Ops !

Problem Butler
Please Subscribe to read the full chapter

' Baguslah , akhirnya kakak jumpa juga kebahagiaan dia . Lagi-lagi dapat jadi isteri anak orang bisnes besar pula tu ! Rumah besar macam istana , ada helikopter peribadi , kereta pun mewah-mewah . Ada ramai pelayan dan pembantu rumah , mesti best tapi .. semua tu berbeza dengan dunia aku . Aku tak layak untuk semua tu . ' bisik hati kecil Krystal .

 

' Omma dan appa meninggal tanpa sempat aku membalas jasa mereka , jadi kali ini .. aku .. akan melindungi rumah penting peninggalan omma dan appa ! '

 

Gaccha ! Kuat bunyi pintu yang dibuka Krystal . Dia melangkah masuk ke dalam rumah dan menutup pintu. Krystal memandang lama suasana sunyi di dalam rumah . Dia masih ingat lagi gurau senda omma dan appanya , pelbagai memori yang manis bagai ditayang-tayang di hadapan mata Krystal . Apabila dia tersedar dari lamunannya , dia menundukkan badannya untuk membuka ikatan pada tali kasutnya .

 

" Yosh ! Mulai hari ini aku akan tinggal seorang diri ! Aku mesti berusaha dengan gigih ! " ucap Krystal . Sekadar ingin menceriakan hatinya yang sunyi . Dia menjadi bersemangat semula . Dengan langkah yang bersemangat dia mula menapak tetapi tiba-tiba dia terasa seperti terlanggar sesuatu dikakinya . Lalu dipandang ke bawah .

 

" Gosh ! Apa ni ? Warna hitam dan berkilat ... Kat mana aku pernah nampak kasut lelaki macam ni ye ? Macam mana pula kasut ni boleh ada di sini ? " Krystal tertanya-tanya sendiri . Krystal tersentak apabila

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Kid_99
#1
Chapter 13: good job chingu XD
Si_Saje_Jer #2
Chapter 13: Comelnya dyrng.. :)
Kid_99
#3
Chapter 9: ohmaigad >.< jungkook ~!!
krystal sudah malu XD update soon !
boyzinluv98
#4
Chapter 8: Comeynye diowg,,,
Love2Love
#5
Chapter 7: krystal... comelnya diorang... ^^
Love2Love
#6
Chapter 6: ah~~
comelnya mereka berdua..
hehehehe xD