Died

Her Status-Make me confused

Suho mula berundur keluar daripada kafe tersebut kerana lelaki itu merupakan anak kepada CEO syarikat saingan ayahnya.Dia tidak mahu lelaki itu melihat dia sebagai seorang penganggur yang mengekori Krystal.Suho terlintas akan ayahnya lalu berlari pulang ke rumahnya untuk berjumpa dengan ibunya tetapi malang tidak berbau,ayahnya juga berada di rumah.

        "What you want,ha?",ayah Suho menegur kasar."Nothing.Just want to meet my mom","Don't be rude at here,get out!","just a minutes,I want to ask something to my mum!","What is it?","Not you,but my mom!",selepas Suho menengking ayahnya dengan berkata begitu.Dia mendapat penampar yang sangat kuat daripada ayah kesayangannya itu.Ibunya pun berlari menghampiri Suho tetapi Suho mula untuk berlawan balik dengan berkata"This is your son but you always think that your son is just like a robot! A robot that always..do what you want.Yes,I'm your son but but!!!!!! I'm not your robot until I die.So,please don't force me!","Okay,I'll not ever ever force you again until you apologize to me after what you did".Ayahnya mengalah juga akhirnya kerana sudah letih untuk bertengking.

        Selepas reda kemarahan Suho,dia mula untuk meminta ampun daripada ayahnya dan akan pindah ke rumahnya semula tetapi soalan yang dia mahu tanya kepada ibunya tadi sudah dilupakan begitu sahaja.Ibunya menarik lengan Suho lalu memasuk ke dalam bilik Suho yang sudah lama tidak didiami dan mengunci pintu bilik tersebut.Ibunya memulakan bicara dengan perlahan"Your father will die anytime.So,be patient and don't be mad at your father.He'll be ...(blablablabla)","Okay,I"ll just stay cool","Good,my son".

       Ayahnya masih dirumah walaupun sudah beberapa jam berlalu,jadi Suho berniat untuk tidak keluar daripada rumah selagi ayahnya tidak ke pejabat.Ketika itu,Suho keluar daripada biliknya dan bertentangan mata dengan ayahnya yang berada di ruang tamu.Kelihatan ayahnya sedang sengsara tetapi tidak mengeluarkan apa-apa bunyi langsung lalu Suho pun berlari ke arah ibunya dan berkata apa yang dia lihat.Ibunya bergegas dan ternyata ayahnya kini sudah tidak bernafas lagi.Air mata Suho menitis laju kerana baru hari itu juga dia meminta maaf daripada ayahnya dan hari itu juga pengebumian arwah ayahnya.Takdir,takdir.

    Krystal berasa hairan akan Suho yang menhilang kerana kelibatnya sudah tidak kelihatan selama seminggu.Suho tidak mengekorinya seperti dulu tetapi apakan daya,dia baru berkenalan dengan Suho dalam SMS seminggu yang lalu dan seminggu selepasnya ..takkan dah terpaut hati.Hati Krystal ragu-ragu.

     Boyfriend Krystal yang kini membuatkan perjalanan kehidupan Krystal lebih bermakna dan terisi dengan sikapnya yang lebih mesra dan penyayang.Dia ialah...

_________________________________________________________________________

Starara..statatta.....Chapter 5~!!!! Uuuuu...Siapa boyfriendnya??!!!-Kenapa author-nim nih x keluarkan identiti boyfriend Krystal lagi..???!!!-K.sabar erk...Saya update pangjang tak???-Okey,tak.Bye.(Banyak songeh) Keke~Anisazmiey~

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Thank you for your support~!!!

Comments

You must be logged in to comment
blexxnite
#1
Chapter 14: Eherk,,Ikin,panjang doi chapter nih,,trkelip2 mata nk tgk...lu dh improve..good!! --tpi kn ,,rindu ah kt lu...bile nk jupe????
IntanMasduqi #2
ala nak tgk momment krystal n myusoo
blexxnite
#3
Chapter 10: Sedeyh arhh!!!! sibuk je Rain ni!!! tapi gambar uh jjang!! hahahaha XD
RMnEXO
#4
Chapter 9: ofcc not.. #setia_ngan_sustal
ksscka #5
Chapter 9: I don't like him..because I think he will make krystal fall in love at him..ANDWAE!!!!..Hehe..Krystal only for Suho..hehhe
AsyLai
#6
I do love it . :D
Anisazmiey #7
Chapter 7: Okey ke klu dlm chapter tu ada gambar mcm chapter nih...???-Komen tau!! -klu suka,sye akan teruskan tpi klu xnk gambar menyibuk...cakap tau<<<heh-
ksscka #8
Chapter 6: Tolong buat sustal happy ending ye author-nim..I'm watching you..(joking)..Tolong buat sustal interaction ..Saya dah tak sabar nak tunggu sustal moment..
blexxnite
#9
Chapter 6: LOVE this chapter~!!! eh kenapa ni??? ship minstal pulak dah! SUSTAL-for this story,,,hoho^^
RMnEXO
#10
Chapter 3: ok, jumpa jugak sustal ff yg malay punya.. TT_TT
Wait. Hey! Ini ff malay ke? Or indon? I’m confuse cuz author-nim x letak malay tag...