Unknown

Her Status-Make me confused

      Krystal memulakan harinya dengan kerja,kerja,kerja tetapi Suho bukan sahaja tiada kerja malahan tidak mahu untuk berusaha langsung.Maka,setiap hari Suho akan berjalan-jalan kosong tanpa tujuan di sekitar Hongdae.

      Dengan pertemuan jodoh,mereka berselisih tetapi hanya Suho sahaja yang menerima tamparan cinta.Disebaliknya,Krystal hanya meneruskan kehidupan hariannya tanpa mengetahui yang Suho mengekorinya.Malamnya,Suho mencatatkan semua maklumat yang berkaitan dengan Krystal di dalam "sebuah buku".

=>1.Nama dia Soojung.Jung Soojung

    2.Kerja sambilan-Jaga Kafe

    3.Kerja sambilan-Model

    4.Kerja sambilan-Menyanyi

    5.Dia rajin sebab dia selalu tolong orang

    6.Dia ada seorang kakak(nama masih tidak diketahui)

    7.Dia berperwatakan happy go lucky,cheerful,pure,innocent but still matured when she need to be

    8.Dia juga ada senyuman yang manis(arhh,,cair!!!!!!)))

    9. Tinggal di Hongdae-Alamat-blalallalalalal....

   10.Single!! (kot)(masih tidak confirm)

      (harap-harap dia single)-ujar Suho mengharap.

   11.Nak nombor phone!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Keesokannya,Suho memperhatikan Krystal sekali lagi.Seperti biasa,kehidupan Krystal berulang dengan semalam.

    Keesokan paginya pula,Suho pergi mengekori Krystal lagi tetapi masih sama dengan semalam.Kehidupan Krystal berulang dengan semalam tanpa ada kelainan.

    Pada pagi hari yang ke-4,Suho mula untuk mendekati Krystal tetapi pada hari itu juga mula ada perubahan dalam kehidupan seharian Krystal.Dia berjumpa dengan seseorang lelaki dan bercakap panjang di Kafe SMTown yang membuat Suho lagi ingin tahu.

   Selepas beberapa minit perbualan Krystal dan lelaki 'unknown' itu habis,Suho bertindak dan mendekati lelaki 'unknown' itu."Hey,can we be friend?",kata Suho dan dibalas dengan"Okay",ringkas."Uh,my name is Suho and I'm 22 years old",tangan Suho dihulurkan dan mereka berjabat tangan."Erm,my name is Sunggyu and I'm older than you.So,call me as your hyung okay",.Malu Suho selepas Sunggyu berkata begitu.

   "Why you want to be my friend?State 10 reason","Uih,erm,huhh",ligat Suho berfikir untuk cari alasan tetapi Sunggyu berkata"Don't take it serious,I'm just kidding",Sunggyu menepuk bahu Suho dan membuatkan Suho berasa lega kembali."Actually,I want your phone number and want to ask you something,hyung","What is it?!","Err,give me hyung phone number first",dengan senang Suho sudah pun mendapat phone number Sunggyu dan mula untuk bertanya dengan lebih lanjut."Who's that girl,hyung",jari Suho menunjuk Krystal yang berada tidak jauh di belakang."She's my wife","Ha!!!",terkejut Suho.

      Keadaan Krystal menjadi semakin hangat walaupun dia sudah pun meluahkan isi hatinya yang terpendam kepada Sunggyu.Kakinya yang mundar-mandir di Kafe SMTown terhenti apabila satu gambar diupload di ruang media sosial (SNS).Krystal menggelegak dan membuat keputusan terburu-buru untuk berjumpa dengan 'dia'.

__________________________________________________________________________________

Ok.Chapter pertama...Simple.Saya tak suka tulis panjang2 dan detail.Just Simple as I can.Please subscribes and comment your thought about this story.Erm,klu ada salah apa2,tegur tau.Keke-Anisazmiey-

     

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Thank you for your support~!!!

Comments

You must be logged in to comment
blexxnite
#1
Chapter 14: Eherk,,Ikin,panjang doi chapter nih,,trkelip2 mata nk tgk...lu dh improve..good!! --tpi kn ,,rindu ah kt lu...bile nk jupe????
IntanMasduqi #2
ala nak tgk momment krystal n myusoo
blexxnite
#3
Chapter 10: Sedeyh arhh!!!! sibuk je Rain ni!!! tapi gambar uh jjang!! hahahaha XD
RMnEXO
#4
Chapter 9: ofcc not.. #setia_ngan_sustal
ksscka #5
Chapter 9: I don't like him..because I think he will make krystal fall in love at him..ANDWAE!!!!..Hehe..Krystal only for Suho..hehhe
AsyLai
#6
I do love it . :D
Anisazmiey #7
Chapter 7: Okey ke klu dlm chapter tu ada gambar mcm chapter nih...???-Komen tau!! -klu suka,sye akan teruskan tpi klu xnk gambar menyibuk...cakap tau<<<heh-
ksscka #8
Chapter 6: Tolong buat sustal happy ending ye author-nim..I'm watching you..(joking)..Tolong buat sustal interaction ..Saya dah tak sabar nak tunggu sustal moment..
blexxnite
#9
Chapter 6: LOVE this chapter~!!! eh kenapa ni??? ship minstal pulak dah! SUSTAL-for this story,,,hoho^^
RMnEXO
#10
Chapter 3: ok, jumpa jugak sustal ff yg malay punya.. TT_TT
Wait. Hey! Ini ff malay ke? Or indon? I’m confuse cuz author-nim x letak malay tag...