberapa hari kemudian,Kim MyungSoo datang berjumpa dengan Krystal.Ketika itu juga,Kang MinHyuk baru sampai.Bertembunglah mereka...

 Oppa~ Krystal mendekati MinHyuk sebelum dia berbicara dengan MyungSoo.MyungSoo yang masih di situ menahan amarahnya dan masih meluru ke Krystal.

"Soojung-ah",panggil Myungsoo."He's calling you,honey",kata Minhyuk kepada Krystal."Urm,but I don't know him,oppa","Okay,let him be"."Ya,you! I'm her ex-boyfriend!!!!",jerit Myungsoo."What?? Honey,is it true..??",tanya Minhyuk lembut."Yes,but he cheated!!!!",balas Krystal geram."What..?? How dare you make my honey like that??".

Gedebuk!Bush2<<<<

_____________________________________________________________________

Hurmm,handsome sama handsome bertemu,meletop beb!-heh,continued~Anisazmiey<==

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Thank you for your support~!!!

Comments

You must be logged in to comment
blexxnite
#1
Chapter 14: Eherk,,Ikin,panjang doi chapter nih,,trkelip2 mata nk tgk...lu dh improve..good!! --tpi kn ,,rindu ah kt lu...bile nk jupe????
IntanMasduqi #2
ala nak tgk momment krystal n myusoo
blexxnite
#3
Chapter 10: Sedeyh arhh!!!! sibuk je Rain ni!!! tapi gambar uh jjang!! hahahaha XD
RMnEXO
#4
Chapter 9: ofcc not.. #setia_ngan_sustal
ksscka #5
Chapter 9: I don't like him..because I think he will make krystal fall in love at him..ANDWAE!!!!..Hehe..Krystal only for Suho..hehhe
AsyLai
#6
I do love it . :D
Anisazmiey #7
Chapter 7: Okey ke klu dlm chapter tu ada gambar mcm chapter nih...???-Komen tau!! -klu suka,sye akan teruskan tpi klu xnk gambar menyibuk...cakap tau<<<heh-
ksscka #8
Chapter 6: Tolong buat sustal happy ending ye author-nim..I'm watching you..(joking)..Tolong buat sustal interaction ..Saya dah tak sabar nak tunggu sustal moment..
blexxnite
#9
Chapter 6: LOVE this chapter~!!! eh kenapa ni??? ship minstal pulak dah! SUSTAL-for this story,,,hoho^^
RMnEXO
#10
Chapter 3: ok, jumpa jugak sustal ff yg malay punya.. TT_TT
Wait. Hey! Ini ff malay ke? Or indon? I’m confuse cuz author-nim x letak malay tag...