Tell Me

Her Status-Make me confused

      "Hey,kids.Why are you crying,tell me",kata Suho 'confident'.Lelaki itu berpaling tetapi bukan berpaling kepada Suho,dia berpaling terus memasuki rumahnya tanpa melihat muka Suho.(Kenapa semua orang mempedulikan aku hari ni)-sedih Suho tetapi dia bertekad untuk berjumpa dengan lelaki itu sekali lagi.

Keesokannya-

      Pagi-pagi lagi Suho sudah berada di hadapan pintu rumah 'lelaki itu' tetapi beberapa minit telah berlepas,'lelaki itu' masih lagi tidak keluar daripada rumahnya.Suho menjadi letih kerana berdiri lama di situ dan mula untuk melangkah kaki ke destinasi yang lain.

      "Hyung,wanna see you at Woollim Cafe","Okay,wait there,I'll come".

      Kelibat Sunggyu semakin kelihatan dan kini sudah berada di hadapan Suho."Hyung,I want to ask you about Soojung,she have a boyfriend?","Yeah,she have one but yesterday she told me that they already broke up","Oh,because of?","Because that guy were cheated,he said that he love her very much but behind Soojung,he's and another girl","He's name?","Kim Myung Soo,he's my friend".

        (Kim Myung Soo,I'll remember you!)

      Hari Krystal dipenuhi dengan kesedihan apabila memori bersama Kim Myung Soo mengimbau kembali.Dia berjalan untuk menenangkan diri dan bertemu dengan Sunggyu tanpa dirancang.Disebabkan kesedihan masih mengganggu Krystal,dia tidak berbicara.So,Sunggyu membuka percakapannya.(blablablala)....

      Suho pula pergi berjumpa dengan ibunya dan menceritakan segala peristiwa yang dilaluinya seorang diri(blablablablala).Ibunya juga mendengar kisah Krystal daripada Suho dan mula untuk menyokong anaknya menambat hati wanita itu.Selesai semua itu,Suho terus pulang ke hotelnya kerana dia tidak mahu mengganggu Krystal buat sehari ini.

      Masa untuk tidur bagi Suho lalu dia melelapkan matanya tetapi dihalang oleh satu mesej."You like me?".terkilan Suho.

_____________________________________________________________________

Hey,you like me?-keke.Sorry if there's a mistake of grammer.I'm not that good in English.Sorry Sorry Sorry-Anisazmiey(-_-)   Short update<<

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Thank you for your support~!!!

Comments

You must be logged in to comment
blexxnite
#1
Chapter 14: Eherk,,Ikin,panjang doi chapter nih,,trkelip2 mata nk tgk...lu dh improve..good!! --tpi kn ,,rindu ah kt lu...bile nk jupe????
IntanMasduqi #2
ala nak tgk momment krystal n myusoo
blexxnite
#3
Chapter 10: Sedeyh arhh!!!! sibuk je Rain ni!!! tapi gambar uh jjang!! hahahaha XD
RMnEXO
#4
Chapter 9: ofcc not.. #setia_ngan_sustal
ksscka #5
Chapter 9: I don't like him..because I think he will make krystal fall in love at him..ANDWAE!!!!..Hehe..Krystal only for Suho..hehhe
AsyLai
#6
I do love it . :D
Anisazmiey #7
Chapter 7: Okey ke klu dlm chapter tu ada gambar mcm chapter nih...???-Komen tau!! -klu suka,sye akan teruskan tpi klu xnk gambar menyibuk...cakap tau<<<heh-
ksscka #8
Chapter 6: Tolong buat sustal happy ending ye author-nim..I'm watching you..(joking)..Tolong buat sustal interaction ..Saya dah tak sabar nak tunggu sustal moment..
blexxnite
#9
Chapter 6: LOVE this chapter~!!! eh kenapa ni??? ship minstal pulak dah! SUSTAL-for this story,,,hoho^^
RMnEXO
#10
Chapter 3: ok, jumpa jugak sustal ff yg malay punya.. TT_TT
Wait. Hey! Ini ff malay ke? Or indon? I’m confuse cuz author-nim x letak malay tag...