Mimpi

Problem Butler
Please Subscribe to read the full chapter

Kedengaran bunyi gelak tawa di sebuah taman yang ditumbuhi bunga-bungaan yang sangat cantik . Pelbagai jenis bunga terdapat di taman itu . Terdapat juga sebuah air terjun yang indah mengalir di taman tersebut . Kelihatan seorang gadis dan seorang jejaka sedang berkejar-kejaran sambil diselitkan dengan ilai tawa .Tiba-tiba si gadis tersadung batu dan terjatuh .Pantas si jejaka terus mendapatkann si gadis .

 

" Awak tak apa-apa ? " Jungkook bertanya risau . Kelihatan kesan calar dan darah mengalir pada lutut Krystal . Laju Jungkook mengangkat Krystal dan mengendongnya ke sebuah pondok yang berdekatan .

 

" S..saya okey la .. darah sikit je ni . " jawab Krystal perlahan .

 

Setibanya mereka di pondok , Jungkook meletakkan Krystal ke bawah . Jungkook membelek kaki Krystal yang berdarah itu . Entah dari mana , Jungkook mengeluarkan peti pertolongan cemas (first aid kit) dari belakangnya . Dia membuka peti pertolongan cemas dan mengeluarkan segumpal kapas dan ubat gamat dari peti tersebut . Dia mengesat darah pada lutut Krystal sebelum meletakkan ubat .

 

" Aduhhh .. " terjerit Krystal apabila dirasakan Jungkook mengelap lukanya dengan kasar .

 

" Ahhh .. maaf .. kuat sangat ye .. " Jungkook menghentikan pergerakannya mengesat luka Krystal . Dia mengangkat mukanya dan memandang tepat ke dalam mata Krystal dengan mata yang redup . Krystal terpegun .

 

" Emm .. takdelah ..cuma pedih sikit je .. " adu Krystal . Dia menundukkan wajah memandang lututnya . Jungkook menghadiahkan sebuah senyuman yang manis kepada Krystal

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Kid_99
#1
Chapter 13: good job chingu XD
Si_Saje_Jer #2
Chapter 13: Comelnya dyrng.. :)
Kid_99
#3
Chapter 9: ohmaigad >.< jungkook ~!!
krystal sudah malu XD update soon !
boyzinluv98
#4
Chapter 8: Comeynye diowg,,,
Love2Love
#5
Chapter 7: krystal... comelnya diorang... ^^
Love2Love
#6
Chapter 6: ah~~
comelnya mereka berdua..
hehehehe xD